mitäs naiset tästä sanotte.

mitäs naiset tästä sanotte.

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 15.03.2011 klo 20:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 15.03.2011 klo 20:00

Naiset pettävät miehiä todennäköisemmin, kertoo Briteissä tehty kysely.
Joka viides nainen on varma, että aloittaisi suhteen toiseen mieheen ihastuessaan. Miehistä taas vain yhdeksän prosenttia on valmis pettämään kumppaniaan.
Miehiä on kautta aikojen pidetty petollisempina, joten deittipalvelu Coffee and Companyn kyselyn tulosta voidaan pitää yllättävänä. Kyselyyn vastasi 3 000 ihmistä. Tutkimustuloksista kertoi The Su

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 16.03.2011 klo 15:38

jaa, hiljaisuus voitaneen tulkita tässä tapauksessa merkiksi totuudesta .

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2011 klo 17:00

Outoja nuo brittinaiset. Toivottavasti ei leviä tänne.

Käyttäjä blackbird kirjoittanut 16.03.2011 klo 18:45

Tiedä häntä, olenko sitten helposti provosoitavissa, mutta eihän tuohon voi jättää kommentoimatta 🤨. Olen itse miesvaltaisessa firmassa töissä ja tämän kokemuksen perusteella väittäisin, että kyllä se edelleen olisi mies, joka herkemmin pettää. Naiset ovat varmasti kirimässä, mutta eivät yllä vielä ainakaan samaan kuin miehet. Avioliitossani (olen eronnut) mies meni ja petti. Vain kerran (tunnusti sen itse), mutta petti kuitenkin. Nykyisessä suhteessani toivon, etten ole sinisilmäinen, mutta tuntuu, että nyt olisin löytänyt miehen, joka laillani arvostaa uskollisuutta. Muita ongelmia kyllä on, mutta se onkin asia erikseen 😉.

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 16.03.2011 klo 18:50

höh, taitaa olla levinnyt jos suomi24:n keskusteluista voi jotain haistella.

Käyttäjä pikku-akka kirjoittanut 16.03.2011 klo 19:29

eipä tuohon voi mitään sanoa. Brittimiehet yleisesti aika epämiellyttävän näköisiä (ja ne naisetkin kyllä) ja siellä on iso työväenluokka, jossa varmaan aika paljon ihan perusjunttia sakkia, joka tulee töistä himaan ja lösähtää sohvalle kaljan kanssa. Kai siinä itse kukin alkaa kaipaamaan jotain uutta, kun katselee miestä, jonka ehkä paistinlastalla saa kaavittua sohvalta ylös. Mene ja tiedä. Olen nyt oikeastaan oman eroni jälkeen kiinnostunut tästä uskollisuusasiasta (vaikka siis meillä ei ero johtunut siitä, enkä vilpittömästi usko exän pettäneen. Nyt hänellä onkin jo uusi kyllä, mutta ihan oikeus siihen,vaikka paskalta tuntuukin 😭). Mietin tosissani, että keitä ne ovat, jotka pettävät? En pysty kuvittelemaan ketään lähipiiristäni pettämässä. Tosin, ei meistä kukaan ilman kaveriporukkaa ulos lähdekään. Tai muutenkaan. Tosi tuomitsevaa porukkaa tämä lähipiirini, eikä kukaan juuri edes käy enää missään, vaan elävät perhe-elämiään. Paitsi siis nyt mä. Mutta en vaan osaa edes sanoa kuka haluaisi olla niin julma, että pettää toista. Onhan näitäkin nähty nuorempana, mutta onneksi kerrasta poikki se on kaikilla ollut. kaikille myös jäänyt ihan hirmu paha mieli sattuneesta. Sitä en siis voi käsittää, että miksi kukaan haluaisi ottaa riskiä, että itselle rakas ihminen pahoittaa mielensä ja menettää itsetuntonsa. Tai jos siltä alkaa tuntua, että pakko on pettää, niin miksei sitten eroa. tämä pettämisasia on sellainen, joka ei mun päähäni mene. Ei sitten millään. Pelkkä tällainen peruspaskaero tuntuu niin lohduttomalta ja ajatus siitä, että 12 vuoden suhteen jälkeen kaikki kaatuikin ja 35 vuotiaana olenkin ypöyksin, on jo ihan tarpeeksi kamalaa. Nyt tietysti tuntuu ihan järkkyhirveältä tämä exän uusi suhdekin, koska olemme exän kanssa lähes päivittäin olleet tekemisissä ja jaamme suuren osan elämäämme edelleen. Ihan hirvittää ajatuskin, että ex ottaa uuden mukaan esim MUN suvun juhliin tms. Jo ero on tarpeeksi paha - ajatus, että eron jälkeen joudun sulattamaan uuden tyttöystävän osaksi omaa elämääni, on kamala. Meillä nyt oli kaikennäköistä MUUTA sellaista erossa, joka vei multa itsetunnon ihan totaalisesti pohjamutiin (ja sen takia tänne sivuille olenkin rekisteröitynyt - alan olla vainoharhainen oman ulkonäköni suhteen niin tehokkaasti, että en pysty oikein lähtemään turva-alueeni ulkopuolelle..)

Eksyinpäs tehokkaasti aiheesta, mutta pettämisasiaan vielä, että on eri asia ajatella, että lähtee paremman matkaan, jos sellainen tulee (tai pettää) kuin että tosissaan lähtee. Se, että prostituoitujen asiakaskuntaa ovat nimenomaan miehet (99%) kuitenkin puhuu sen puolesta, että jos yhden tyttölapsen/naisen asiakkaana käy vaikka vaan 5 miestäkin päivässä, niin sehän on jo 5:1.

Toivoisin vaan että ihmiset jotenkin ajattelisivat toista osapuolta ennen kuin pettävät. Pahemmin ei voisi toista satuttaa. Poissulkien tietty ne, jotka ovat jostain syystä sopineet, että vieraat ovat ok.

Silti inhoan sellaista miehet vs naiset-asetelmaa. Sehän on luonnekysymys miten toista kunnioittaa. Naisissa on ihan hirveitä eukkoja sekä pettämisen suhteen, että muuten varsinaisia riivinrautoja, jotka nalkuttavat miehilleen, niin että vieressä olijaa säälittää koko mies. Vastaavasti on herttaisia ja ihania naisia. Miehissä niin ikään kusipäänsä ja reilut ihanat tavikset. Olen yh-isän kasvattama, enkä ikinä ole ymmärtänyt sukupuolten toisiaan haukkumista.

Käyttäjä eheytynyt kirjoittanut 16.03.2011 klo 22:13

Itsekään en usko tuohon. Tai toki voi päteä briteissä ja juuri tuossa osallistujajoukossa. Mutten oikein usko, että Suomessa tilanne olisi sama.

Käyttäjä särkynyt enkeli taas kirjoittanut 16.03.2011 klo 22:24

heipsan vaan...
pakko laittaa vastalause asiaan, ainaski omalta kohalta pystyn sanomaan , varmasti, ettei oo minun juttu pettäjän tielle lähteä..
itse jouduin petetyksi ja sen seurauksia parantelen vielä kauan...
mara70 ..olit hyvin osuvasti kirjottanut pettäjän aiheuttamasta kivusta .. niin miksi juuri pitää satuttaa niitä joita rakastaa..
meitä on moneen lähtöön tääl maailmassa......
taidamme olla kohta vähemmistöä , niitä jotka arvostavat liittoa ja ihmistä jonka kanssa haluavat jakaa elämänsä..

Käyttäjä helemi kirjoittanut 17.03.2011 klo 07:26

Voi olla, että naiset on olleet, vain rehellisempiä kuin miehet.

Käyttäjä dies nafastus kirjoittanut 17.03.2011 klo 08:37

Helemin kanssa samaa mieltä. Kyseessä on kyselytutkimus.

Vaikka olisi paikkansa pitäväkin niin jokainen valitsee itse. Ihminen "sopeutuu" myös ympäröivään elämään ja yhteiskuntaan, kaikki vaikuttaa meihin ja me vaikutamme johonkin.

Käyttäjä Theofano kirjoittanut 17.03.2011 klo 16:59

Mara70 kirjoitti 15.3.2011 20:0

Naiset pettävät miehiä todennäköisemmin, kertoo Briteissä tehty kysely.
Joka viides nainen on varma, että aloittaisi suhteen toiseen mieheen ihastuessaan. Miehistä taas vain yhdeksän prosenttia on valmis pettämään kumppaniaan.
Miehiä on kautta aikojen pidetty petollisempina, joten deittipalvelu Coffee and Companyn kyselyn tulosta voidaan pitää yllättävänä. Kyselyyn vastasi 3 000 ihmistä. Tutkimustuloksista kertoi The Su

Niin, siis kyselyssä kysyttiin, kuinka moni aloittaisi suhteen toiseen ihmiseen ihastuessaan? Siinä ei siis kysytty, että kuinka moni panisi satunnaista baarituttavuutta yhden illan jälkeen? Siinä ei kysytty, kuinka moni hairahtuisi parisuhteen kompastellessa vieraaseen syliin? Siinä ei kysytty, "oletko jo pettänyt"?

Se, mitä tekisi ja mitä oikeasti tekee, ovat kaksi eri asiaa. Teot merkitsevät enemmän kuin sanat. Tuosta kyselystä ei siis oikeastaan voi päätellä mitään muuta kuin että naiset keskimäärin pitävät itseään pettämisaltiimpina kuin miehet. Siitä, kummat todella pettävät enemmän, kysely ei kerro mitään.

Käyttäjä tapsa66 kirjoittanut 18.03.2011 klo 13:58

onhan se eri asia pettää kuin ajatella pettävänsä.voihan sitä haaveilla pettävänsä mutta ei siinä ole mitään väärää, onhan siitä todella piiiiitkä matka siihen oikeaan pettämiseen

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 18.03.2011 klo 14:31

lukekaas seuraava:

http://www.suhdesoppa.fi/uskottomuus/nain-valtat-syrjahypyt/

käytännön ohjeita joita valitettavan harva noudattaa.

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 18.03.2011 klo 17:48

tapsa66 kirjoitti 18.3.2011 13:58

onhan se eri asia pettää kuin ajatella pettävänsä.voihan sitä haaveilla pettävänsä mutta ei siinä ole mitään väärää, onhan siitä todella piiiiitkä matka siihen oikeaan pettämiseen

siis jos haaveillaan pettämisestä, ollaan jo aika lähellä itse tekoa, näin ymmärtäisin.

Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2011 klo 21:30

tapsa66 kirjoitti 18.3.2011 13:58

onhan se eri asia pettää kuin ajatella pettävänsä.voihan sitä haaveilla pettävänsä mutta ei siinä ole mitään väärää, onhan siitä todella piiiiitkä matka siihen oikeaan pettämiseen

Totta, mutta ottakaahan huomioon että naiset lukevat enemmän kuin miehet, vasteilevat tutkimuksiin/kysymyksiin enemmän kuin miehet...

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 19.03.2011 klo 14:14

Mitä tuohon sitten osaa sanoa... jos tutkittu on niin kai se totta on mut eihän sitä voi yleistää jos brittinaiset niin tekee.
Voin puhua vain omasta puolestani. Exäni oli pettänyt minua ties kuinka monta kertaa ja mennyt naimisiin ollessamme vielä kihloissa. Itse en pettänyt häntä.