Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Eron jälkeen tuntui oman perheen kokonaisuus hajoavan jollaintavalla käsiin. Tottakai asiat muuttuivat, kun toinen lähti pois. Tuli jotenkin hiljaistakin. Ei ollut mies huutamassa jatkuvasti, mutta ei myöskään rajoja katsomassa. Kaikki vastuu lapsista jäi minulle. Sitä vastuuta olen yrittänyt tässä kantaa. Minusta tuntuu, että meiltä puuttuu vieläkin iloa ja kepeyttä. Tunnelma…
Se joskus hämärtyy omassa mielessä. Olen saanut huomata, että miesystäväni viettää aika paljon aikaa muiden naisten seurassa. Hän on hyvinkin seurallinen ja ulospäinsuuntautuva, mikä on tietystikin hieno piirre ihmisessä. Luotan häneen täysin, en siis epäile koskaan , että hän esim. harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa. Tiedän kyllä hänen flirttailevan muiden…
Luin kaikki tekstit : Uusi alku pettämisen jälkeen, sieltä luin niin monta omaa ajatustani, mutta oma tilanteeni kuitenkin niin erilainen ja siksi ajattelin kirjoittaa omaa tarinaani ihan uuteen otsikkoon. Erosin 19 vuoden yhdessäolon jälkeen miehestäni ja päätin elää sen jälkeen itsekseni lasteni kanssa, toisin kävi. Tapasin ihanan miehen, itseäni melk.6vuotta…
Onko teillä kokemuksia nettideittailusta? Voisiko sitä kautta löytää itselleen oman rakkaan? Kovasti siellä etsitään missin mittaista, ongelmatonta naista, jolle positiivisuus on elämänasenne ja elämä muutenkin kunnossa. Todellisuus taitaa olla vähän toisenlainen. Totuus on, että suurella osalla yksinäisistä on jotain pulmia, mutta netissä pitää yrittää näyttäytyä kovin myönteisessä valossa ja osata…
Kuinka olette selvineet parisuhteen päättymisestä, ja kuinka ystävyys on onnistunut sen jälkeen? Minulla parisuhde päättyi pari viikkoa sitten miehen puolelta. Hän ei rakastunut minuun, ihastus ei ikinä muuttunut rakkaudeksi. Ja minulla taas tunteita oli huomattavasti enemmän. Ymmärrän eron syyt erittäin hyvin. Järjellä ajateltuna ero oli järkevä, ja parempi nyt, kuin…
Haluaisin kertoa teille miten riitaisa voi olla ero. Olen 19 vuotias tyttö ja olin avoliitossa runsaasti alkoholia käyttävän miehen kanssa. Mies oli väkivaltainen jo suhteen aikana. Sitä vaan ajatteli että kyllä se muuttuu mutta aina meni vaan pahemmaksi tilanne. Se oli maaliskuuta kun sanoin miehelle lähteväni ja muuttavani ystäväni luokse.…
Mikä elämässäsi olisi toisin ystäväni jos ottaisit todesta sen mitä tunnet uskaltaisit muistaa sen minkä kumminkin tiedät katselisit sitä minkä melkein jo näet pukisit arkesi käytännöksisen mitä unelmaa elätät. Mitä elämässäsi tapahtuisi ystäväni jos astelisit mielesi kellariin löytäisit hillopurkkeja hyllyittäin hyvässä järjestyksessä,hyvin säilöttyinä vuosiluvut yhä luettavissa katselisit, koskettaisit purkkeja varovasti.…
Viestini jälkeen jatkoin vielä äänitteiden kuuntelemista ja löysin yhden hakemistani, jonka voin näytteenä toistaa sosiaalille. Siinä lasteni äiti, joka on kuunnellut salaa minun puhuvan kriisikeskuksen kanssa raivoaa, ja kun totean että nyt saa loppua tuo vuosia jatkunut kiusaaminen, hän sanoo sanatarkasti:”vittu, nyt mää vasta alan sua kiduttamaan ja sää näät…
En tahdo jaksaa enään tätä,aloin suhteen noin 11v. sitten rakastuin todella paljon mieheen jolla on kolme lasta kaksi alaikäistä silloin,muutin hänen luokseen jätin silloin niin sanotusti kaiken taakseni,muutin noin 700km päähän siis.Olen yrittänyt parhaani näinä vuosina,mutta hän ei juuri kiitoksen sanaa ole minulle sanonut ja minun tytärtäni kohtaan käytös on…
Hei!Tässä hieman taustaa minusta:olen naimisissa oleva kahden ihanan pojan äiti.Ongelmanani on se etten pysty katsomaan/kuulemaan muiden naimisiinmenosta ilman,että siitä tulisi paha mieli.Omissa häissäni petyin todella pahasti kun ystävät joihin luulin luottaneeni peruivat tulonsa häihin eivätkä polttaritkaan olleet mistään kotoisin.Kukaan ei tanssinut häissä,ruoka oli raakaa ja omasta ahdistuksesta johtuen hääyönäkin vaan…