Miten päästä pois?

Miten päästä pois?

Käyttäjä kunfubanda aloittanut aikaan 14.11.2011 klo 22:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kunfubanda kirjoittanut 14.11.2011 klo 22:09

Olen kahden pienen lapsen äiti,toinen pojista on minun ja avopuolisoni yhteinen.
Muutimme yhteen poikamme synnyttyä,puolivuotta sujui hyvin kunnes mies jätti työn ja opiskelun jäi kotiin.Olemme molemmat nuoria vanhempia mieheni ei viellä ilmeisesti kypsä.Tämä kaikki alkoi kesällä,aloin huomata että kavereiden kanssa oli pakko mennä ja rellestää.Pari viikkoa kotona sitten taas pari viikkoa kavereiden kanssa menossa.
Kuukauden oli tasaista kunnes meille tehtiin kotietsintä ja silmät aukesivat.Nyt ollaan tilanteessa josta en pääse pois,mies ryyppää ja tulee kotiin humalassa,en voi mennä minnekkään ja lastenvalvojat lupasivat tulla pian uudestaan käymään.
En pysty enään elämään mieheni kanssa saman katon alla ja haluan tilanteesta pois.
Hän ei suostu lähtemään vaikka pyydän ja asiat menee riitelyksi,en halua lasteni näkevän riitelyä jonka he kerran ovat kokeneet.Tahdon vain hyvän elämän itselleni ja lapsilleni.
Mieheni ei virallisesti asu asunnossani edes vuokralla vain kirjoilla,ja olen niin todennut sen olevan virhe,en haluaisi itse muuttaa lapsien vuoksi 10kk sisällä tapahtunut vanhemmalla niin paljon muutoksia.Muutto,uusi perheen jäsen,uusi päiväkoti,nyt hänelläkin ollut tasaisempaa mutta tilanne ei voi jatkua näin en halua että tämä alkaa heijastua myös lapsiin,itse kärsin jo liikaa ja voimani ovat loppu.😭😞

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 15.11.2011 klo 11:23

Heippa
Kumman nimessä asunto on ?? ( jos ymmärsin että sinun )
Niin sano että et voi tulla tänne asumaan.
Jos ei usko niin on tietyt viranomaiset jotka asian hoitaa.
soita sosiaalityöntekijälle joka on erikoistunut tuolle alalle niin neuvoo kyllä.
Ethän ole joutunut kokemaan perheväkivaltaa ???
Neuvolassa kanssa kannattaa asioista jutella niin osaavat auttaa.
Onko sinulla ketään ystävää / kaveria jolle voisit kertoa iloja ja suruja ???
Se helpotas elämää.
Miksi teille tehtiin kotietsintä ???
olethan huolehtinut toimeentulosta ???
Kysy minulta ihan mitä vaan niin yritän neuvoa ja auttaa sinua.
Kyllä elämä järjestyy mutta huolehdi omasta hyvinvoinnista ja jaksamisesta.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Eveny kirjoittanut 16.11.2011 klo 21:59

Mikä on lasten paras? Siitä kannattaa lähteä ja siinä pysyä, se on se merkityksellisin ja tärkein asia.

Myöhemmin ja melko pian kiität itseäsi, kun teet ratkaisun lasten parhaan suuntaan. Ja kun se on niin, sen näkee ja kokee ja hyvä olo valtaa koko sydämen.

Voimia.