Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Kysymysmerkkinä aloittanut aikaan 25.12.2011 klo 13:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi, olen uusi käyttäjä, alle 5min rekisteröityneenä. Kokeilen nyt tätä kanavaa, sillä olen noin vuoden paininut asioiden kanssa yksin. Lähtötilannetta tässä: olen yli 30v nainen ja tulin raskaaksi lyhyen suhteen jälkeen. Luulin, etten voi lapsia enää saada, mutta raskaus ei ollut mikään vahinko, sillä me molemmat tiesimme, että sellainen mahdollisuus…

Käyttäjä elisa_beth aloittanut aikaan 24.12.2011 klo 11:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki, Seurustelin muutaman vuoden ykköstyypin bibon kanssa ja luulin löytäneeni sen toisen puoliskoni. Yhteinen aikamme oli täydellistä ja kaikki pelasi jokaista piirtoa myöten saumattomasti. Rakastimme toisiamme syvästi. Kunnes paha, psykoottistasoinen mania vei mieheni. Suhteemme kaatui ja olen toipunut siitä jotenkuten. Onko muilla vastaavia kokemuksia bibojen kanssa seurustelusta. Lähinnä ykköstyypin…

Käyttäjä Tuulia82 aloittanut aikaan 20.12.2011 klo 12:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Todella hienoa huomata, että on olemassa tällainen foorumi. Se, että olisinko koskaan uskonut tällaiseen turvautuvani onkin sitten eri juttu. Taustatietona tähän, että seurustelin useita vuosia miehen kanssa, joka järjestelmällisesti petti ja sen tiesinkin ja aina annoin anteeksi. Lopulta erosimme, mutta jonkinlaiset välit säilyivät. Meni pari vuotta ja uskoin, etten pysty…

Käyttäjä Mitäs nyt? aloittanut aikaan 20.12.2011 klo 14:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Joulu lähenee kovaa vauhtia ja täällä ahdistus on suuri. Olen kyllästynyt parisuhteeseeni. Olemme olleet vuosia yhdessä ja mieheni on täysin edesvastuuton sekä peliriippuvainen. Hän käy töissä ja palkka tulee ja menee aina samantien. Nyt käynyt taas pelaamassa niin, että olemme taas vaikeuksissa. En enään jaksa tätä. Valehtelee piennimmästäkin asioista ja…

Käyttäjä MsPonyS aloittanut aikaan 12.12.2011 klo 11:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen vajaa 4kymppinen yhden leikki ikäisen lapsen äiti. Ollut lapsen isän, aviomieheni kanssa yhdessä yli 10 vuotta, joista 2 viimeistä naimissa. En edes tiedä mitä kirjoittaa, mistä aloittaa, oon niin uupunut ja tottunut pitämään kaiken sisällä. Oon kait edes kunnolla sitä itse tajuamata pitänyt tai ainakin yrittänyt pitää jonkinlaisia…

Käyttäjä sarah82 aloittanut aikaan 14.12.2011 klo 13:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei!Onkohan kukaan samassa tilanteessa kanssani…eli meillähän on jo kaksi hoidoilla saatua lasta,mutta kolmannen kaipuu on todella suuri.Ahdistaa ja masentaa kun ystäväpiirissä on ties kuinka monta raskaana olevaa tai vasta synnyttänyttä ☹️ Koska meillä on jo kaksi lasta saatu hoidoilla niin emme pääse julkiselle puolelle ja pitäisi siis mennä yksityiselle.Aikasemmat hoidot…

Käyttäjä murtunut mieli2 aloittanut aikaan 08.12.2011 klo 08:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mulla on masennuslääkitys ollut useamman vuoden, useita terapioita, nyt pidempi aikainen intensiivinen psykoterapia kahdesti vkossa. Kahdesti viikossa olen myös kuntouttavassa työtoiminnassa. Nämä,erityisesti terapia vie aikalailla voimia, vaikka hyödyllistä ja tarpeellista onkin ja varmasti tuo apua. mieheni käy normaalissa päivätöissä. loppupäivän hän viettää tv:tä katsellen ja tietokoneelle jotakin peliä pelaillen. hermostuu…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 11.09.2011 klo 23:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Puoli vuotta erosta…Näin tänään rakastamani ja vihaamani miehen tiukasti naisystävänsä vierellä. Ympärillä korkealentoista keskustelua rakkaudesta, elämän tarkoituksesta yms. Puristin pehvani penkkiin ja yritin pysyä kasassa. Luennon jälkeen juoksin nopeasti tieheni. Vasta pysäkillä iski paniikki ja hyperventilaatio. Kukaan ei huomannut, kukaan ei auttanut. No, eipä tietenkään. Eihän tämä elämä ole elokuva,…

Käyttäjä Nannukka aloittanut aikaan 04.11.2011 klo 15:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tuskin enää kauaa pysyn järjissäni, jos en saa neuvoja muilta ja selvyyttä tähän tilanteeseen. Minä ja sanotaan häntä vaikka Janneksi, ollaan ”säädetty” lähes vuoden verran, mutta ongelmana on se, että minä tahdon seurustella ja Janne ei, vaikka vietän lähes kaiken aikani hänen luonaan. Aina ei tosin ollut näin, Janne tahtoi…

Käyttäjä sipuli51 aloittanut aikaan 08.12.2011 klo 14:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lähes 30 v suhteellisen onnellista avioliittoa takana. Miehellä alkoholiongelma, johon olin vuosien mittaan tottunut, ei koskaan ollut paha juovuksissa,päin vastoin. Pikkuhiljaa miehen persoona alkoi muuttua,kun juominen lisääntyi ;muuttui äkkipikaiseksi, mustasukkaiseksi. Aloin voida huonosti, tunsin itseni naisena huonoksi. Miehellä narsismiin taipumusta ja se myös lisääntyi. Arvosteli kaikkia, tosin kehui minua välillä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: