Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Sadwoman aloittanut aikaan 10.11.2011 klo 00:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen ollut aviossa reilut 10 vuotta. Meillä on kaksi lasta. Mieheni on vastuullisessa työssä ja tekee pitkää päivää. Kotona ollessaan ja kaveripiirissään rentoutuu rankasti juoden. Monasti olen sammuneen ukon raahannut petiin. Silloin menee hyvin, kun hän on rauhallinen. Useimmiten hän on rähjäävä, huoritteleva ja päällekäypä. Parhaani mukaan olen yrittänyt.…

Käyttäjä SLiisa aloittanut aikaan 18.01.2011 klo 09:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sydän on ihan riekaleina. Se vasta sunnuntaina revittiin rikki. Elimme ”onnellista” perhe-elämää. Kaikki niin hyvin, kuin ihminen voi toivoa. Pitkä yhteinen taival (yli 20 yhdessä) puolison kanssa, kolme ihanaa lasta (15v., 8v ja 6v), hyvät työt molemmilla, kaksi autoa ja koira. Kantavana voimana ”työstressien” ja ”tavallisten väsymyksestä aiheutuneiden” riitojen keskellä…

Käyttäjä hematiitti aloittanut aikaan 27.12.2011 klo 13:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Rakastan miestäni ja haluan jatkaa elämää hänen kanssaan, niinkuin hän minun. Itseni kanssa on vain paha olla. En voi unohtaa päiväksikään, mitä mieheni teki minulle. Huudan, kenkkuilen, raivoan yms. hänelle lähes päivittäin. En haluaisi olla sellainen, haluaisin jättää asiat taakse ja jatkaa ihanaa elämäämme eteenpäin. Mieheni puhuu paljon yhteisestä tulevaisuudesta…

Käyttäjä Aallotar68 aloittanut aikaan 17.12.2011 klo 23:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Löysin juuri tämän sivuston ja liityin mukaan. Ajattelin samantien kertoa omasta elämästäni viime vuosilta (viimeiset kolmisen vuotta). Oikeastaan koko elämäni mennyt ihan uusiksi… Aloitin opiskella uuteen ammattiin melkein 3 vuotta sitten, nyt opinnot lähestyvät loppusuoraa. Tykkään tulevasta alastani todella paljon mutta tämä syksy on ollut raskas, keskittymiskyky hukassa ja…

Käyttäjä Muumimamma aloittanut aikaan 25.12.2011 klo 10:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heipsis! Ihan pakko aloittaa uusi keskustelu ja kertoa siitä,että paistaa se aurinko todella joskus sinne risukasaankin 🙂 Reilut kaksi vuotta kirjoitin tänne ensimmäisen kerran,jolloin kerroin siitä kuinka seurustelin päihdeongelmaisen ihmisen kanssa ja suhteeseen kuului paljon henkistä sekä fyysistäkin väkivaltaa,enkä ollut millään tavoin enää omassa elämässäni kiinni.Tuota suhdetta kesti melkein 4,5…

Käyttäjä Kysymysmerkkinä aloittanut aikaan 25.12.2011 klo 13:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi, olen uusi käyttäjä, alle 5min rekisteröityneenä. Kokeilen nyt tätä kanavaa, sillä olen noin vuoden paininut asioiden kanssa yksin. Lähtötilannetta tässä: olen yli 30v nainen ja tulin raskaaksi lyhyen suhteen jälkeen. Luulin, etten voi lapsia enää saada, mutta raskaus ei ollut mikään vahinko, sillä me molemmat tiesimme, että sellainen mahdollisuus…

Käyttäjä elisa_beth aloittanut aikaan 24.12.2011 klo 11:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki, Seurustelin muutaman vuoden ykköstyypin bibon kanssa ja luulin löytäneeni sen toisen puoliskoni. Yhteinen aikamme oli täydellistä ja kaikki pelasi jokaista piirtoa myöten saumattomasti. Rakastimme toisiamme syvästi. Kunnes paha, psykoottistasoinen mania vei mieheni. Suhteemme kaatui ja olen toipunut siitä jotenkuten. Onko muilla vastaavia kokemuksia bibojen kanssa seurustelusta. Lähinnä ykköstyypin…

Käyttäjä Tuulia82 aloittanut aikaan 20.12.2011 klo 12:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Todella hienoa huomata, että on olemassa tällainen foorumi. Se, että olisinko koskaan uskonut tällaiseen turvautuvani onkin sitten eri juttu. Taustatietona tähän, että seurustelin useita vuosia miehen kanssa, joka järjestelmällisesti petti ja sen tiesinkin ja aina annoin anteeksi. Lopulta erosimme, mutta jonkinlaiset välit säilyivät. Meni pari vuotta ja uskoin, etten pysty…

Käyttäjä Mitäs nyt? aloittanut aikaan 20.12.2011 klo 14:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Joulu lähenee kovaa vauhtia ja täällä ahdistus on suuri. Olen kyllästynyt parisuhteeseeni. Olemme olleet vuosia yhdessä ja mieheni on täysin edesvastuuton sekä peliriippuvainen. Hän käy töissä ja palkka tulee ja menee aina samantien. Nyt käynyt taas pelaamassa niin, että olemme taas vaikeuksissa. En enään jaksa tätä. Valehtelee piennimmästäkin asioista ja…

Käyttäjä MsPonyS aloittanut aikaan 12.12.2011 klo 11:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen vajaa 4kymppinen yhden leikki ikäisen lapsen äiti. Ollut lapsen isän, aviomieheni kanssa yhdessä yli 10 vuotta, joista 2 viimeistä naimissa. En edes tiedä mitä kirjoittaa, mistä aloittaa, oon niin uupunut ja tottunut pitämään kaiken sisällä. Oon kait edes kunnolla sitä itse tajuamata pitänyt tai ainakin yrittänyt pitää jonkinlaisia…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: