vastassa mykkyyttä

vastassa mykkyyttä

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 12.01.2012 klo 16:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä raiko kirjoittanut 12.01.2012 klo 16:17

uusperhe.miehellä 2 lasta jotka ovat jo täysikäisiä.toinen omillaan ,toinen asuu viereisessä talossa.minulla ei ole lapsia.kumpikaan meistä ei ole toisen perheen rikkoja.
nyt kun olemme kahden ,ei ole keskustelutaitoa.ennenkin sitä oli vähän nyt ei mitään.lapset vihaa minua ja juhla päivät on aina vaikeita.
aina kun lähdemme mökille yms.mies penkoo kassit ja seuraa, mitä minä vien.viimmeksi aijoin ottaa maljakon mukaan(ei perintö vaasi)ja siitä nousi soppa.että minä aijon varastaa sen.huh,huh..(eikä sitä väitettä ole edes anteeksi pyydetty)😞
osasin odottaa sitä kun joka ilta olen saanut yksin olla ja katsoa tv .tä.hän on tietokoneella.joten puhuminen jäi tosi vähälle.tämän vaasin takia sitten kaikki repesi.kun yritin saada vastauksia -törmäsin mykkyyteen.vaikka yritän kuinka puhua-vastaus mykkyys.rauhallinen,kiltti puhuminen ei auta.
niin kauan menee hyvin kun puhumme ”säästä”mutta ongelmia ei pystytä ratkomaan.olemme olleet pariterapiassa ja se auttoi hetken.nyt mies sanoo ettei hän sinne enää tule.olemme olleet 6v yhdessä ja tämä pahenee vaan.
olen myöskin huomannut,jos mies on lastensa kans tekemisissä niin mykkyys ja kiukku on minua kohtaan entistä suurempaa.hän tavallaan menee lastensa tunteiden mukaan.
miten voi jatkaa tälläistä?onko kellään kokemusta?onko ainoa juttu ero?