Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä SärkynytSydän86 aloittanut aikaan 18.01.2012 klo 22:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 25-vuotias nainen ja asun yhdessä avopuolisoni 26-vuotiaan miehen kanssa. Puolitoista vuotta sitten tapasin netissä hänet ja muutimme melkein heti tavattuamme yhteen joka, oli todella suuri virhe. Alusta asti olen pelännyt että, milloin hän on taas hakenut seuraa seuranhaku sivuilta ja joudun pettymään häneen ja joudumme aina uudestaan keskustelemaan asiasta…

Käyttäjä luna3 aloittanut aikaan 23.01.2012 klo 17:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Muutamia viikkoja eron jälkeen maailma tuntuu synkemmältä paikalta viikko toisensa jälkeen. En pysty syömään enkä nukkumaan. Alun liikunta harrasteet ovat jääneet ja päivät ovat kamppailua että pysyisin poissa rekan alta. Lapsia on mieletön ikävä enkä saa mistään otetta. Eron ”syy” oli minussa ja olen laajasti ”tuomittu”. Lähipiirin kaikkoaminen ei juurikaan…

Käyttäjä mies44 aloittanut aikaan 12.01.2012 klo 16:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain loppiaisiltana tietooni, että vaimoni tulisi viettämään hotelliyön toisen miehen kanssa; miehen johon hän oli tutustunut uudessa työpaikassaan, jossa oli aloittanut vasta syksyllä. Teko paljastui yhteiseen sähköpostiin tulleesta hotellivarausjärjestelmän ilmoituksesta, jossa oli molempien nimet. Vaimoni lähetti kyseisenä iltana minulle tekstiviestin, jossa hän kertoi jäävänsä illanviettoon ja tulevansa seuraavana päivänä kotiin.…

Käyttäjä reissaaja2 aloittanut aikaan 24.01.2012 klo 12:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen todella huono kirjottaa kun ei oikein osaa..Mutta ongelmani on Mustasukkaisuus ja Työni. Olemme ollee avopuolisoni kanssa melkein kaksi vuotta yhdessä ja en pysty luottamaan siihen kun olen töissä pelkään että hän löytää paremman miehen suomesta kun olen poissa noin 2-3 viikkoa kuukaudesta. siispä olen kärttyinen kun tulen kotiin ja…

Käyttäjä vaikeaa2 aloittanut aikaan 10.11.2011 klo 13:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kuulla muitten mielipiteitä siitä mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa. Ollaan seurustelltu vuodesta 97 erottu kolme kertaa ennen vuotta 2002 lyhyin aika kaksi viikoa pisin aika melkein vuosi.Aina hän palasi sanoen että ei löydä parempaa miestä itselleen ja minä tietenkin otin hänet takaisin koska rakastan häntä todella paljon ja…

Käyttäjä brogen aloittanut aikaan 25.12.2011 klo 06:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kesällä sattui sellainen tapaus,että vaimo ihastui toiseen mieheen. Puhuttiin jo silloin erosta jonka haluaisi. Päätin antaa vähän aikaa, jotta tilanne rauhoittuisi. Lokakuussa vaimo kertoi että voitin. Kyseinen mies halusi olla ”vain” kaveri, kun itsekkin seurusteli. Vähän aikaa meni hyvin, kunnes harrasti ”kaveri” käyntejä aina silloin kun olin reissu hommissa. Tyttö(12v)…

Käyttäjä mariaelina79 aloittanut aikaan 21.01.2012 klo 01:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaipaisin niin apua ja vertaistukea tilanteeseeni, eli lyhyesti, mies pettí ja jätti.. Yhdessä kymmenen vuotta ja kaksi niin ihanaa ja rakasta lasta. Jäi ekan kerran kiinni vuosi sitten, silloin päätettiin yrittää vielä pelastaa liittomme, kävimme terapiassa ja kaikki lähti sujumaan paremmin kunnes muutaman kuukauden päästä tilanne oli sama. Siitäkin vielä…

Käyttäjä rouva-chevy aloittanut aikaan 22.01.2012 klo 21:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin varovaisesti kysellä ihmisten mielipiteitä seuraavanlaiseen tilanteeseen. Olen 29vuotias, opiskelen oppisopimuksella, minulla on kaksi ihanaa lasta. Ongelmani on mieheni… Hän on sairastellut eri tavoin jo hyvin pitkään. On ollut erilaisia nivelongelmia, erittäin vaikeaa masennusta, kilpirauhasen toiminta häiriötä, verenpainetta, jne. Näistä kaikesta johtuen hän on muuttunut. Koen etten enää tunne häntä…

Käyttäjä onnellinenonneton aloittanut aikaan 20.01.2012 klo 11:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elän elämäni varmasti onnellisinta aikaa, olen mennyt kihloihin iki-ihanan miehen kanssa. Meillä on menny ihanasti ja olemme jo pitkällä hääsuunnitelmissa. Ongelmaksi ja negatiivisten tunteiden tuojaksi molemmille tältä erää on noussut huono itsetuntoni. Olen aina tiedostanut huonon itsetuntoni, mutta vasta nyt tajuan miten paljon hallaa se saa aikaseksi läheisessä ihmissuhteessa. Toisaalta…

Käyttäjä annukka3 aloittanut aikaan 18.01.2012 klo 14:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen saanut paljon lohtua lukiessani viestiketjuja pettämisestä. On ollut helpottavaa huomata, että tunnemyrskyt ja kysymykset, jotka ovat mielessä pyörineet ovat samoja muillakin, surullista kyllä mutta meitä on paljon. Minun alamäkeni alkoi kolme vuotta sitten kun mies tunnusti pettäneensä ”ystävän” kanssa. Pian sen jälkeen paljastui toinen ”ystävä”. Jälkeenpäin olen tajunnut, että…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: