Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä brogen aloittanut aikaan 25.12.2011 klo 06:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kesällä sattui sellainen tapaus,että vaimo ihastui toiseen mieheen. Puhuttiin jo silloin erosta jonka haluaisi. Päätin antaa vähän aikaa, jotta tilanne rauhoittuisi. Lokakuussa vaimo kertoi että voitin. Kyseinen mies halusi olla ”vain” kaveri, kun itsekkin seurusteli. Vähän aikaa meni hyvin, kunnes harrasti ”kaveri” käyntejä aina silloin kun olin reissu hommissa. Tyttö(12v)…

Käyttäjä mariaelina79 aloittanut aikaan 21.01.2012 klo 01:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaipaisin niin apua ja vertaistukea tilanteeseeni, eli lyhyesti, mies pettí ja jätti.. Yhdessä kymmenen vuotta ja kaksi niin ihanaa ja rakasta lasta. Jäi ekan kerran kiinni vuosi sitten, silloin päätettiin yrittää vielä pelastaa liittomme, kävimme terapiassa ja kaikki lähti sujumaan paremmin kunnes muutaman kuukauden päästä tilanne oli sama. Siitäkin vielä…

Käyttäjä rouva-chevy aloittanut aikaan 22.01.2012 klo 21:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin varovaisesti kysellä ihmisten mielipiteitä seuraavanlaiseen tilanteeseen. Olen 29vuotias, opiskelen oppisopimuksella, minulla on kaksi ihanaa lasta. Ongelmani on mieheni… Hän on sairastellut eri tavoin jo hyvin pitkään. On ollut erilaisia nivelongelmia, erittäin vaikeaa masennusta, kilpirauhasen toiminta häiriötä, verenpainetta, jne. Näistä kaikesta johtuen hän on muuttunut. Koen etten enää tunne häntä…

Käyttäjä onnellinenonneton aloittanut aikaan 20.01.2012 klo 11:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elän elämäni varmasti onnellisinta aikaa, olen mennyt kihloihin iki-ihanan miehen kanssa. Meillä on menny ihanasti ja olemme jo pitkällä hääsuunnitelmissa. Ongelmaksi ja negatiivisten tunteiden tuojaksi molemmille tältä erää on noussut huono itsetuntoni. Olen aina tiedostanut huonon itsetuntoni, mutta vasta nyt tajuan miten paljon hallaa se saa aikaseksi läheisessä ihmissuhteessa. Toisaalta…

Käyttäjä annukka3 aloittanut aikaan 18.01.2012 klo 14:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen saanut paljon lohtua lukiessani viestiketjuja pettämisestä. On ollut helpottavaa huomata, että tunnemyrskyt ja kysymykset, jotka ovat mielessä pyörineet ovat samoja muillakin, surullista kyllä mutta meitä on paljon. Minun alamäkeni alkoi kolme vuotta sitten kun mies tunnusti pettäneensä ”ystävän” kanssa. Pian sen jälkeen paljastui toinen ”ystävä”. Jälkeenpäin olen tajunnut, että…

Käyttäjä Lasipallon äiti aloittanut aikaan 17.01.2012 klo 20:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Löytyykö tältä palstalta vertaistukea masentuneen nuoren äidille? Vai osaako joku neuvoa sellaisen foorumin, jossa voisi keskustella samassa tilanteessa olevien tai olleiden kanssa?

Käyttäjä breakheart aloittanut aikaan 17.01.2012 klo 22:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Seurustelin aiemmin kahteen otteeseen sairaalloisen mustasukkasen miehen kanssa, nyt olen huomannut itsessäni samoja piirteitä joita en voinut hänessä sietää: kuten nykyisen avopuolisoni puhelimen tutkimista, epäilyjä joka asiassa, kaikki mitä se sanoo on valhetta, raivoon hänelle, olen ilkeä, loukkaan, satutan…lista loputon! Itseäni ahdistaa koko tilanne, ainakun alan syyttää häntä pettämisestä ni…

Käyttäjä pietari123 aloittanut aikaan 29.11.2011 klo 21:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Juttua varmaan riittäisi, mutta yritän kirjoittaa lyhyesti ja selkeästi. Mitenköhän tälläiseen tilanteeseen pitäisi suhtautua, tällä hetkellä entinen tyttöystäväni jätti minut käytännössä sen takia, että on niin paha olla itsensä kanssa ja masennus vaivaa. Kyseessä on vielä kaiken lisäksi ex-vl. Käy psykolgilla ja on pääsemässä psykoterapiaan Tilanne suhteessamme muuttui pikkuhiljaa aivan…

Käyttäjä Rautaneito aloittanut aikaan 17.01.2012 klo 18:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on mahtunut pariin kuukauteen sellaisia asioita, joita en pysty käsitellä enää. En halunnut kirjoittaa suomi24, koska sieltä tulee aina niin huonoa palautetta, joten päätin kokeilla tätä kautta. Tähän alkuun sen verran, että olen 6-7 vuotta ollut masentunut aika ajoittain. On mahtunut niin paljon alamäkiä nuoruudesta tähän päivään saakka. Seksuaalista…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 15.12.2010 klo 10:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Tiedän, että tuo kuulostaa naurettavalta. Järjellä sen tajuan, mutta muuten joudun paniikkiin. Mulla on tänään 7-luokkalaisen poikani opettajan kanssa palaveri. Pelkään sitä. En pelkää itse palaveria vaan sitä, että opettaja on mies. Raiskaus laukaisi taas sen, että pelkään joutua kahden suljettuun tilaan miehen kanssa. Kunpa pystyisin rauhoittumaan ja keskittymään…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: