Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
puolisoni on juuri saanut diagnoosin, maanis-depressiivisyys… se selittää paljon, mutta ei se elämää muuta. Hän on nyt pohjalla, minulla olisi viikonloppumenoa se on sovittu jo kauan sitten, haluaisin mennä, tarvitsisin happea, muuta seuraa,hauskuutta elämää… mutta en uskalla jättää puolisoani lasten kanssa, entäs jos ei jaksa… mitä jos menee ihan sekaisin,…
Hei, En tiedä mihin voisin selittää tarinaani joutumatta leimatuksi ja en tiedä tuleeko tämä oikealle palstalle. Tämänhetkinen tilanteeni on erittäin erikoinen, vaikea ja ahdistava. Entinen heilani on haastanut minut oikeuteen ja hakee lähestymiskieltoa minuun. Olen vähän päälle parikymppinen nainen ja tapailin viime keväänä n. 1,5kk ajan erittäin älykästä ja kaikin…
Olen kamppaillut vaikeassa parisuhteessa 6 vuotta. Kaksi yhteistä lasta 2 ja 4 vuotiaat, sekä minun ed.liitosta 14v tytär. Riitaa tulee miehen kanssa milloin mistäkin, milloin häntä ei huomioida tarpeeksi (pitäisi halailla tarpeeksi), milloin tyttäreni ei puhu hänelle, milloin hänelle ei kerrota perheen asioista esim. kuka meillä on käynyt, soittanut jne……
Stoorini voi olla pitkä ja hankalasti selitetty, mutta toivon että edes joku jaksaa lukea… Puoli vuotta sitten meillä avopuolisoni kanssa meni suhteessa huonosti. Oli paljon stressiä, mm. rahahuolia, riitoja, muutto etc. Olin melko masentunut ja purin pahaa oloani mieheeni, muun muassa suutuspäissäni sanoin haluavani erota enkä tavata enää koskaan. Sovimme…
Avomiehelläni diagnosoitiin muutama viikko sitten masennus. Tämä tuli hieman yllätyksenä meille molemmille. Mutta tietysti sikäli hyvä, että mies hakeutui lääkäriin, sai apua ja lääkkeitä. Toipuminen on lähtenyt käyntiin. En osaa sanoa, miten pitkään asiat on olleet huonosti, mutta kyllä tätä on kestänyt pitempään. Meillä on välit ihan kunnossa siinä mielessä,…
Olen syksyllä saanut tietää puolison suhteesta ja halunnut silloin jatkaa tätä liittoa. Paljon on tapahtunut ja yhä elämme saman katon alla. Tunteet ovat itseltäni kuolleet tämän vuoden puolella ja nyt olen löytänyt uuden ihmisen johon haluan tutustua. Puolison tunteista ei ole tietoa, mutta ei niitä ole ainakaan missään vaiheessa ilmaistu…
Olen tuntenut mieheni 3 ja puoli vuotta. Sain tietää n. puolitoista vuotta sitten että hän harrastaa ”nettiseksiä”. Annoin anteeksi mutta nyt eilen sain tietää että hän on ihan oikeasti pettänyt minua. Useaan kertaan ja ties kuinka kauan ja monen kanssa. Tilannetta pahentaa se, että saimme juuri lapsen pitkän yrityksen jälkeen.…
Mies oon sairaan mustasukkainen,en saa edes tervehtiä miehiä,miehiä ei saa olla samassa paikassa,netissä olosta kateellinen en saisi olla netistä,kehenkään en saisi olla yhteydessä valittaa heti jos minulla tulee puhelu viesti,tai mä soitan,viestitän.Rahan käyttöäni meinaa määrätä vaikka omat ovat rahani.Kavereita ei saisi olla,aina hänen tykö pitäisi vaan olla,kehuu hän on paras…
Onko oikein että,minä vaimona olen se joka antaa huomiota,joka kysyy miten työpäivä on mennyt,joka laittaa ruuan,siivoaa kodin,pesee pyykit,mies on niinkuin minua ei olisi olemassakaan,ainoat joille hän antaa huomiota on kaksi aikuista poikaansa 17v ja 22v onko se normaalia että näitä vielä isä pussailee,alan pikkuhiljaa kypsyä tässä olossani,kun minä kerron jotakin…
Olemme avioeron partaalla. Eilen mieheni kertoi lapsillemme, että ”vanhemmilla on nyt hieman hankalaa”. Minusta tuntuu, että hän on jo tehnyt päätöksen erosta, vaikka kertookin lapsille, että yrittää selvittää asiaa eikä halua erota. Minulle hän toistaa, että nän tämä suhde ei tule jatkimaan ja hän on jo selvitellyt omaisuutemme jakamistakin. Minä…