Parisuhde, koti ja perhe

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä hellu3 aloittanut aikaan 14.06.2012 klo 11:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin nyt kirjoittaa tänne, kun ihmettelen isäni käytöstä. Mitämieltä te olette? Tässä lyhyesti: Asiat alkoivat pari vuotta sitten, kun äitini sairastui syöpään. Hän oli masentunut ja poissa oleva ja kiukkuinen, ymmärrettävästi. Heillä ei enää vuosiin ollut mennyt kovin hyvin, mutta nukkuivat kuitenkin samassa huoneessa. Hän olisi kaikesta huolimatta tarvinnut silloin…

Käyttäjä luottamaton aloittanut aikaan 13.06.2012 klo 14:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli 4-vuotinen suhde päättyi miehen löytäessä uuden naisen. Ilmoitti minulle asiasta tekstiviestillä ja sanoi,että voisin hakea tavarani pois yhteisestä asunnostamme. Murruin täysin, en saanut happea ja aloin vain itkemään. Itkin koko yön ja seuraavan päivän. Tänään pitäisi tavaroita hakea asunnosta ja miehen kanssa yhdessä miettiä mitä teemme yhteisille tavaroille mutta…

Käyttäjä Il0t0n aloittanut aikaan 06.06.2012 klo 11:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mikä olikaan se asia joka sai niin erilaiset ihmiset aloittamaan seurustelun vuosia sitten? Tyttö oli juuri tullut täysi-ikäiseksi, mies vuosikymmenen vanhempi. Mies useampaan kertaan seurustellut, vähän risaiseksi sydämestään kulunut. Tyttö täysin kokematon, kokeneemman huomiosta hurmaantunut? Nyt lapset teini-iässä, läheisyys on loppunut, toisiamme ohi katsotaan, vain lasten kanssa jutellaan. Vuodet riitelyä…

Käyttäjä bon aloittanut aikaan 09.06.2012 klo 14:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Neljä viikkoa sitten elämäni romahti. Reilun vuoden mittaiseen parisuhteeseen oli ehtinyt mahtua jo paljon. Salamarakastuminen, yhteenmuutto, sopeutumisvaikeudet uusperhearkeen, miehen masennus ja diagnoosi kaksisuuntaisesta mielialahääiriöstä, oma epävarmuuteni ja mustasukkaisuuteni, lyhyt ero ja erilleen muutto… Asiat tuntuivat kuitenkin olevan jo niin paljon paremmin, olimme saaneet hyvän puheyhteyden jollaista yhdessä asuessamme emme jostain…

Käyttäjä luottamaton aloittanut aikaan 05.06.2012 klo 06:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 18-vuotias tyttö. Onnellisessa parisuhteessa ollut jo 4vuotta ensirakkauden kanssa. Aina on mennyt hyvin ja välillä huonomminkin mutta aina olemme selvittäneet asiat puhumalla. Muutimme viimevuonna yhteen,jolloin kaikki muuttui.. Ensimmäiset kuukaudet oli onnea mikä tuntui uskomattomalta. Iltaisin sai nukahtaa rakkaansa viereen ja aamulla herätä lämpimästä kainalosta. Mieheni sai kuitenkin työpaikan toiselta…

Käyttäjä leila2 aloittanut aikaan 30.05.2012 klo 22:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaikki alkoi siitä kun avomieheni joi itsensä känniin. Ensin oli kevyitä läpsyjä/lyöntejä, lattialle heittämistä ja haukkumista. Sen jälkeen anteeksipyyntöjä ja lupauksia siitä ettei niin enää tapahdu. Noin kuukausi sitten mieheni pahoinpiteli mua. Tällä kertaa niin rajusti että vartalo oli mustelmillaan, käsi ja lonkka kipeät (luuhun asti tullut painaumia). Silloin uskalsin…

Käyttäjä onnenpotku aloittanut aikaan 14.05.2012 klo 18:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 8vuotta elänyt parisuhteessa joka on ollut yhtä alamäkeä välillä myös sitä ylämäkeä. Ajatus jolla suhdetta on jaksanut on ollut että kyllä kaikki vielä paremmaksi muuttuu, noh nyt on tilanne se että olen kohta 30v ja haluan perheen mutta ajatus perheen perustamisesta nykyisen miehen kanssa tuntuu täysin mahdottomalta. Minua pelottaa…

Käyttäjä Mies1980 aloittanut aikaan 26.12.2011 klo 20:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 31 vuotias mies Pohjois-Suomesta. Vaimoni minua 4 vuotta nuorempi. Vuonna 2007 menimme naimisiin ja siitä vuoden kuluttua saimme ensimäisen lapsemme. ”olimme” onnellinen perhe. Vuonna 2010 saimme toisen lapsemme. Vaimoni oli jo kauan haaveillut lapsista. Minä odotin, että aika siihen on kypsä. Elimme haaveita todeksi pikkuhiljaa. Vuonna 2007 ostimme omakotitalon…

Käyttäjä Kinuzki aloittanut aikaan 01.06.2012 klo 20:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sitä luulee kaiken olevan hyvin ja sitten iskeekin pommi niskaan. Pommi jota ei olisi ikinä tarvinnut!!! Kauhee syyllisyys ja avuttomuuden tunne. Miten auttaa kumpaakin lastaan?Murheeni kuullostaa tältä….. Isoveli oli työntänyt sormensa pikkusiskonsa alapäähän. Ikäeroa heillä on 6v. Repinyt housut jalasta ja työtänyt sormen sinne. Tyttöni sekä poikani ovat molemmat avun…

Käyttäjä Neksu aloittanut aikaan 27.05.2012 klo 01:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on aivan uskomattoman paha olo. Ennen olin vaan surullinen ja ahdistunut mutta nyt vuosien varrella se on muuttunut vihaan ja katkeruuteen. Enkä osaa puhua näistä ikävistä asioista ja tuntemuksista kenellekään. Ei tämä kirjoittaminenkaan tunnu yhtään helpommalta. No, kuitenkin. Mulle on lapsena ja nuorena sattunut kaikennäköistä. Äiti ja isäpuoli olivat…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: