Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen onnellisessa parisuhteessa mieheni kanssa, jota on kestänyt 3 vuotta. Olen aivan rikki, koska todella vahvassa humalassa yritin suudella toista miestä. Alkoholi ei sovi minulle ja itsehillintäni katoaa kokonaan, kun olen juonut enemmän. Tälläkin kertaa asiat vain karkasivat käsistä. Tämä on tapahtunut aikasemminkin, myös mieheni on pettänyt minua kerran. Aikaisempien…
Hei! Tahtoisin vähän apua ja mielipiteitä painavaan ja lähes ylipääsemättömääseen tilanteeseen. Olemme olleet avopuolisoni kanssa yhdessä yli 4 vuotta, joista saman katon alla on asuttu 3. Olemme molemmat nuoria, alle 26 vuotiaita. Avoni käy töissä ja itse opiskelen. Suhteemme suurin kompastuskivi on seksi ja erittäin poikkeavat halut. Mieheni on tavallinen,…
olen ollut 10v mieheni kanssa. Minulla on alkoholiongelma ja saatan ’tissutella’ päiviäkin n.kerran kuussa. Olen siis vaan kotona.. yleensä mies sitten lähtee, sanoo suhteen olevan ohi, ja on päiväkausia tai viikonkin poissa. Olen aina sitten lepytellyt häntä ja saanut hänet tulemaan takaisin. En edes muista montako kertaa näin on tapahtunut.…
Apua…olen ihan poikki. Tarviis jotain kohtalotoveria, parisuhde on kriisissä. Kolme lasta. Naimisissa 15 v tunnettu on 18v. Kaikki on ihan hukassa, tuntuu että en pääse aamuisin edes sängystä kun päivä alkaa ahdistaa. On kasvettu erilleen, on puhuttu mut puheet ei aut. mies haluaa yrittää, minä en enää jaksa. En vain…
Oli pakko jatkaa kirjoittamista tänne, kun en tiedä mitä muutakaan tehdä. Aiemmin olenkin kirjoittanut tarinani ja tuska ei ota millään hellittääkseen. Miten ihmeessä pahan olon saa kuriin ja pois? Miten korjata särkynyt sydän – yksin? Katselen entistä miestäni yhä töissä joka päivä ja ammatti-ihmisinä osaamme olla työssä kuin ennenkin. Meillähän…
Olen elänyt aviossa 34 vuotta ja seurannut miestäni noin 2 vuotta. Meillä ei ole ollut paljon läheisyyttä tänä aikana. Aikuiset lapseni alkoivat ihmettelemään isän outoa ja viileää käytöstä. He aavistivat että isällä on suhde. Pian paljastui että suhde oli äidin ystävättäreen, joka on perhetuttu. He vaativat kovin sanoin ja uhkauksin…
jätetty…ex-mieheni vaihtoi työpaikkaa ja sen mukana tuli muutoksia siihen asti onnelliseen parisuhteeseen.Löytyi toinen kainalon lämmittäjä tätä oli kestänyt ilmeisesti 2 kk eli koko ajan kun oli uudessa työssä. Kuitenkin koko ajan suunniteltiin ja puuhattiin tulevia häitä!!! huomasin muutoksen hänen käytöksessään ennen ohimennen pienet huomionosoitukset pusut,halaukset ja muut jäivät,känny äänettömällä ja…
Kirjoitan vielä että haluaisin ihan suht. normaalia perhe-elämää,mutta kun kaikki pielessä.Juuri kun asiat alkoivat sujua sanoi vuokranantaja laittomasti irti.Menetin puolisoni,kissani ja kotini.Tämä halusi kaverilleen kämpän.Ottaa omaan käyttöön,muka! Miten joku voi pilata toisen asiat noin.Eipä ottanut omaan käyttöön.Kukaan ei kertonut mulle lakiasioita vasta myöhemmin sain selville.Lukekoon kuolinilmoituksen.En vaan jaksa!:
Heips! Eli meillä kävi niin, että puolitoista vuotta sitten, isä vaan lähti eräänän päivänä ns. lätkimään, eikä koskaan palannut töistä. Syyksi lopulta selvisi toinen nainen. Jäin yksin kahden lapsemme kanssa ja isä ilmoitti, ettei halua olla kanssamme tekemisissä. Luopui huoltajuudestakin. Yritin kuitenkin sopialastenvalvojien avustuksella useita tapaamisia isälle ja lapsille, koska…
Olen eronu reilu kk sitten.ero ahdistaa,niinpaljon etten jaksa mitään tehdä! mies sanoi rakastavansa ja olen elmäni nainen hänelle….2p meni noista sanoista,niin hä erosi minusta en jaksa ym….en onko antaa viisaita neuvoja