Pettämissivusto?

Pettämissivusto?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 27.09.2012 klo 15:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 27.09.2012 klo 15:04

Mitä mieltä olisitte jos kumppanisi kävisi sillä pettämissivustolla mitä mainostetaan ja jossa on jo kymmeniätuhansia kävijöitä?

Minä en ole käynyt vaikka mieli kyllä tekisi käydä kattomassa, utelias.
Mutta tuntuu, että petän aviomiestäni jo sillä, että käyn sivustolla.

Käyttäjä Samppa2 kirjoittanut 28.09.2012 klo 21:08

En tiedä, mutta eikös ja ihan tavallisellakin deittisivustolla tarkoitushakuinen vierailu tai ilmoitusten jättäminen parisuhteen aikana ole puolison tai kumppanin pettämistä? Miksi pettämisestä tehdään tavallaan luvallista ja normaalia tollaisen pettämissivuston avulla? Onko toisen ihmisen ja parisuhteen arvostus mennyt elämyshakuiseen suuntaan? Ovatko parisuhteet kertakäyttötavaraa siinä missä kertakäyttöastiatkin? Olen erimieltä, minusta parisuhde on ainut laatuinen kahden ihmisen välinen luottamuksellinen suhde.

Käyttäjä Miksu29 kirjoittanut 28.09.2012 klo 22:27

Siltähän tuo ikävä kyllä tuntuu että haetaan elämyksiä eikä kestetä arjen vastoinkäymisiä ☹️ Ei tosin voi yleistää, varmasti ihmistimankejakin on joukossa jotka arvostavat perinteisiä arvoja. Minun mielestäni jos parisuhteen aikana laittelee treffi-ilmoituksia yms. niin jotain on vialla...

Käyttäjä kirjoittanut 29.09.2012 klo 04:37

Eli me ollaan samaa mieltä, samppa 2.

Kuuntelin radiosta, kun kyseisen sivuston ylläpitäjä puhui ja hän sanoi, että jos kotona ei seksi suju, niin sivustolta voi hakea seksikaverin. Ja hänen mukaansa sitten avioliitosta tulisi onnellisempi, kun siihen ei tarvi seksiä sotkea.