Luottamuksesta rippeet jäljellä

Luottamuksesta rippeet jäljellä

Käyttäjä !!!! aloittanut aikaan 20.09.2012 klo 10:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä !!!! kirjoittanut 20.09.2012 klo 10:28

Kyllä sitten sapettaa taas kun ei voi puolisoon luottaa. Kyse on enemmänkin henkisestä luottamuksesta kuin fyysisestä.

Muunmuassa tälläistä,

Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa reilut 12 vuotta ja ensimmäinen luottamuspula tuli eteen noin reilun vuoden kuluttua siitä. Luulin voivani puhua miehelleni asiasta kuin asiasta luottamuksella, mutta hän kertoo niitä mm. työpaikallaan. Hänen silloinen työkaveri alkoi puhua kanssani eräissä juhlissa minun pikku ”ongelmastani” siis mitä? Miten ihmeessä tuntematon ihminen alkaa puhua minulle minun asioista??? Kun olen hänelle asiasta maininnut niin hän vaan tokaisee että sori tai suuttuu ja sanoo että tuppisuunako sitten pitäisi olla.

Olen jo monia vuosia valikoinut asioita joita kerron hänelle jotta ne eivät hämmästyttäisi ja loukkaisi minua jos kuulen ne muualta, mutta olen epäonnistunut siinä aika usein.

Tälläkin hetkellä jopa omassa työpaikassani tiedetään eräitä asioita minusta joita en ole itse edes vielä kertonut. Emme ole samassa työpaikassa eikä edes samalla alalla, mutta maailma on pieni aina joku tuntee jonkun. Tämä on henkisesti aika raskasta. Pinna alkaa olla aika lopuillaan.

Mitä neuvoksi?