Parisuhde, koti ja perhe

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3783
Käyttäjä Mister E aloittanut aikaan 12.11.2012 klo 11:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ensimmäistä kertaa kokeilen tälläista sivustoa. Elikkä, olen 13- vuotias poika ja minulla oli hyvä parisuhde, mutta kaikki ”kaverini epäilivät että häntä ei edes olisi olemassa, koska olen muutenkin koulukiusattu. Mutta en välittänyt siitä kiusaamisesta koska olin niin pohjattomasti rakastunut tyttöystävääni. Hän käy eri koulua joten se antoi lisää syytä kiusaajille…

Käyttäjä susu79 aloittanut aikaan 08.12.2012 klo 12:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moikka, Löytysköhän täältä tukea meijän ongelmaan? Tässä stooriamme. Olin mieheni ensimmäinen tyttökaverii nuorena ja myös seksuaalisesti ensimmäinen. Tämä oli vuonna 1999. Kihloihin mentiin vain 2kk seurustelun jälkeen. Yhteen muutettiin 2000 ja naimisiin mentiin 2004. oma eka koti ostettiin 2005, taloa alettiin rakennuttamaan 2010 kun alettiin odottaa lasta. 2010 n.2vk ennen…

Käyttäjä surku0 aloittanut aikaan 30.11.2012 klo 23:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Minulla on taas ongelma. Erosin viime keväänä väkivaltaisesta miehestä, joka tahtoi kontrolloida kokoajan minun menemisiäni. Nyt olen tavannut uuden miehen ja seurustelemme. Olemme seurustelleet 20 päivää ja nyt suhde on jo outo. ☹️ Tiedän että suhde on vasta alussa, mutta… Tapasimme toisemme netin kautta, hän vaikutti mukavalta. Hän ei…

Käyttäjä Surullinen 1955 aloittanut aikaan 04.12.2012 klo 13:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 40 vuotta, 36 naimisissa. Riitojemme aiheet on useimmiten ollut se, että minusta tuntuu että olen aina kantanut ns kokonaisvastuun kaikesta (lapsista, kotitöistä ym) ja mieheni tekee vain ne asiat, jotka häntä huvittavat. Nyt tuntuu, että olen saanut tarpeekseni tästä hotellin pidosta. Haluaisin myös että minua…

Käyttäjä hansuli aloittanut aikaan 24.11.2012 klo 17:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni kummallisen käytöksen vuoksi aloin eilen kysellä mikä vaivaa. Ja hän tunnusti ihastuneensa toiseen naiseen. Tuntui kuin maailma olis pysähtynyt siihen paikkaan. Olemme olleet yhdessä kohta 11 vuotta ja meillä on mielestäni mennyt hyvin, on ollut rakkautta ja yhteisiä harrastuksia ja mikä tärkeintä yhteinen 8 vuotias tyttö. Mieheni tunnustuksen jälkeen…

Käyttäjä Hätäilijä aloittanut aikaan 15.11.2012 klo 13:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erostamme ei ole kauan, olen muuttanut eri osoitteeseen kahden lapsemme kanssa. Tunteet on sekavat. Elämämme oli jo useamman vuoden aikas sekavaa ja riitaisaa. Koskaan riitoja ei sovittu, ei varsinkaan lasten edessä näytetty että kaikki on nyt taas hyvin. Jotekin unohdimme toisemme sinne jonnekkin.. Se arjen pyörittäminen ja väsyminen ja se…

Käyttäjä Revontuli aloittanut aikaan 11.11.2012 klo 20:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

…sänkyhommiin juuri kun mieshenkilölle passaisi, niin mitä saat osaksesi? Oli mies kaksikymmentä vuotta tai viisikymmentä vuotta – aina sama kohtelu: – selän kääntäminen – piinaava hiljaisuus – kiristäminen – hyppäämpä vieraan petiin Jos mies kerrankin unohtaisi tarpeensa ja ottaisi sen sijaan kainaloonsa – kertoisi sinulle, että olet tärkeä myös muutenkin…

Käyttäjä Sasaki aloittanut aikaan 24.11.2010 klo 22:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erot on nykyään niin yleisiä ja arkipäiväisiä. Joka toinen kavereistakin on eronut. Ja omat vanhemmatkin erosivat silloin kun olin lapsi. Silloin eroon liittyi vielä häpeää. Ja lapsella syyllinen olo siitä että vanhemmat tekivät sellaisen päätöksen. Nyt olen itse keskellä eroprosessia ja melkoisen hukassa. Kaikki tuhtuu hankalalta ja ympärillä vallitsee ymmärtämätön…

Käyttäjä ManicPanic aloittanut aikaan 02.12.2012 klo 12:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 23 nainen Helsingistä. Olen sairastanut paniikkihäiriötä lukioikäisestä asti. Pian sairastumiseni jälkeen sairastuin myös keskivaikeaan masennukseen. Tapasin avomieheni juuri ennen sairastumisianii, joten olen sairastanut lähes koko suhteemme ajan. Ei ole helppoa ollut kummallakaan.. ”Paranin” pari vuotta sitten kaikesta ja optimistisena lopetin aamulääkityksenkin (seronil). Iso virhe. Erään lomamatkan jälkeen paniikkihäiriö tuli…

Käyttäjä tummapaahto aloittanut aikaan 26.11.2012 klo 16:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on kamala olo. Tarina on aika pitkä. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 3,5 vuotta ja asumme yhdessä. Viime talvena (2012 vuoden alkupuolella) ihastuin pahasti erääseen toiseen ihmiseen (ihminen X), jota näin yhteisissä riennoissa. Olen pari kertaa ennenkin ihastunut suhteemme aikana ja se on ollut satuttavaa, mutta en koskaan ole tehnyt…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: