Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Ensimmäistä kertaa kokeilen tälläista sivustoa. Elikkä, olen 13- vuotias poika ja minulla oli hyvä parisuhde, mutta kaikki ”kaverini epäilivät että häntä ei edes olisi olemassa, koska olen muutenkin koulukiusattu. Mutta en välittänyt siitä kiusaamisesta koska olin niin pohjattomasti rakastunut tyttöystävääni. Hän käy eri koulua joten se antoi lisää syytä kiusaajille…
Moikka, Löytysköhän täältä tukea meijän ongelmaan? Tässä stooriamme. Olin mieheni ensimmäinen tyttökaverii nuorena ja myös seksuaalisesti ensimmäinen. Tämä oli vuonna 1999. Kihloihin mentiin vain 2kk seurustelun jälkeen. Yhteen muutettiin 2000 ja naimisiin mentiin 2004. oma eka koti ostettiin 2005, taloa alettiin rakennuttamaan 2010 kun alettiin odottaa lasta. 2010 n.2vk ennen…
Ongelma
1Hei, Minulla on taas ongelma. Erosin viime keväänä väkivaltaisesta miehestä, joka tahtoi kontrolloida kokoajan minun menemisiäni. Nyt olen tavannut uuden miehen ja seurustelemme. Olemme seurustelleet 20 päivää ja nyt suhde on jo outo. ☹️ Tiedän että suhde on vasta alussa, mutta… Tapasimme toisemme netin kautta, hän vaikutti mukavalta. Hän ei…
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 40 vuotta, 36 naimisissa. Riitojemme aiheet on useimmiten ollut se, että minusta tuntuu että olen aina kantanut ns kokonaisvastuun kaikesta (lapsista, kotitöistä ym) ja mieheni tekee vain ne asiat, jotka häntä huvittavat. Nyt tuntuu, että olen saanut tarpeekseni tästä hotellin pidosta. Haluaisin myös että minua…
Mieheni kummallisen käytöksen vuoksi aloin eilen kysellä mikä vaivaa. Ja hän tunnusti ihastuneensa toiseen naiseen. Tuntui kuin maailma olis pysähtynyt siihen paikkaan. Olemme olleet yhdessä kohta 11 vuotta ja meillä on mielestäni mennyt hyvin, on ollut rakkautta ja yhteisiä harrastuksia ja mikä tärkeintä yhteinen 8 vuotias tyttö. Mieheni tunnustuksen jälkeen…
Erostamme ei ole kauan, olen muuttanut eri osoitteeseen kahden lapsemme kanssa. Tunteet on sekavat. Elämämme oli jo useamman vuoden aikas sekavaa ja riitaisaa. Koskaan riitoja ei sovittu, ei varsinkaan lasten edessä näytetty että kaikki on nyt taas hyvin. Jotekin unohdimme toisemme sinne jonnekkin.. Se arjen pyörittäminen ja väsyminen ja se…
…sänkyhommiin juuri kun mieshenkilölle passaisi, niin mitä saat osaksesi? Oli mies kaksikymmentä vuotta tai viisikymmentä vuotta – aina sama kohtelu: – selän kääntäminen – piinaava hiljaisuus – kiristäminen – hyppäämpä vieraan petiin Jos mies kerrankin unohtaisi tarpeensa ja ottaisi sen sijaan kainaloonsa – kertoisi sinulle, että olet tärkeä myös muutenkin…
Erot on nykyään niin yleisiä ja arkipäiväisiä. Joka toinen kavereistakin on eronut. Ja omat vanhemmatkin erosivat silloin kun olin lapsi. Silloin eroon liittyi vielä häpeää. Ja lapsella syyllinen olo siitä että vanhemmat tekivät sellaisen päätöksen. Nyt olen itse keskellä eroprosessia ja melkoisen hukassa. Kaikki tuhtuu hankalalta ja ympärillä vallitsee ymmärtämätön…
Olen 23 nainen Helsingistä. Olen sairastanut paniikkihäiriötä lukioikäisestä asti. Pian sairastumiseni jälkeen sairastuin myös keskivaikeaan masennukseen. Tapasin avomieheni juuri ennen sairastumisianii, joten olen sairastanut lähes koko suhteemme ajan. Ei ole helppoa ollut kummallakaan.. ”Paranin” pari vuotta sitten kaikesta ja optimistisena lopetin aamulääkityksenkin (seronil). Iso virhe. Erään lomamatkan jälkeen paniikkihäiriö tuli…
Minulla on kamala olo. Tarina on aika pitkä. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 3,5 vuotta ja asumme yhdessä. Viime talvena (2012 vuoden alkupuolella) ihastuin pahasti erääseen toiseen ihmiseen (ihminen X), jota näin yhteisissä riennoissa. Olen pari kertaa ennenkin ihastunut suhteemme aikana ja se on ollut satuttavaa, mutta en koskaan ole tehnyt…