Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Ollaan oltu mieheni kanssa kohta 3 vuotta yhdessä, niistä 2 vuotta naimisissa. Meillä on maailman ihanin 1 vuotias tyttö. Ongelma on nyt se että meidän kahden keskinen elämä ja kaikki tunteet siinä mukana on kadonnut jonnekkin arjen pyörittämisen ja molempien omien harrastusten uumeniin. Nyt ei edes nukuta enää samassa sängyssä…
Hei!Mieheni on ulkomaalainen,olemme naimisissa,asuimme suomessa aiemmin yhdessä,mutta mieheni ei saanut oleskelu lupaa ja hänet käännytettiin kotimaahansa.Olen käynyt pari kertaa siellä elämässä perhe-elämää.Hänellä on maahan tulokiellosta jäljellä viellä 10 kk jäljellä ja sen jälkeen ilmeisesti uusi hakemus ja en tiedä kauanko menee aikaa siinä.On aika raskasta matkustaa sinne kauas,kun mieheni ei…
Hei,täällä foorumilla en ole juuri kirjoitellut,mutta kerronpa oman tarinani. Löysin 2v.sitten miehen,joka oli kaikin puolin ihana mies,meillä oli paljon intohimoa ja läheisyyttä ja aikapaljon samanlaiset lähtökohdatkin,tosin kun kysyin hänen erostaan,niin hän sanoi,että vaimo kyllästyi ja lähti? Teimme yhdessä kaikkea,liikuimme,matkailimme,mökkeilimme tapasimme ystäviä ja läheisiämme,suhde tuntui aidon välittämisen keitaalta,jossa oli hyvä olla!Ensimmäinen…
Ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne.. ja yritän pukea ajatuksia sanoiksi niin että joku ymmärtäisi.. Olen pienen 9 viikkoisen ihanan tytön äiti, ainut valo ja piristys tällä hetkellä mun elämässä on tämä tytär, mutta sekin alkaa olla jo aika koetuksella.. Parisuhteemme miehen kanssa on aivan helvetillistä. Muutimme ollessani kolmannella kuulla raskaana miehen…
Toinen haluaa luovuttaa.. Me ollaan oltu vuosi yhdessä ja oltu onnellisia. Me ei osata riidellä eikä puhua asioita niin kuin ne on. Riidat joita ollut viisi on venynyt viikoksi ja ollaan oltu erossa kaksi kertaa niitten takia. Rakastetaan toisiamme todella paljon ja minä olen se läheisyyden kipeä mikä saa toisen…
Olemme huolissamme tyttäremme perheestä. Vävyni on ranskalainen yli kolmetoista vuotta Suomessa asunut mukava ja meille rakas yli kolmekymppinen. Alkoholin käyttö on hänen perheessään Ranskassa ollut päivittäistä, muttei rankkaa. Vävy on potenut erilaisia masennuskausia aiemminkin, mutta viime keväänä iski pahiten. Helpotuskeinona hän on käyttänyt alkoholia, jota tyttäreni ei tietenkään ole hyväksynyt.…
Olen seurustellut miehen kanssa noin vuoden verran. Kaikki alkoi ystävyydestä joka nopeasti muuttui elämäni rakkaustarinaksi. Minua varoitettiin miehestä ja hänen menneisyydestään, en rakastuneena halunnut kuulla menneisyydestä mitään, nyt kaduttaa(mieshän itse kertoi että kaikki exät on hulluja). Pikkuhiljaa mukaan astui hirveä mustasukkaisuus josta ei mies pääse eroon, alkoi haukkuminen aluksi kännipäissä…
Terve, olen joutunut hieman outoon tilanteeseen ja en oikein tiedä millä tavalla tilanteen ratkaisisi. En ihan varmaksi osaa kuvailla edes ongelmaa, mutta selitän tilanteen niin sen perusteella ehkä osaatte tehdä omia johtopäätöksiä. Elikkä, vanhempani erosivat noin 4 vuotta sitten. Ero oli riitaisa, ongelmia riitti, ja vanhempani eivät osanneet pitää riitaa…
Noin vuosi sitten tutustuin maailman ihanimpaan mieheen! Kaikki välillämme tuntui loksahtavan paikalleen heti ensi tapaamisesta lähtien kuin palapelin palat. Rakastuimme päätäpahkaa enkä ollut tuntenut niin voimakasta rakkautta ketään kohtaan, en edes lasteni isiä kohtaan! Mies hemmotteli minua jatkuvasti. Toi kukkia, kirjoitti rakkauskirjeitä ja yllätti kaikilla pienillä asioilla joista hän tiesi…
31 vuotta yhdessä ja viikko ennen 50-vuotispäivääni mies (55v.) jäi kiinni rinnakkaissuhteesta. Sitä on kestänyt ”vain” 2 kuukautta ja ”vain” kerran ovat olleet sängyssä ravintolaillan päätteeksi. Muuten tapaamisia on ollut kahvin ja lounaan merkeissä muutama viikossa. Näin siis minulle on kerrottu. Mieheni on selkeästi ihastunut, tuntuu, ettei järki mahdu hänen…