narsisti mies

narsisti mies

Käyttäjä nyypeli aloittanut aikaan 13.12.2012 klo 14:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nyypeli kirjoittanut 13.12.2012 klo 14:18

en enään ymmärrä ?olen ollu tämän miehen kanssa 11v .meillä yhteinen 6v tyttö.kiusaa meitä kaiken aikaa,nukumme eri sängyissä.iältäni olen 42.mies 51v,tarten apua????😯🗯️

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 14.12.2012 klo 21:42

Hei! Et kerro tarkemmin millä tavalla hän kiusaa. Tekstiäsi on vaikea kommentoida näin vähäisillä tiedoilla. Voimia ja jaksamista.

Käyttäjä eheytynyt kirjoittanut 18.12.2012 klo 09:55

Avaa paremmin tilannettasi niin osaisimme ehkä paremmin auttaa 🙂 Eli miten miehesi kiusaa teitä, mitä hän tekee jotta ajattelet hänen olevan narsisti jne? Voimia joka tapauksessa!

Käyttäjä lumienkuli kirjoittanut 24.12.2012 klo 22:11

Onkos nyypeli viellä hengissä ja netissä. Vai onko syytä huolestua kun on joulukin ja narsistit dokaa ja pistää perheen pihalle😞

Minulla myös narsisti puolisona. Meillä kiusaus on sitä ettei saa nukkua eikä syödä muulloin kuin puolison määritteleminä aikoina. Minun ratkaisu oli pakata kamat ja lapset ja muuttaa pois. Muutan itseasiassa ylihuomisen huomenna josta positiivisesti stressaantuneena kirjauduin tälle foorumille.

Käyttäjä Roque kirjoittanut 07.02.2013 klo 00:31

Minunkin ex oli narsisti, mutta onneksi pääsin hänestä viimein pitkän ja piinallisen taistelun jälkeen.
Kituuttelimme yhdessä 2 vuotta josta suurimman osan ajasta minä halusin muutosta suhteeseemme ja koska sitä ei ollut näköpiirissä aloin haluta eroon koko miehestä.

Käyttäjä marpe05 kirjoittanut 07.02.2013 klo 22:25

Miten pääsit eroon? Miten yleensä pääsee eroon narsistisistä piirteistä omaavasta ja lääkeriippuvaisesta miehestä eroon? Miten voi miehellä olla sellainen henkinen ote minuun? Vaikka ei yhteisiä lapsia, eikä yhteistä kotia ( onneksi). Miten voi hallita niin vaikka tunnen olevani itsenäinen.. En vaan hänestä pääse eroon..😭