Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3799
Käyttäjä Anksu aloittanut aikaan 14.02.2013 klo 20:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sisareni on eronnut väkivaltaisesta avomiehestään reilu vuosi sitten. Heillä on yksi yhteinen lapsi. Lapsi asuu pääasiassa äidillään, mutta tapaa isäänsä joka toinen viikonloppu sekä yhtenä arkipäivänä viikossa. Heillä on yhteishuoltajuus. Sisareni exä tekee kaikkensa pilatakseen sisareni sekä lapsen elämän. Ei maksa elatusmaksuja ennenkuin niitä pyytää. Lapsi ei voi harrastaa mitään…

Käyttäjä Apolloperhonen aloittanut aikaan 14.02.2013 klo 15:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täällä oli hetken aikaa kirjoitus henkilöltä, joka pohti pahaa oloaan, kun oli löytänyt toisen miehen, eikä tiennyt mitä olisi tehnyt. Vastasin hänelle, mutta ilmeisesti hän on poistattanut koko viestin. Luin Joonuskan ketjua ja täällä on niin monta muutakin samanlaista kohtaloa, että väkisin aloin pohtimaan, miksi joku pystyy pettämään? Miksi petetään?…

Käyttäjä mustaa75 aloittanut aikaan 08.12.2012 klo 03:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Nyt päättyi meidän lähes kymmenvuotinen liitto pari kuukautta sitten. Vaimo muutti omaan asuntoon vajaa kuukausi sitten, tai ex-vaimohan hän jo on. Ensimmäiset viikot erosta meni jotenkuten sovussa, saatiin asiat selvitettyä kohtuullisen hyvin ja lasten huoltajuudetkin minun kannalta loistavasti. Saan olla heidän kanssaan lähes koko ajan ja huolehtia heidän arjen…

Käyttäjä aikuisenalku aloittanut aikaan 19.01.2013 klo 14:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kertokaa minulle kokemuksia alkuhuuman päättymisestä. Olemme asuneet poikaystäväni kanssa yhdessä nyt kolmisen kuukautta. Suhteemme on ollut hyvin intiimi ja läheinen alusta asti saakka. Nyt tuntuu, että emme enää niin paljon ole lähekkäin, seksiä harrastamme vähän vähemmän ja sitä kautta koen, että keskusteluyhteytemme on hakoteillä. En tiedä, miten uskaltaisin ottaa puheeksi…

Käyttäjä eve3 aloittanut aikaan 20.01.2013 klo 19:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ex-mieheni on alkoholisti ja meillä on kolme lasta, kaksi murrosikäistä ja nuorinkin pian siinä vaiheessa. Ero miehestä oli tosi vaikeaa ja sompailimme eron ja paluun välillä vuodesta toiseen. Viimeisimmän kerran erosimme puolisen vuotta sitten ja sen jälkeen ymmärsin jo kuinka turhaan olen taistellut ja toivonut, että jonakin päivänä mies raitistuisi.…

Käyttäjä Scaredycat aloittanut aikaan 17.02.2013 klo 12:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut avomieheni kanssa lähes tasan neljä vuotta, josta about vuoden olemme asuneet yhdessä pikkuisessa asunnossa. Olemme ehtineet käydä läpi yhdessä vaikka mitä, mutta oikeastaan vasta tämä avoliitto on tuonut esiin ne molempien pirut ja enkelit. Suurimpana huolenaiheena on se, että käsitämme yhdessäolon ja läheisyyden ihan eri tavoin. Molemmat uskovat…

Käyttäjä --kamikaze-- aloittanut aikaan 16.01.2013 klo 14:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Missä tilanteissa? Kun me haetaan apua tohon miehen masennukseen ja itsetuhoisuuteen, niin onko se perustelu niille että veis ton meidän 7kk pois? Mä oon niin ahdistunut tästä kun pelottaa, että ne sijoittais sen toiseen perheeseen.. Eli mieheni on itsetuhoinen vain riidoissa. 3 olen saanut estää sitä tekemästä ittelleensä pahaa. Kovasti…

Käyttäjä LauraLK aloittanut aikaan 07.02.2013 klo 19:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulle myös aivan ensimmäinen kerta, kun kirjoitan ja pyydän mielipidettä muilta, mutta jollakin tavalla koen olevani aivan hukassa. Aika perinteinen tarina minullakin, tapasin miehen viime toukokuussa ja rakastuimme totaalisesti kerralla. Alkukesä oli ihana, olimme yhdessä paljon, juttelimme, pidimme toisistamme huolta, kunnioitimme toisiamme jne. Kaikki oli täynnä rakkautta. Olen 34-vuotias ja…

Käyttäjä propeli aloittanut aikaan 08.02.2013 klo 07:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei.Minulla ja isälläni on ollut hyvät välit.Isä on ollut minulle tosi tärkeä ihminen.Nyt hän on asunut maalla monta vuotta ja kaukana minusta.Näemme harvoin eikä hän soittele,mutta ilahtuu,jos hänelle soittaa.Hän ja mieheni olivat hyviä ystäviä ja,kun minulle tuli ero nii huomasin,että meidän väleille tuli etäisyyttä.Ex mieheni ja isäni eivät ole vissiin…

Käyttäjä MaruTan84 aloittanut aikaan 12.02.2013 klo 19:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vain. Minä olen ilmeisesti se parisuhteen ikävämpi osapuoli, koska olen se, joka on parisuhteesta lähtemässä ja jättämässä taakseen itkevän miehen. Olen 28-vuotias nainen, ja olemme nykyisen tulevan ex-avomiehen kanssa olleet yhdessä enemmän tai vähemmän 10 vuotta. Enemmän tai vähemmän sen takia, että erosimme jo kerran kuusi vuotta sitten. Asuimme…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: