Parisuhde, koti ja perhe

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3783
Käyttäjä BlackSock aloittanut aikaan 26.11.2012 klo 13:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen ollut yhdessä vaimoni kanssa 13-vuotta, joista 8 naimisissa. Olen aina ajatellut, että olen todella onnekas, kun olen niin upean ihmisen tavannut ja hänen kanssaan avioitunut. Elo on ollut, välillä iloista, välillä vähemmän iloista ja tämä nyt kuuluu varmasti jokaiseen parisuhteeseen. Vajaa vuosi sitten vaimoni kertoi, että hänellä ei…

Käyttäjä Sariella aloittanut aikaan 29.11.2012 klo 18:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni jätti minut lauantaiaamuna kun vielä nukuin, jättäen pöydälle vain viestin, jossa kertoi että haluaa erota. Mitään tavaroita ei ottanut mukaansa, ainoastaan auton. Olemme olleet 6,5 v yhdessä, joista 5,5 v naimisissa. Koko maailmani romahti. Sen jälkeen hän ei ole halunnut puhua kanssani eikä nähdä. Ainoa selitys oli, ettei hän…

Käyttäjä Sara86 aloittanut aikaan 29.01.2013 klo 20:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 27-vuotias nainen. olen ollut yhdessä avomieheni kanssa kuusi vuotta. Mieheni ei kestä alkoholia mutta tämä ei estä sen käyttöä. Olemme aina olleet kovin meneviä, lähes joka viikonloppu, jossain baarissa aina kavereiden kanssa. Suurin osa ystävistämme on myös lapsettomia ja viihtyvät yöelämässä. Itse olen menettänyt alkoholin hallinnan viimeksi teini-iän kokeiluissa.…

Käyttäjä letku aloittanut aikaan 29.01.2013 klo 16:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin kirjoittaa tänne koska tavallaan kaipaan jotain jolle kertoa huolista, mutta sellaista ihmistä ei ole nyt jolle voisin kertoa.. Olen seurustellut vuoden verran nykyisen mieheni kanssa ja meillä on nyt vauva tulossa (5viikkoa laskettuun aikaan) ja olemme juuri ostaneet yhteisen asunnon… paljon on siis yhteen vuoteen mahtunut sulateltavia asioita🙂 Päällisin…

Käyttäjä -Broken- aloittanut aikaan 20.01.2013 klo 13:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa! En tiedä onko tästä apua vuodattaa omaa pahaa oloa täällä, mutta oon valmis kokeilemaan kaikkea josta voi vähänkään apua olla. Tilanne on siis se että ollaan oltu avomiehen kanssa lähes 11 vuotta yhdessä. Alettiin seurustella teini-ikäisinä, minä olin 15 ja mies 16. Molemmat ollaan toistemme ensimmäisiä seurustelukumppaneita. Suhde on…

Käyttäjä Surullinen_emo aloittanut aikaan 20.01.2013 klo 12:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain tietää viimesyksynä, että mieheni petti minua. Hän itse kertoi ja katuu syvästi. Ollaan päivä kerrallaan menty. Välillä minulla on ollut tosi vaikeaa ja nyt on tullut vielä vaikeammaksi. Miten te kohtalotoverit olette selvinneet? Jos yrititte niin miten pitkään meni että huomasitte että tämä ei onnistu? 😞

Käyttäjä saara2 aloittanut aikaan 25.01.2013 klo 21:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen 20 vuotias nuori nainen ja olen parisuhteessa miehen kanssa joka kerran suuttuessaan tuli väkivalloin asuntoni ovista sisään minun ollessa asunnossa. Hän rikkoi ensin kerrostalon ala oven lasin rikki sitten asuntoni ulko-oven ja minun ollessa vessassa piilossa soittaessani hätänumeroon hän alkoi potkia myös vessan ovea,siinä onnistuen. Olin paniikissa ja yritin…

Käyttäjä Helpneeded aloittanut aikaan 24.01.2013 klo 18:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Menin naimisiin vasta äskettäin ja sen jälkeen muutin miehelleni. Hän ei ottanut minua kirjoille, joten nyt kun hän heitti minut viikko sitten kämpästään pellolle niin olen koirani kanssa tuuliajolla. On minulla äiti, mutta ei ole kivaa olla siellä kun käy eroprosessia läpi. Kerron jotain viimeaikaisesta toiminnasta ja haluaisin saada mielipiteitä…

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 09.10.2012 klo 15:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen kirjoittanut tänne aiemmikin ja ajattelin kirjoittaa taas, koska se on yksi keino minulla elää eteenpäin. Ole elänyt jo kesästä asti yksin. Olen pohtinut paljon asioita mitä tulee siihen miksi lähdin. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että lähdin. Rakkauteen kuuluu mielestäni se, että rakastaa toista ihmisenä. Silloin sinulla on hyvä…

Käyttäjä pää hajoaa.... aloittanut aikaan 04.01.2013 klo 07:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

vaimoni jäi kiinni pettämisestä n.3 vuotta sitten 2 erimiehen kanssa.olemme olleet yhdessä 20 vuotta josta naimisissa 13v.meillä on 3 lasta. vaimoni haki eroa silloin kun ei ollut vielä jäänyt kiinni,maailmani romahti tuolloin koska en osannut aavistaa mitään.mietin vain että miksi,mitä olen tehnyt väärin.kiinnijäämisen jälkeen hän perusteli eroa ettei se ole…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: