Parisuhde, koti ja perhe

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3782
Käyttäjä aloittanut aikaan 12.05.2013 klo 10:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miltäs tuntuu tämä päivä? Lippu salossa ja julistetaan kuinka onnellista onkaan olla äiti. Just tuossa naapuri kysyi koska sitä meillä syntyy lapsi. Ei koskaan kai.

Käyttäjä mamma79 aloittanut aikaan 12.05.2013 klo 19:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kaipaisin keskustelukaveriksi alkoholistin puolisoa tai muuta lähipiiriin kuuluvaa… Itsellä ajankohtainen tilanne ja asiasta vaikea keskustella sellaisen kanssa joka ei tiedä mitä elämä on alkoholistin kanssa…

Käyttäjä lost anxiety aloittanut aikaan 04.05.2013 klo 16:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kysyä teiltä mielipidettä ja miksi ei kokemuksia suhteesta, missä mis on edelleen hyvä kaveri entisensä kanssa. Mieheni on aivan ihana, olemme seurustelleet kohta puoli vuotta. Hän ei ole lainkaan pettäjätyyppiä, vaikka kaverit ovat melkoisia pelimiehiä niin tämä ei ole ikinä ollut. Hän on seurustellut ennen minua vuoden jonkun naisen…

Käyttäjä Onneton Mies. aloittanut aikaan 21.01.2013 klo 17:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin myös jotain tuntemuksia kirjoittaa vaikka tyypillisenä miehenä pidän yleensä kaiken sisälläni. Eli vaimo petti n.3vuotta sitten. Se oli kova paikka ja siitä ylipääseminen sekä luottamuksen palautuminen vei aikaa. Erottu ei koska lapsia on useampi yms… Yhteisiä harrastuksia ei juuri ole , poislukien lapsiperheen arjen pyörittäminen. Vaimo tuntui joku viikko…

Käyttäjä SaraJulia aloittanut aikaan 23.12.2011 klo 22:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys, olen naimisissa muslimimiehen kanssa, avioliittoa takana reilu kaksi vuotta ja meille on vasta muutama viikko sitten syntynyt pieni poika. Suhteessa on ollut karikkoisia aikoja aiemminkin, keskusteltu ollaan paljon naisen asemasta ja oikeuksista, mm. voinko tavata miespuolisia ystäviä ilman mieheni läsnäoloa / missä, kenen kanssa ja kuinka paljon minun on…

Käyttäjä Tirpsu aloittanut aikaan 01.05.2013 klo 13:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kun yksin asioita miettii, ei tule aivokohinaa kummempaa. Osaako kukaan toinen katsoa tätä pakettia ulkopuolisen silmin, missä tässä mennään ja mitä minun pitäisi tehdä? Seurustelin mieheni kanssa erillään asuen noin kahdeksan vuotta. Hän oli eronnut exästään vajaa kaksi vuotta aiemmin kun tutustuimme. Piti olla sellainen ihan puhtaalta pöydältä aloitus, kahden…

Käyttäjä sisu75 aloittanut aikaan 11.03.2013 klo 16:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erosta kulunut kuukausia. Alun vaikeuksien kautta elämä on alkanut näyttää valoisammalta mutta välillä tulee edelleen heikkoja hetkiä. Ystäviä en enää halua kuormittaa kun he ovat olleet jo kuukausia tukena ja ilmiselvästi ottaneet etäisyyttä,sillä kukapa jaksaisi toisen murheita kuunnella kuukausitolkulla. Nyt siis tilanne se että asiat pyörii omassa mielessä ja ajattelin…

Käyttäjä tyttönen123 aloittanut aikaan 28.04.2013 klo 20:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei olen jo muutaman päivän ajan lukenut täällä kaikkien ongelmista niin päätin sitten itsekin kirjoittaa🙂 Elikkästä jos nyt ihan alusta aloitetaan. Kun olin 13vuotias löysin muka unelmieni miehen. Olimme yhdessä peräti 6 vuotta. Mies oli alkoholisti ja väkivaltainen minua kohtaan. Oli kokenut vaikka mitä elämänsä aikana ja siksi ei halunnut…

Käyttäjä Erehtynyt rakastumaan aloittanut aikaan 24.03.2008 klo 20:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Apua! Luen monien kertovan siitä, miten he ovat rakastuneet inhottavaan ihmiseen ja eivät vaan voi sille mitään. Näin on käynyt minullekin. Miten ihmeessä siitä tunteesta voi päästä eroon? Kohta en enää jaksa näitä aamuja, jolloin muistan, ettei hän rakasta minua ja kaikki vaan jatkuu ja jatkuu. Tämä on painajainen ja…

Käyttäjä Ilefet aloittanut aikaan 24.04.2013 klo 06:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Samankaltaisia kohtaloita kuin minulla täältä varmasti löytyy jo kirjoitettunakin.. Mutta toivoisin saavani apua, tukea, edes jotain lohdutusta kertomalla oman tarinani uskottomuudesta. Elän avoliitossa miehen kanssa ja meillä on alle 1-vuotias poika. Pojan syntymän jälkeen aloin jo epäillä miestä uskottomuudesta. Hän täytti ne kaikki klassiset pettäjän tuntomerkit. Joksikin aikaa hän myös…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: