avoliitossa kriisi.Mitä tekisin ?

avoliitossa kriisi.Mitä tekisin ?

Käyttäjä macm aloittanut aikaan 30.05.2013 klo 06:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä macm kirjoittanut 30.05.2013 klo 06:16

Mulla on seuraava ongelma oikeastaan aika iso. Olemme olleet avovaimon kanssa yhdessä 13 vuotta,meillä on kaksi lasta. Edellisen kerran meillä oli suhde katkolla 8 vuotta sitten,mutta silloin asiat selvisi. Nyt sitten n.kuukausi sitten hän sanoi että haluaa erota minusta. Ei ole kuulema tunteita minua kohtaan. Ollaan asuttu saman katon alla nyt tämä aika. Saatiin puhuttua että yritettäisiin kuukausi katsoa saadaanko suhdetta elvytettyä. Mitä minun tulisi tehdä ? (kosketusta välttää,puhuminen on hänelle vaikeaa. Jos yrittää sanoa että keskusteltaisiin.Vastaus on eikös me ne jo puhuttu ne asiat)

Käyttäjä saddd kirjoittanut 30.05.2013 klo 08:10

Auttaisikohan pienet romanttiset teot? Teot yleensä puhuvat puolestaan, jolloin varsinaista keskustelua ei välttämättä tarvita. Jos jätät hänelle vaikka lappuja, joissa kerrot tunteistasi, sellaiseen paikkaan, josta hän ne löytää. Ostat kukkia ja viet kahdenkeskiselle ravintolaillalliselle tai kokkaat itse kotona kynttiläillallisen. Varsinkin jos tunteet ovat "unohtuneet", toista huomioimalla ja hellimällä saattavat ne tulla uudelleen esiin. Tällaista pitäisi muistaa tehdä muutoinkin koko suhteen ajan, jotta se säilyy hyvinvoivana. Pienistä asioista se lähtee. 🙂

Käyttäjä macm kirjoittanut 02.06.2013 klo 18:11

Kiitos vinkistä. Ja eipähän me asiat ihan viikossa selviä normaaliksi. Täytyy antaa aikaa molemmille. 🙂