Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei! Haluaisin vähän muiden vanhempien näkemystä tilanteeseeni. Olemme nelihenkinen perhe, jossa on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta. Mies käy kokopäivätöissä, työ on hänelle todella tärkeä asia. Minä käyn osapäivätöissä tällä hetkellä ja vuoden vaihteessa aloitan taas kerran opinnot. Meillä riitaa etenkin viime aikoina on aiheuttanut lasten päiväkotiin ehtiminen. Minä en koe niin…
Minä petin
16Olen lukenut näitä keskusteluja, koittanut hakea infoa itsestäni ja tilastani. Täällä ei tunnu kauheammin olevan aidosti katuvia pettäjiä. 🤔 Petin miestäni ja jäin kiinni. Tai alitajuisesti halusin jäädä kiinni. Tapasin tämän miehen baarissa. Aluksi oli kysymys vain ystävän saamisesta. Se muuttui joksikin aivan muuksi. Seksin harrastaminen jäi yhteen kertaan, ja…
Huoh…mistähän aloittaisin. Oltiin yhdessä noin 2 vuotta ja tunnettu yhteensä 5 vuotta. Tiesin hänen historiansa ja entisensä. Mies oli juuri sitä mitä olin miehestä halunnut. Rakastuttiin ja oltiin onnellisia. Haluttiin yhteinen lapsi joka syntyikin 8/2012 ja mies halusi naimisiinkin kahden vuoden sisään. Näin tehtiin! Toinenkin lapsi oli puheissa häiden jälkeen.…
Meillä on mieheni kanssa yhteistä taivalta 2vuotta takana. Alku oli tosi vaikea ja kankea ja oli monta ”eroa” puolen vuoden sisällä. Asiat saatiin sovittua ja jatkettiin suhetta ja muutimme yhteen. Näin jälkikäteen ajateltuna mahto olla virhe.. Nyt kun on 4kk vanha tyttö meillä niin mies ei taho pysyä kursseilla tai…
Hei! Seurustelin pitkät 11 vuotta exäni kanssa. Alku oli ihanaa ja mentiin suht nopeasti kihloihinkin tarkoituksena avioliitto. Ostimme yhteisen kodin ja suunnittelimme perheen perustamista. Exäni muuttui, hän petti, valehteli ja muutoinkin kohteli minua kaltoin. Kaiken huipuksi jätti oman lainansa lyhennykset ja kaikki muutkin laskut maksamatta, jolloin pankki pakkolunasti asuntomme. Miehelläni…
Itse kuuntelen paljon musiikkia ja jostain biiseistä olen saanut voimia tässä tilanteessa. Haluaisinkin tietää miten teillä muilla. Löydättekö jostain biiseistä lohtua tai voimaa vaikeassa tilanteessa? Omalta listaltani löytyy mm.: Queen – Love of my life Queen – It’s A hard life Irini – Vahva Kaija Koo – Vapaa Kaija Koo…
En ole ikinä kirjoittanut nettiin mitään mun ajatuksia. Pyörittelen niitä itsekseni. Ja pyörittelen. Kärsin ja pyörittelen. Miehelleni ei voi puhua mitään. Tukea ei saa. Empatiaa ei ole. Itku, suuttumus, masennus ja ahdistus saavat vastaansa hiljaisuutta, kylmyyttä ja halveksuntaa. Meillä ei saa olla paha olo, vaan kaikki pitää piilottaa hymyn taakse.…
Selailin aikaisempia otsikoita ja en löytänyt pidemmältäkään aikaväliltä mitään lapsettomuudesta. Tuntui hassulta ettei tänne sellaisia tekstejä ole laitettu, kaipa siitä yleensä kirjoitellaan muille foorumeille. Tänne vuosia sitten kirjoitelleena kuitenkin muistin, että täällä vastaukset seulotaan etukäteen. Valvomattomilla foorumeilla kun voi saada mitä tahansa sontaa niskaan ja vaikka yrittäisi jättää huomiotta, niin…
Hei, Miksi en halua, että juuri sinä eroat? Tässäpä muutamia havaintoja ihan omasta elämästäni eron jälkeen, kun syynä eroomme oli ’erilleen kasvaminen’. Tulet töistä kotiin, talo on pimeänä ja lapsi juuri sillä viikolla isällään. Kenelle laitan ruokaa? Hiljaisuus tulee seinistä lävitse ja pyörin vielä yölläkin sängyssä odottaen kuulevani toisen hengityksen…
Hei🌻🙂🌻 Olen kirjoitellut pettämistarinaamme jo useampaan kertaan. Minulle on kerrottu, että suhde olisi alkanut syksyllä ja jotenkin epäilen tätä asiaa. Miehen oudot puheet ennen 50v.vuotispäiväänsä olivat erikoisia: hän usein mainitsi ulkonäöstään ja siitä, ettei tämmöinen mies kelpaisi kenellekään . Nyt olen miettinyt sitä, miksi olisi pitänyt kelvata, koska hänellä onvaimo…