Mies joulun mökillä.

Mies joulun mökillä.

Käyttäjä Mustikka3 aloittanut aikaan 24.12.2013 klo 11:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 24.12.2013 klo 11:38

Hei!
Kirjoittelin tänne aikanaan siitä kun epäilin miehellä suhde naapurin mökin rouvan kanssa.
Johon en vielä saanut selvyyttä mutta ei enään ole ollut mitään epäilyttäviä juttuja.
Kai he peljästyivät kun huomasivat epäilyni.
Ei mies mennyt glögi juhliinkaan kun minä töissä.

Meillä mennyt hyvin joulua valmisteltiin mukavasti yhdessä.
Kinkun paisto valvojaisetkin pidettiin yhdessä.
Eilen illalla yhtäkkiä hän sai raivarin kun poika hukannut avaimet. Jotka tosin löytyi.
Tuntuu vain että hän sai syyn häipyä mökille.
Klo. 22.30 hän pakkasi kamansa ja lähti.
En tiedä mitä ajatella.
Joulu mieli kadoksissa kokonaan.
Ollaan menossa illaksi tyttären luokse pojan kanssa johon miehenkin piti tulla.

Mutta hyvää joulua muille. Tehkää joulu sydämiin..🌻🙂🌻

Käyttäjä Skvii kirjoittanut 26.12.2013 klo 19:01

Hei!
Voi miten kurjaa, varmasti joulumieli meni hukkaan. ☹️ Saitteko tilanteen jotenkin selvitettyä?

Käyttäjä Mustikka3 kirjoittanut 27.12.2013 klo 17:03

Hei!
Käväisin joulupäivänä mökillä. Tuli vain paha mieli.
Minun pitäisi ymmärtää jo ettei mies jostain syystä ei tule hyväksymään lastani koskaan.
Laittoi hän minulle ruokaa siellä mutta ei puhunut mitään. Mentiin saunaan ei puhunut mitään. Mentiin paljuun ei mitään. Lopulta kysyin että eikö sinulla todellakaan ole minulle mitään puhuttavaa enään. Yritin aloittaa keskustelun siitä että kun poika löysikin ne avaimet. Hän ummisti silmät ja näin että hän raivoa täynnä ja sanoi että hän ei halua kuulla sanaakaan enään pojasta. Minä saan tulla mökille mutta jätä koti asiat kotiin.
Nousin paluusta puin päälle ja lähtiessä sanoin rakastan häntä mutta en voi elää enään näin ettet yritä edes tulla jollain tavalla pojan kanssa.
Hän ei sanonut mitään.

Tänään olen koko päivän tehnyt lähtöä sinne mökille kun poika isällään mutta soitin miehelle äsken etten tule että katson huomenna...
Minua loukkaa Se että hän mielummin yksin mökillä joulun kuin meidän kanssa kotona.
Toisaalta olemme saaneet hengittää rauhassa ja olla vapaasti. Poika selvästi nauttinut.
Minä vain pelkään tätä yksinäisyyttä.
☹️

Käyttäjä helemi kirjoittanut 28.12.2013 klo 10:47

..ei siinä kahden tulen välissäkään ole hyvä olla.

Käyttäjä DDJ kirjoittanut 28.12.2013 klo 11:50

On miehelle hyvin kiusallista, jos häntä vaivaa jokin ja sitten epäilläänkin pettämisestä.