Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä palikka68 aloittanut aikaan 04.07.2014 klo 13:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Laitetaanpa vertaistuki-hakemusta peliin, alkaa olla sellainen vyyhti purettavana, että ei oikein omat voimat riitä! Olen ollut aina liian suorituskeskeinen tyyppi ja kotoa saatu mallin oli, että miehen pitää tehdä rahaa ja tuoda perheelleen hyvinvointia sitä kautta. Olen ollut nyt reilut neljä vuotta ns. johtavassa asemassa työelämässä ja alku menikin ihan…

Käyttäjä nuori-99 aloittanut aikaan 05.07.2014 klo 01:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ihan tavallinen 15vuotias nuori, vanhempani eivät ole vapaa-ajalla oikeastaan missään tekemisissä muiden kanssa. Joudun väistämättä tilanteeseen jossa en näe aikuisia (vanhempien kanssa en voi keskustella). Haluaisin kertoa jollekulle elämän kivoista käänteistä. Löytyykö tällaisia aikuisia , jotka kirjoittelisivat nuoren kanssa? jos löytyy, niin mistä?

Käyttäjä pjmh aloittanut aikaan 06.07.2014 klo 09:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elämäni on mennyt muutamassa vuodessa täysin sekaisin. Kaikki alkoi kesällä 2010. Vaimoni oli viimeisillään raskaana ja elokuussa syntyi tyttö. Oltiin aikuisia ensisynnyttäjiä, lähes 40 vuotiaita. Vaimoni meinasi kuolla synnytykseen ja traumaattinen kokemus. Siitä kahden viikon päästä jouduin löytämään naapurini itsensä hirttäneenä. Syksyllä alkoi Sarjoittainen päänsärkyjakso, kuusi viikkoa migreeniä tauotta. Pari…

Käyttäjä elinasarianna aloittanut aikaan 06.07.2011 klo 22:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten olette selvinneet te jotka lapsena olette joutuneet katselmaan vanhempienne tappeluita, perheväkivaltaa. Oln jo 50v ja nyt vasta alan ymmärtään miksi minusta ei koskaan kasvanut normaalia aikuista. Olen edelleenki liian tunneherkkä ja reagoin kaikkeen tunteellla. Toki nyt osaan käyttä järkeä ja pohtia asiota siltä kannalta mikä on järkevintä. Eläm kuitenin…

Käyttäjä vasahtanyt aloittanut aikaan 02.07.2014 klo 22:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet vaimoni kanssa yksissä 15 vuotta. Mukana on ollut ylämäkia ja alamäkiä, hyviä ja vaikeita aikoja. Tuntuu, että viimeinen vuosi on ollut yhtä tuskaa. Kuten olen tänne joskus avautunutkin, häntä on lapsena vanhempien taholta pahoinpidelty, eli oikea selkäsauna kuului kasvatuskeinoihin melko pitkään. Riita tilanteissa, kun hän raivostuu riittävästi saan…

Käyttäjä HooPee aloittanut aikaan 03.07.2014 klo 10:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi, Olen petetty mies ja eropohdiskelujen äärellä. Omat ajatukset kiertää kehää ja eikä oikein ole vertaistukea, niin ajattelin kirjoittaa tänne. Vähän taustaa: Vaimo petti toisen naisen kanssa. Sain tietää asiasta ja kriisihän siitä seurasi. Sitä on pureskeltu tässä jonkin aikaa. Vaimo halusi aikaa selvittää tilanne itselleen ja sitä parhaani mukaan…

Käyttäjä minnuu aloittanut aikaan 27.06.2014 klo 17:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Istun hiljaa ja kuuntelen Nopsajalan Lupaan olla -biisiä kyyneleet poskilla. Voi kunpa minullakin olisi joku ihminen, joka rakastaisi minua niin. Mieheni kanssa ollaan ajauduttu erilleen. Ei seksiä, ei läheisyyttä. Toki välitän edelleen ja niin varmaan hänkin, mutta ei vaan enää osata olla tosillemme hyviä. Puhutaan välttämättömyydet. Lähinnä ollaan kuin kämppiksiä.…

Käyttäjä Limestiina aloittanut aikaan 27.06.2014 klo 22:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En odota, että kukaan osaisi sanoa mitään rakentavaa, haluan vaan kirjoittaa tämän itsestäni ulos muuallekin kuin omaan vihkooni. Sain eilen tietää, että koko 13 vuotta kestäneen yhteiselomme aikana mieheni on pettänyt minua useita kertoja maksullisten naisten kanssa ulkomaantyömatkoilla ja hakenut aktiivisesti seuraa netistä kotimaassa. Tänä aikana olemme saaneet kaksi lasta.…

Käyttäjä angstgirl94 aloittanut aikaan 19.06.2014 klo 18:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli olen 20 vuotias nuori nainen, tutustuin netissä tähän ihanaan mieheen jonka kanssa olen ollut 4kk. Alussa olimme vain kaverita netissä, kunnes tapasimme. Aloimme seurustelemaan ja alussa kaikki oli tosi ihanaa. Kerroimme jo alusta asti että meillä molemilla on psykkinen sairaus. Minulla on skitsofrenia ja masennus. Hänellä on kaksisuuntainen mielenalanhäiriö.…

Käyttäjä mariella aloittanut aikaan 30.06.2014 klo 00:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Luottamus- mitä se on? Se on sitä, ettei minun tarvitse miettiä, soitatko salarakkaallesi tai laitat tekstiviestin heti, kun suljet kotioven lähtiessäsi töihin. Sanoinhan sinulle jo ennen suhteesi julkituloa, että tuntemukseni on, että heti suljettuasi kotioven unohdat perheesi. Tuolloin väitit, että se ei ole totta 😭 Luottamus- se, että menet todella…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: