Kihlattuni raiskasi äitini

Kihlattuni raiskasi äitini

Käyttäjä Kiinanruusu aloittanut aikaan 18.03.2014 klo 17:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kiinanruusu kirjoittanut 18.03.2014 klo 17:13

Otsikon asia tapahtui vuoden vaihteessa, asian sain itse tietää muutama viikko sitten. Erosin kihlatustani saman tien. Eksäni versio asiasta on, että hän ei ole pakottanut äitiäni mihinkään, asiassa on ollut kaksi aikuista humalaista ihmistä. Äitini versio on kyllä uskottavampi. En epäile häntä.

Mitenhän elämääni eteenpäin jatkan? Parisuhde loppui hirveällä tavalla, äitiäni ja siinä sivussa isääni on satutettu, tietysti myös minua…Olen kovasti hakenut syitä tapahtuneelle…niitähän ei löydy…Väsynyt olen, kovasti.

Käyttäjä Kiinanruusu kirjoittanut 19.03.2014 klo 08:55

Rikosilmoitus on asiasta myös jokin aika sitten tehty. En ole eksälleni kertonut, että siitä tuli poliisiasia, pitäisikö? Miten pääsen eteenpäin siitä, etten hakisi syitä tapahtuneelle, miten saisin eksäni pois päästäni? Mielessäni kuitenkin on myös se, että hän on sairas, tarvitsisi apua. Häntä kyllä yritettiin jo saada avun piiriin syksyllä, mutta se meni puihin. Yksi osa haluaisi häntä myös auttaa...

Käyttäjä hiljattainpetetty kirjoittanut 24.07.2014 klo 17:53

Moi!

Tilanteessa jos henkilö on psyykkisesti sairas ja aiheuttaa vaaraa (tämä raiskaus) muille ihmisille, voidaan kyseinen henkilö toimittaa pakko hoitoon. Tutkippa asiaa lisää. Jos ihminen on noin vaarallinen on hänet saatava hoitoon, ehkäistään parhaamme mukaan ettei kukaan muu enää joudu raiskauksen uhriksi. ☹️