Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Asumusero
43Mies muuttaa omaan kotiin ja meillä on silloin asumusero. Hän tarvitsee kuulema tämän erillään asumisen, että saa ajatukset kuntoon. Hän toivoo, että voisimme vielä palata yhteen. Myös minä toivon sitä. Käymme parisuhdeterapeutilla pariajoilla juttelemassa. Olisiko tällä palstalla henkilöitä jotka ovat kokeneet asumuseron ja vielä jopa onnistuneet siinä. *kauanko ero kesti…
Hukassa
1Heippa! Ensimmäinen kerta kun kirjotan millekään palstalle, jännää. Tilanteeni on seuraavanlainen: Olen seurustellut naisen kanssa jolla on lapsi noin vuoden. Olemme nytten eronneet. Erosimme noin 2 kuukautta sitten, koska emme oikeen saaneet tilannetta rauhoittumaan, minä panikoin ja hain tilaa itselleni, minulla oli pitkään tunne,, useita kuukausia että en haluaisi nyt…
Hei! Otsikko on vähän raflaava, anteeksi siitä, mutta siltä tämä elämä minusta tuntuu. Olen ollut naimisissa 36 vuotta saman miehen kanssa. Saimme 2 ihastuttavaa, nyt jo kotoa pois muuttanutta, lasta. Heistä kiitän ja kumarran 🙂 Mistä haluaisin puhua, on äärimmäisen vaikea kirjoittaa, kun ei ole oikein sanoja… enkä jaksa kirjoittaa…
heippa ajattelin kirjoittaa tänne, koska mistään muustakaan en apua saanut tällä hetkellä. Entinen poikaystävä, johon minulla on vielä vähän tunteita. Oli silloin kun seurustelimme niin kihloissa toisen naisen kanssa. eikä sanonut minulle mitään, kunnes itse otin siitä asiasta selvää. Huomasin Facebookin kuvissa, että hänellä on sormus nimettömässä joka kuvassa. Välillä,…
Miehelläni on jotakin patoutunutta ja silmitöntä vihaa siskoani kohtaan. Olen läheinen siskoni kanssa ja paljon tekemisissä. Jaetaan paljon asioita ja hän on minulle tärkeä. Jossain vaiheessa mieheni ja minun avioliittoa, ehkä noin vuosi sitten (olemme olleet 5 vuotta yhdessä) mieheni alkoi puhua siskostani ikävään sävyyn ja oli sitä mieltä, että…
Hei! Onko täällä muita melko yksinäisiä/ujoja äitejä tai ei ole pakko olla äitikään 🙂. Olen pienen lapsen äiti ja kaipaisin juttuseuraa, vaikka edes netissä. Olen aika hiljainen ja ujo ihminen..kärsin jonkun verran sosiaalisten tilanteiden pelosta, mutta olisi mukava löytää joku luotettava ihminen jonka kanssa voisi olla yhteyksissä..olisi mukava löytää vaikka…
Mulla on taustalla 2 tosi raskasta suhdetta, joista jälkimmäisestä on myös 2 lasta. Suhteissa oli henkistä ja myös fyysistä väkivaltaa. Valehtelua, asioiden ”unohtamista” ja asioiden kertomista tavalla ”jolla halusin kuulla”. Ei ollut yhteisiä illanviettoja, en päässyt mukaan kun mies kavereiden kanssa jotain järjesti ja koin aina olevani vaan se kulissivaimo…
Mulla on ISO ongelma.. ☹️ Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 13 vuotta ja meillä on 1,5-vuotias lapsi. Laitoimme kesällä avioeron vireille miehen suhteen vuoksi. Hän tunnusti suhteen minulle itse ja vannoi sen olevan ohi ja että haluaa olla minun ja lapsemme kanssa. Nyt syksyn ajan olemme olleet yhdessä on/off-tyyliin.…
Hei! Olen lueskellut muutaman viime viikon ajan keskusteluja, joissa toistuu useasti uskottomuus, pettäminen ja sitä seurannut tuska ja kipu. Ikinä en olisi uskonut (kuten ei varmaan kukaan muukaan tähän tilanteeseen joutunut), että itse joutuisin käymään läpi tällaisen tuskan elämäni aikana. Ihminen, johon olin luottanut sokeasti 14 vuoden ajan, petti minua…
Olen 34-vuotias nainen ja olemme olleet mieheni kanssa naimisissa kuusi vuotta. Meillä on hyvä avioliitto mutta mieheni erittäin ailahtelevainen luonne ahdistaa välillä kovasti. Hän nöksähtää pienistäkin asioista helposti. Hän on erittäin tarkka miltä näytän, mitä laitan päälle yms. Hän on usein kireä ja nimittelee minua. Tavatessamme olin erittäin timmissä kunnossa…