Parisuhde, koti ja perhe

19 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3797
Käyttäjä Nuoriäityli aloittanut aikaan 11.12.2014 klo 17:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olin 15-vuotias tavatessani silloisen poikaystäväni. Elämässä oli murrosiän kriisit kotioloissa sekä kaiken auktoriteetin uhmaaminen. Vanhempani eivät pitäneet poikaystävästäni alun alkaenkaan, mikä kiristi tunnelmaa kotona. Välini tulehtuivat kotiväen kanssa täysin, vietin suurimman osan ajastani 7 kilometrin päässä kotoa poikaystäväni kotona. Kesällä seurusteltuamme n. puoli vuotta sain tietää olevani raskaana. Minulle oli…

Käyttäjä mirabell aloittanut aikaan 19.12.2014 klo 01:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 26-vuotias nainen, jolla alkaa olemaan takki niin tyhjä että toivois edes täältä saavan apua/kannustusta pötkimään tästä eteenpäin. Tässä tarinani: (toivottavasti lyhyesti ja ytimekkäästi) Olen seurustellut kumppanini kanssa n. puoltoista vuotta, josta vähän reilu puolivuotta ollaan asuttu omassa yhteisessä kodissa. Kumppanini on minua muutaman vuoden vanhempi, ja iästä huolimatta kova…

Käyttäjä diane aloittanut aikaan 16.12.2014 klo 13:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 23 vuotias nainen. Olen nyt ollut avomieheni kanssa yhdessä 2vuotta. Suhteemme alkoi todella romanttisesti, kävimme treffeillä, hän oli täydellinen silmissäni (sen kaksi viikkoa). Ihastuin häneen välittömästi ja hän minuun. Olin vasta eronnut edellisestä poikakaveristani ja viestittelin facebookin välityksellä yhdelle miehelle samaan aikaan kun tapailimme vasta nykyisen avomieheni kanssa. Minulla…

Käyttäjä marttinyymi aloittanut aikaan 30.11.2014 klo 12:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet naimissa parisen vuotta. Menimme naimisiin vuoden tuntemisen jälkeen. Kummaltakaan puolelta ei ollut suurta intohimoa, vaan halusimme asettua ja perheen. Olimmehan kolmikymppisiä, elämää ja sen kolhuja jo tarpeeksi kokeneet. Halusimme lämpimän yhteisen oman kodin. Meille syntyi vuosi sitten ihana lapsi, jota kovasti rakastamme. Vaimoni on jatkuvasti epätyytyväinen minuun. Hän…

Käyttäjä voimat lopussa aloittanut aikaan 12.02.2012 klo 16:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen aallon pohjassa enkä osaa yksin täältä nousta ylös. Olen suuren perheen äiti ja avioliittomme on ollut melko vuoristorataa.Yhteisiä vuosia on takanapäin jo kolme vuosikymmentä ja olin ihan lapsi,kun aloimme seurustelemaan. Kuten kerroin, myrskyisää on ollut mutta välillä tyyntäkin. Näistä rauhallisemmista kausista olen saanut itselleni voimaa ja ajatellut, että…

Käyttäjä sitruunakeksi aloittanut aikaan 08.07.2014 klo 23:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tutustuin muutama vuosi sitten ollessani vielä alaikäinen itseäni kymmenisen vuotta vanhempaan mieheen. Hän oli ensimmäinen juttu mitä mulla oli koskaan ollut, alkoi etäsuhde ja pikkuhiljaa rakastuin häneen. Nähtiin todella harvoin ja selityksenä oli mm. välimatka, työ- ja harrastuskiireet, sairastelu, kova heinänuha, talvimasennus ja vaikka mitä kaikkea… Usein hän myös perui…

Käyttäjä sairassairaanhoitaja aloittanut aikaan 16.12.2014 klo 00:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Olen 24-vuotias mies ja olen nyt seurustellut tyttöystäväni kanssa muutaman kuukauden. Hän on ihana ihminen ja pidän hänestä paljon. Elämme etäsuhteessa joka tuo tietysti epävarmuutta, mutta minun ajatukseni ovat kyllä liian synkkiä. Aluksi tiesin mitä haluan ja olin itsevarma, tajusin ettei rakkautta löydä etsimällä ja olemme hänen kanssaan…

Käyttäjä miumauu aloittanut aikaan 15.12.2014 klo 10:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tutustuin tämän vuoden helmikuussa 21pv ihanaan mieheen. Olimme tietäneet toisemme jo pari vuotta, mutta molemmat olimme seurustelleet toisten kanssa ja nyt vasta löysimme toisemme. Hän oli aivan ihana. Viihdyin hänen seurassaan ja meillä oli tosi hauskaa aina. Olimme täysin vastakohdat mutta meillä oli yhteistä se, että molemmat tekee todella paljon…

Käyttäjä Kummajainen aloittanut aikaan 02.12.2014 klo 15:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet yhdessä noin 15 vuotta ja lapsiakin on. Suhteemme on aina ollut tasainen ja perushyvä ilman suurempia ongelmia. Nyt tänä syksynä tilanne onkin sitten kriisiytynyt yllättäen ja kaikki on kaatunut kerralla päälle. Yhtäkkiä olen tajunnut olevani jo pitkään tyytymätön yhteen jos toiseenkin asiaan: aidon tunneyhteyden puutteeseen, seksiin ja kotitöiden/lastenhoitovastuun…

Käyttäjä korppi83 aloittanut aikaan 11.12.2014 klo 11:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoittelin tänne joskus aikaisemmin parisuhteeni tilasta, jossa miehellä oli muita naisia. En sen enempää haluaisi tähän aiheeseen palata, mutta nyt on tilanne se, että mies todella on lähdössä. Eilen ilmoitti, että hänellä on vuokrakämppä ja eropaperit tuli samana päivänä. Tiesin, että nämä asiat ovat olleet puheissa, mutta en tiennyt, että…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: