Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Ollaan miehen kanssa kuljettu yhteistä matkaa nelisen vuotta, viime kesänä muutettiin yhteen. Mutta suhdetta varjostaa kokoajan se, että en saa enää rakkauden osoituksia ja tunnen itseni riittämättömäksi 😞 Miehen on todella vaikea sanoa ”rakastan sinua” tai muuten sanoin osoittaa tunteitaan, näin on ollut aina, nykyään vielä enemmän. Kuitenkin halailee ym.…
Olen seurustellut naapurissani asuvan miehen kanssa n.4kk.Hän on niin sanotusti tuurijuoppo.Pitkiä aikoja juomatta, mutta nyt ratkennut ja 4kk mennyt siihen. Kivoja hetkiä on ollut paljon, mutta pikkuhiljaa minulle on ”valjennut” hänen narsisminsa. Hän syyttää minua kaikesta, juomisestaan ym….Ja hänen mielikuvituksellaan ei ole mitään rajoja.Minulla on hänen mielestään muita miehiä.Minä olen…
Mitä mieltä olette tällaisesta tilanteesta: Minulla on kaksi 5vuotiasta lasta. Uuden puolisoni kanssa olen seurustellut n.2 vuotta joista asuttu yhdessä ja oltu kihloissa noin vuosi. Minä olen työttömänä ja lasten kanssa kotona, mies käy tavallisessa kokopäivätyössä. Minun täytyy viikolla lastenhoidon ohella tehdä kaikki kotityöt, yleissiisteys, tiskit, ruoanlaitto, imurointi jne. Mies…
Olin 15-vuotias tavatessani silloisen poikaystäväni. Elämässä oli murrosiän kriisit kotioloissa sekä kaiken auktoriteetin uhmaaminen. Vanhempani eivät pitäneet poikaystävästäni alun alkaenkaan, mikä kiristi tunnelmaa kotona. Välini tulehtuivat kotiväen kanssa täysin, vietin suurimman osan ajastani 7 kilometrin päässä kotoa poikaystäväni kotona. Kesällä seurusteltuamme n. puoli vuotta sain tietää olevani raskaana. Minulle oli…
Olen 26-vuotias nainen, jolla alkaa olemaan takki niin tyhjä että toivois edes täältä saavan apua/kannustusta pötkimään tästä eteenpäin. Tässä tarinani: (toivottavasti lyhyesti ja ytimekkäästi) Olen seurustellut kumppanini kanssa n. puoltoista vuotta, josta vähän reilu puolivuotta ollaan asuttu omassa yhteisessä kodissa. Kumppanini on minua muutaman vuoden vanhempi, ja iästä huolimatta kova…
Olen 23 vuotias nainen. Olen nyt ollut avomieheni kanssa yhdessä 2vuotta. Suhteemme alkoi todella romanttisesti, kävimme treffeillä, hän oli täydellinen silmissäni (sen kaksi viikkoa). Ihastuin häneen välittömästi ja hän minuun. Olin vasta eronnut edellisestä poikakaveristani ja viestittelin facebookin välityksellä yhdelle miehelle samaan aikaan kun tapailimme vasta nykyisen avomieheni kanssa. Minulla…
Olemme olleet naimissa parisen vuotta. Menimme naimisiin vuoden tuntemisen jälkeen. Kummaltakaan puolelta ei ollut suurta intohimoa, vaan halusimme asettua ja perheen. Olimmehan kolmikymppisiä, elämää ja sen kolhuja jo tarpeeksi kokeneet. Halusimme lämpimän yhteisen oman kodin. Meille syntyi vuosi sitten ihana lapsi, jota kovasti rakastamme. Vaimoni on jatkuvasti epätyytyväinen minuun. Hän…
Hei, Olen aallon pohjassa enkä osaa yksin täältä nousta ylös. Olen suuren perheen äiti ja avioliittomme on ollut melko vuoristorataa.Yhteisiä vuosia on takanapäin jo kolme vuosikymmentä ja olin ihan lapsi,kun aloimme seurustelemaan. Kuten kerroin, myrskyisää on ollut mutta välillä tyyntäkin. Näistä rauhallisemmista kausista olen saanut itselleni voimaa ja ajatellut, että…
Tutustuin muutama vuosi sitten ollessani vielä alaikäinen itseäni kymmenisen vuotta vanhempaan mieheen. Hän oli ensimmäinen juttu mitä mulla oli koskaan ollut, alkoi etäsuhde ja pikkuhiljaa rakastuin häneen. Nähtiin todella harvoin ja selityksenä oli mm. välimatka, työ- ja harrastuskiireet, sairastelu, kova heinänuha, talvimasennus ja vaikka mitä kaikkea… Usein hän myös perui…