Alttarille jätetty

Alttarille jätetty

Käyttäjä petettyrakkaus aloittanut aikaan 03.01.2015 klo 04:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä petettyrakkaus kirjoittanut 03.01.2015 klo 04:48

Olen seurustellut ihanan miehen kanssa kohta kaksi vuotta ja hän on lainannut minulta rahaa milloin milläkin perusteella, mutta olen antanut kaiken aina anteeksi vaikka hän ei ole maksanut vielä yhtään mitään vaan keksinyt aina moninaisia valheita, miksi rahaa ei ole tullut tililleni. Olen kuitenkin halunnut auttaa häntä, koska rakastan häntä ja hän väittää rakastavansa minua. Hän on niin usein pettänyt lupauksensa, että en enää jaksanut uskoa mihinkään hänen sanomisiin, mutta meillä on kuitenkin ollut todella ihanaa hänen valehteluistaan huolimatta, koska olen uskonut kaiken mitä hän on minulle sanonut ja olen antanut anteeksi.
Nyt tilanteeni on se, että hän kosi minua syksyllä ja pyysi rahaa lainaan sormuksiin ja sanoi varanneensa ajan maistraattiin, ja silloin ajattelin, että eihän tällaista asiaa ole kenelläkään moraalia mennä valehtelemaan. Niin vaan kävi, että minä menin hääpuku päällä maistraattiin ja hänen piti tulla sinne, mutta hän ei koskaan tullutkaan, joten se kaikki häpeä ja tuska mitä tunsin tai oletin tuntevani ihmisten katseista oli jotakin todella karmeaa. Sulhanen ei siis tullutkaan ja minä itkin hysteerisesti ja kävelin pitkin katuja ja ihmisten ehkä sääliessä minua ja minun hävetessä itseäni, koska olin ollut todella typerä kun uskoin hänen todellakin ostaneen ne sormukset ja todellakin varanneen ajan maistraattiin ja todellakin lähettäneen sähköisenä allekirjoituksena avioliitonesteiden tutkinnan, jonka olin jo omalta osaltani tehnyt.
Vihkimisestä sovitusta ajasta tai hänen ilmoittamansa kelloajasta oli kulunut 4 tuntia ja hän soittaa ja pyytää anteeksi, että myöhästyi, mutta nyt päätin, että otan ensin selvää asioista ja tarkistin maistraatista, että mitään aikaa ei ollut varattu meille eikä avioliiton esteiden tutkintaa suoritettu, joten annoin hänen aikansa selitellä, mutta sitten sanoin totuuden, että olen asian tarkistanut maistraatista.
Nyt hän on ihan paniikissa, koska mielestäni en voi jatkaa tätä suhdetta enää, koska minua on loukattu ja nöyryytetty todella julmasti, joten en tiedä miten selviän näistä kyyneleistä, joita olen joutunut vuodattamaan. En ole saanut häneltä mitään vastausta tekoonsa muuta kuin anteeksipyyntöjä, mutta nyt olen niin väsynyt, että onkohan tässä enää mitään järkeä uskoa siihen, että hän rakastaa minua ja haluaa aloittaa kaiken alusta ja että menisimme yhdessä varaamaan ajan maistraattiin, mutta onko tässä enää mitään paluuta parisuhteeseen, jossa molemmat osapuolet voivat luottaa toisiinsa, ei todennäköisesti, mutta tämä kipu kyllä sattuu☹️

Käyttäjä helemi kirjoittanut 06.01.2015 klo 15:29

Se, että saa jollekkin kerrotuksi, tuntuu ensin hyvin pahalta, ...jaa, pitäis tunnustaa, että on ollut tyhmempi kuin saapas, mutta uskoppa, se kannattaa. Ei sinun tarvitse sitä maailmalle huutaa, riittää kun kerrot läheisillesi. Saat kaiken tuen ja avun.

Käyttäjä Limestiina2 kirjoittanut 06.01.2015 klo 16:09

Uskaltaisin veikata, että et ollut tämän huijarin ensimmäinen uhri, mutta jos toimit, kuten muutama viesti sitten neuvottiin, eli menet poliisin puheille, niin voipi olla, että ehkäiset seuraavien uhrien ahdingon. Kaikki FAKTA paperille, mitä muistat, joskin nimi oli aivan varmasti keksitty ja sotua tuskin näit? On kivaa tuntea olevansa rakastettu, siksi meitä ihmisiä on pahuksen helppoa naruttaa.

Käyttäjä petettyrakkaus kirjoittanut 06.01.2015 klo 22:19

Kiitos jälleen kerran kaikille teille kommentoijille ja olin ajatellut tuota poliisille menoa, mutta sitten ajattelin niin, että jos minua ei uskota, mutta onneksi minulla on kuitenkin henkilötunnukset sekä tiliotteet niiltä osin kun olen maksanut hänen ulosottomaksujaan pelkillä lupauksilla, että tulee saamaan kaiken takaisin☹️ Kyllä pitää naisen olla tyhmä, että uskoo ja luottaa ja olin valmis antamaan anteeksi maksamattomat velat, mutta tuota alttarille jättöä on huomattavasti vaikeampi niellä. Taidan olla aika onneton ihminen kun haluun uskoa ihmisten hyvyyteen s☹️
Olen vastannut hänen soittoihin, mutta olen vain kuunnellut ja varsinkin tänään hän sai sitten raivarin kun olin hiljaa vaan ja yhtäkkiä huomasin etten itkenytkään, koska ilmeisesti olen saanut voimaa jo tästä, että saan täällä kertoa vapaasti ja nimettömänä miltä tuntuu olla kun on pidetty pellenä viimeiset kaksi vuotta, mutta haluan kuitenkin korostaa, että meillä on ollut hyviä hetkiä, mutta ilmeisesti hänkin erehtyi, että antaisin anteeksi alttarille jätönkin, mutta sitä en voi tehdä☹️

Käyttäjä petettyrakkaus kirjoittanut 09.01.2015 klo 03:57

Auttakaa minua sanomaan miehelleni EI, koska hän on päättänyt minut viedä huomenna maistraattiin varaamaan yhdessä se uusi päivä, joten en ole ymmärräyt mistä on kyde😞

Käyttäjä Beren kirjoittanut 09.01.2015 klo 09:44

Kerrankin on sinun vuorosi päättää omasta elämästäsi. Ei sätkynukeksi ja pelleksi pidä ryhtyä. Noin törkeästi käyttäytyvä ei ole hyvä ihminen. Hän voi korkeintaan hetkittäin näytellä hyvää ihmistä. Ota etäisyyttä ja yritä tavoittaa oma arvokas itsesi.
Toivotan voimia ottaa oma elämä haltuun!

Käyttäjä tjuratam kirjoittanut 02.02.2015 klo 15:38

Hei, tässä yksi mies -

sua on kohdeltu TODELLA huonosti ja VÄÄRIN. Epäilen, että kyseinen heppu ei ole ensimmäistä kertaa huijarina, ja tän tyyppiset venkulat voivat olla ERITTÄIN taitavia manipuloimaan ihmisiä - vika EI OLE SINUSSA!

Mitään semmoista selitystä ei ole, millä noin halpamaisen tempun selittäisi pois! Vaikea edes keksiä sanoja, mitä käyttäisi tota kuvailemaan.

Ei mulla muuta, ei kun vaan elämässä eteenpäin ja tämä pelle poliisin kautta raastupaan jos vaan suinkin jaksat! Ja jos mahdollista, niin koita muistaa että hyviäkin tyyppejä on. Epäilen että toi aiheuttaa sinussa myöhemminkin pelkoja ja varovaisuutta, ja vaikka näistä on ihan hyötyäkin, niin älä vedä niitä yli ja sulkeudu maailmasta!