Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Meidän suhteemme kirous on alkoholi. Miehen on saatava joka ikinen viikonloppu vetää kännit lähibaarissa tai missä tahansa juottolassa, joko yksin tai kaveriporukassa. Hänestä tässä ei ole mitään outoa, syy on kuulemma minun kun en itse tajua lähteä mukaan. miksi enää lähtisinkään? Joskus alkuaikoina kävin hänen kanssaan muutaman kerran ulkona, mutta…
Kyllä sattuu!
109Yli 40 vuotta naimisissa ei tee minusta avioliitto-ammattilaista, päinvastoin tunnen itseni aivan kokemattomaksi pikkutytöksi kun eteen putoaa käsittämätön tilanne. Miehelläni on toinen nainen ja tämä on ollut jo ilmeisesti yli 10 vuotta. Olen toki huomannut jotain viime vuosina useastikin, mutta mitään todisteita ei ole ollut ennen kuin nyt. Hän kielsi…
Kirjoitin tänne jokin aika sitten aviokriisistäni mielestäni alistavan miehen kanssa. Muutama epäili narsismia ja olen itsekkin alkanut kääntymään sille kannalle. Lähemmin miehenki käyttäytyminen kylläkin muistuttaa Epävakaata persoonallisuushäiriötä(rajatila), onko kokemuksia? Jokatapauksessa tilanteeni on nyt hyvin piinallisen tuntuinen. Mieheni on ollut räjähdysaltis nyt jo jonkun aikaa, eikä koskaan tiedä mistä se voi…
Olen tehnyt eroa omassa päässäni jo vuosia. Sittemmin taloudellinen tilanteeni on parantunut ja olisi oikeasti mahdollista muuttaa pois. Mieheni on pistänyt aluilleen uuden rakennusprojektin, nykyisen asuntomme rakentaminen maksoi meidän suhteelle jo paljon. Mitään sen suurempaa hätää ei tässä parisuhteessa enää ole – kun taloudellinen kiristäminen on tullut vaikeaksi uuden työpaikkani…
Päätökseni tein vuosi sitten. Jotakuinkin päivälleen. En jaksa enää olla suhteessa yksin. En jaksa enää yksin hoitaa kotia ja kahta lasta. Minulle ei riittänyt tilaa lähellä, sylipaikan varasi suurimmaksi osaksi tietokone. Seksiä neljän avioliittovuoden aikana oli kymmenisen kertaa. Alkuun yritin hyvinkin aktiivisesti, sitten tietyllälailla alistuin kun en enää kestänyt torjutuksi…
Olen 32- vuotias nainen. Olemme seurustelleet avopuolison kanssa 13 vuotta, joista 7 vuotta kihloissa. Meillä on kaksi ihanaa lasta 5 v ja 9 v. Tilanne on ollut aikaisemminkin myös huono, mutta kaikesta olemme selvinneet. Tämä tämän hetkinen tilanne tuli minulle täysin yllätyksenä ensimmäisenä adventtina. Avopuoliso ilmoitti haluavansa eron / asumuseron,…
Hei kaikki! Kirjoitan hätähuutoni tänne, kun en muutakaan paikkaa tiedä, missä uskottomuus-keskustelu olisi yhtä asiallista. Tarinani on seuraavanlainen: Menin naimisiin aviomieheni kanssa viisi vuuotta sitten. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta. Meillä ei ole tällä hetkellä lapsia. Lapsi olisi tervetullut, mutta en ole tullut raskaaksi, vaikka emme ole käyttäneet viimeiseen pariin…
Minua vaivaa ajoittain suuri tyhjyys, joka on tuntunut vaivaavan koko aikuisen elämäni. Tai niin kauan kuin muistan. En myöskään oikein osaa nauttia mistään ja mikään ei oikein tunnu miltään. Olen kolmekymppinen nainen. Uskon itse että yksi syy tyhjyyteeni on huonot perhesuhteet toinen voi olla mm. että minua on kiusattu koulussa.…
Oli bileet, jotka jatkuivat baarissa valomerkkiin asti ja sen jälkeen palattiin meille jatkoille… Minä, vaimoni ja ystäväpariskunta. Me miehet käytiin saunassa ja vaimot halusikin sinne meidän jälkeen… Hieman jäi kaivamaan=epäilyttämään, kun eivät yleensä ole saunassa käyneet. Jäin kuulostelemaan ja äänien perusteella saunan ikkunasta kurkkaamaan, niin siellähän vaimoni harrasti seksiä ystävättärensä…
Täällä on aikaisemmin jo hyviä keskusteluita aiheesta, mitkä ovat auttaneet minuakin ajatuksissani, mutta silti musta tuntuu, että mun on pakko jakaa tämä asia. Olen ollut parisuhteessa mieheni kanssa 10 vuotta, emme ole koskaan menneet naimisiin, koska asumme avoliitossa, meillä on yhteinen asunto joten avioliitto ei olisi muuttanut mitään. Aloimme seurustella…