Mitä teen?

Mitä teen?

Käyttäjä brokenboy aloittanut aikaan 08.02.2015 klo 22:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä brokenboy kirjoittanut 08.02.2015 klo 22:12

Moikka, olen 17-vuotias poika. Erosin juuri hetki sitten vähän yli 2 vuotta kestäneestä parisuhteesta. Ei siinä edes se pahin osuus, tässä koko tarina:

Meillä oli neljän kaveruksen kupla (paras ystäväni, tyttöystävä ja parhaan kaverin tyttöystävä). Hengailimme joka päivä yhdessä emmekä nähneet muita kavereita oikeastaan ikinä. Siinä samalla kun olimme aina yhdessä noin puoli vuotta, kaikki muut kaverit katosivat piireistä.

Kaikki alkoi, kun menimme yhdessä hotelliin. Hotellissa huomasin, kuinka tyttöystäväni v*ttuili parhaalle kaverilleni, kun hän ja hänen tyttöystävänsä alkoivat puhua heidän yhteiselostaan. Vedin tyttöystäväni hotellin käytävälle ja kysyin suoran kysymyksen: ”ootsä ihastunut *****?”. Tyttöystäväni purskahti itkuun ja myönsi. Samalla hän antoi toiveita siitä, miten hän haluaa aina olla kanssani yms, hankkia lapsia ja yhteisen asunnon. Sanoin hänelle, ettei tunteille voi mitään. Jätin asian sikseen.

Seuraavana päivänä kysyn parhaalta kaveriltani tykkääkö myös hän tyttöystävästäni. Hön vastasi ”en kommentoi tohon mitään”, ja tyhmäkin sen arvaa siis että hän on.

Aloin raivota molemmille hullun lailla illalla, kaikki 3 olivat meilä yötä. Aamulla he lähtivät kolmisteen ajelemaan parhaan ystäväni autolla, eli feidasivat minut.

Nyt nykyhetkessä olen saanut tietää että ”paras ystäväni” ja nykyinen ex-tyttöystäväni ovat pussailleet sekä harrastaneet seksiä. Olen aivan rikki. He ovat koko ajan kahdestaan, kun minä lojun sängynpohjalla itkien.

Exäni muuttui myös eron yhteydessä, ennen hän oli kunnollinen, ajatteli tulevaisuutta kanssani. Nyt hän hilluu jätkän kanssa, joka ryyppää joka päivä ja pettää (aikaisempia tyttöystäviä). Hän sanoo minulle että hän haluaa elää ja häntä ahdistaa minä.

Mitä teen? Minulla ei ole kavereita, eikä koulu nappaa, kun siellä kiusataan. Mitä voin tehdä?😭

Käyttäjä EronnutNainen kirjoittanut 09.02.2015 klo 09:39

Isot halit ja kunnioitusta sinulle, täältä. Muista, voit olla ylpeä itsestäsi, sinä et ole tehnyt väärin muille. Kaikki tytyöt eivät ole samanlaisia. Joskus löydäty hyvän tytön, huonojen pitääkin poistua sinun elämästäsi.

Et ole ainoa 17-vuotias poika, jolle on käynyt noin. Teitä on paljon. Lue oman ikäistesi saman kokeneiden asioista täällä:
http://www.sexpo.fi/nettineuvonta/nuoret-parisuhde-mustasukkaisuus-ja-uskottomuus/

Päivä kerrallaan eteenpäin! Keksi joku hyvä uusi harrastus, jossa on muita ikäisiäsi, mutta ei tyhmiä koulukavereitasi. 🙂🌻

Käyttäjä Menolly kirjoittanut 09.02.2015 klo 21:36

Heippa brokenboy!
Täällä myös toinen yksinäinen, pettämiskriisistä tosin jo selviytynyt ja hieman vanhempi, joka opettelee elämään taas uudelleen.

Ikävä kuulla että sinulle on käynyt noin. Petetyksi joutuminen tuntuu aina pahalta, varsinkin silloin jos joutuu sekä kumppanin että ystävän pettämäksi. Kaikesta kuitenkin selviää lopulta, vaikka heti kärkeen ei siltä tunnukaan.

Onko sinua kiusattu kauankin koulussa? Mainitsit, että sinulla ainakin on ollut myös muita ystäviä, ennen kuin aloit hengailla parhaan ystäväsi ja tyttöjen kanssa. Miksi muut ystävät katosivat? Eikö heille ollut enää aikaa, vai eikö ryhmäänne mahtunut muita?
Miksi paras ystäväsi on paras ystäväsi? Onko hän mukava, reilu, ymmärtääkö hän sinua? Valitettavasti hän ei vaikuta kovin hyvältä ystävältä, kun hän koskee sinun tyttöystävääsi.

Harrastatko jotain, tai onko sinulla muita kiinnostuksen kohteita? Pelaatko jotain, harrastatko valokuvausta tai piirtämistä? Monet löytävät lohtua omista harrastuksistaan ja sitä kautta myös on helppo tavata uusia ihmisiä.

Jaksamisia 🙂🌻