Aviomies petti…taas…

Aviomies petti...taas...

Käyttäjä SMM aloittanut aikaan 07.02.2015 klo 09:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä SMM kirjoittanut 07.02.2015 klo 09:07

Hei!

Olemme olleet jo yli 12 vuotta yhdessä ja niistä reilu kaksi vuotta naimisissa. Olemme aloittaneet suhteemme jo tosi nuorina. Elämässä on ollut vuoristorataa ja nyt on taas tullut esiin erinäisiä asioita. Mieheni on pettänyt minua aikaisemmin periaatteessa kaksi kertaa. Molemmat seksiin asti johtaneita. Miksi periaatteessa? Koska toisella kertaa pidimme suhteestamme taukoa.
Nyt olemme asuneet erossa miehen työ vuoksi n. 6kk. Mies asuu ulkomailla. Syksy oli ihan hirveää aikaa ja minä kärsin jonkinasteisesta masennuksesta, mies alkoholiongelmasta (vaikkei sitä myönnäkään). Nyt sitten hiljattain tuli ilmi, että mieheni on käynyt jatkoilla baari-iltojen jälkeen. Hänen sanojensa mukaan ei ole ollut kyse kuin suutelemisesta toisten naisten kanssa. Tätä on tapahtunut kuulemma kolme kertaa.
Minä en ole nyt kuukauteen miestäni nähnyt ja tätä soppaa pitäisi puhelimen välityksellä setviä – ei kiva. Olen lähdössä sinne ensi viikolla, ja nyt sain tietää tämän asian. EM osaa ajatella järkevästi, ehkä myös siksi, että sydäntäni on raastanut ikävä. En ole kuukauteen saanut minkäänlaista hellää kosketusta. Rakastan miestäni, mutta tuntuu, että olen umpikujassa.
Miehenkin tunteet heittelevät…sanoo, ettei halua erota, mutta toiseen hengenvetoon sanoo, ettei voi jatkaa suhteessa. Häntä hävettää asia niin paljon.

Olen itse jotenkin lamaantunut koko asiasta, enkä tiedä miten toimia.