Parisuhde, koti ja perhe

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Huolestunut5 aloittanut aikaan 05.09.2015 klo 21:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuulin vahingossa puhelinkeskustelun, joka huolestuttaa. Mieheni lapsenlapsi n. 5 v., tultuaan kotiin isänsä luona vietetyn viikonlopun jälkeen kertonut isän sanoneen aikovansa tappaa äidin. Sen verran taustaa tunnen, että kyseinen mies on mielestäni uhoaja, mutta että lapsen kuullen…

Käyttäjä jokainenonyhtätärkeä aloittanut aikaan 04.09.2015 klo 19:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olemme olleet avopuolisoni kanssa yhdessä vasta 2 vuotta. Kun tutustuimme, tiesin että hän oli viettäny hyvin kosteaa elämää ennen minun tapaamistani. Alkoholi jäi melkein kokonaan kun aloimme seurustelemaan, ensimmäisen puolen vuoden ajan kävimme suurimmaksi osaksi juhlissa ja bilettämässä yhdessä. Oli tietenkin kertoja omienkin ystävien kanssa ilman toista, mutta mentiin…

Käyttäjä Lotta1974 aloittanut aikaan 01.09.2015 klo 22:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä olisiko jossakin täällä jo aiempaa keskustelua aiheesta, enkä osannut oikein niitä etsiä muutoin kuin sen mitä jaksoin keskusteluja selata. Toivoisin täältä mahdollisesti löytävän vertaistukea, muiden kokemuksia, henkilöitä jolla on aivovamman saanut puoliso. Jotenkin tuntuu, että arki on käynyt kovin raskaaksi ja mielessä on liian usein käynyt se millaista…

Käyttäjä Drea aloittanut aikaan 23.08.2015 klo 01:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Naisen kanssa olin kaksi vuotta, asuimme yhdessä ja rakastin häntä valtavasti ongelmista huolimatta. Nytten kesällä oli kuitenkin asiat hullusti naiseni tuntui etäiseltä ja päätimme erota, mutta muutaman päivän päästä hän kuitenkin halusi minut takaisin. Palasimmekin takaisin yhteen Kuitenkin huomasin että kaikki ei ollut kohdallaan vieläkään. Ja riitelimme koska halusin vastauksia…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 06.02.2015 klo 15:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Joo, niin vain pääsi käymään. Viimeinkin traumaattinen suhde X:n kanssa on hautautunut muistin salalokeroihin, kun on löytynyt uusi kohde: Q. Pari kertaa tässä on tavattu ihan työn merkeissä ja nyt on jo peto irti: olen lähettänyt monta viestiä, ehdotuksia ja yhteistyöterveisiä. Eikä siinä mitään, ainahaan maailmaan sanoja mahtuu. Ehdotukset on…

Käyttäjä LonelyM aloittanut aikaan 29.07.2015 klo 00:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa 8vuotta naimisissa, ja 10 vuotta on kokonaisuudessaan yhteistä taivalta takana. Ja kaksi ihanaa poikaa. Nyt pariviikkoa menty tuskaisissa oloissa. Minun osalta, tai ainakin se tuntuu siltä. Mieheni jäi kiinni Viestittelyssä toisen naisen kanssa jossa selvisi että heillä oli kerran ollut läheinen hetki. Ei pettämistä. Asia johti…

Käyttäjä Capricorn2 aloittanut aikaan 11.08.2015 klo 17:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tarinani juontaa juurensa jo muutaman vuoden taakse. Aviomieheni ihastui firman pikkujouluissa naispuolisen työkaveriinsa ja minulle asia esitettiin alussa hyvin viattomana ystävyytenä. Käytiin kahvilla, mesetettiin päivittäin ja olihan hän kerran naisen luona yökylässäkin. En hyväksynyt ystävyyttä ja hain eroa, mutta mieheni ”itki” minut takaisin. No annoin kaiken anteeksi, mutta viestittely ja…

Käyttäjä Wuodatus aloittanut aikaan 22.08.2015 klo 16:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Juuri petetty ja jätetty avautuu ja ihmettelee Seurustelin muutaman vuoden ja mielestäni meillä meni ihan hyvin. Kyseessä etäsuhde, joka omat haasteensa antoi ja muutaman kerran ehdotin mietintää, että jatketaanko tätä. Mies halusi jatkaa. Meillä oli tässä kesällä mukavia reissuja eri puolella maata ja viihdyttiin yhdessä. Viime viikko muutti kaiken. Meillä…

Käyttäjä Kalevipoika4 aloittanut aikaan 20.08.2015 klo 12:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys Olen 62 vuotias mies ja olen asunut Espanjassa 2,5 vuotta, mutta nyt oleskelen Suomessa elokuun ja palaan kotiini Fuengirolaan 1.9. Ongelmani on se, että en pääse mitenkään yli siitä asiasta että avovaimoni jätti minut toukokuun alussa. Rakastin häntä syvästi ja rakastan edelleen. Ikäeroa meillä on 26 vuotta eli hän…

Käyttäjä vartijaopiskelija aloittanut aikaan 16.08.2015 klo 21:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Seuraavanlainen tilanne tulossa vastaan ihan tämän kuukauden sisällä. Kumppani siis vaihtoi koulua parempaan, koska opetuksen laatu ja opettajien kiinostus omaan työhönsä on todella matalaa tasoa. Tuleva uusi koulutus alkaa Hämeenlinnassa, ja itse asun Kuopiossa, ja aloitan täällä vartijan opinnot. Kaikkien opintojen ohella, täytyisi pitää yllä suhdetta jonka tahdon todellakin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: