Parisuhde, koti ja perhe

16 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Mia 77 aloittanut aikaan 07.11.2015 klo 20:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluan jonnekkin kertoa elämäntilanteesta.Olen naimisissa kerran eronnut 38v nainen.Minulla 5 lasta ,kaksi on edellisestä avioliitostani ja kolme nykyisestä. Kaikki lapset asuvat luonani. Rakastan paljon lapsiani, mutta aviomiehen ei voi sietää vanhinta tytärtäni.Haukkuu sitä kokoajan tyttären kuullen ja on heittämässä sitä pihalle vähän väliä kodistamme.Tytär täyttää kohta 18 ja pelkään että…

Käyttäjä Onnellinenonneton aloittanut aikaan 14.10.2015 klo 16:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen taas elämäni taitekohdassa ja mietin, onko yksinäisyys osa, josta ei koskaan pääse irti. Simänräpäyksessä koko pohja elämästä on pois. Ihminen, jota rakastaa ja jonka kanssa on kuvitellut voivansa jakaa elämän kaikkinensa, ei ymmärrä ollenkaan omaa osuuttaan arkipäivän ongelmatilanteissa.Kaikki on hyvin niin kauan kuin olen hiljaa, myötäilen, en kerro omista…

Käyttäjä leijonaemosi aloittanut aikaan 02.10.2015 klo 19:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen 23- vuotias 2-vuotiaan pojan totaaliyksinhuoltaja, ollut alusta asti. Pärjäämme hyvin, vaikka vauva-aika olikin raskasta, kun meillä on vielä iso koirakin ulkoilutettavana joka päivä. Tutustuin viime joulukuussa mieheen jonka kanssa seurustelin tähän päivään asti. Muutin 3 kuukautta sitten Turkuun. Tarkoituksena oli, että tämä olisi ollut tämmönen väliaikainen asunto, josta…

Käyttäjä santsu86 aloittanut aikaan 23.10.2015 klo 15:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Kaipaisin vähän muiden näkemyksiä suhteeni tilaan, itselläni alkaa olla ajatukset jo melkoisen solmussa. Taustasta sen verran, että olen ollut avopuolisoni kanssa yhdessä 4 vuotta. Ikäeroa meillä on erittäin reilusti, eli mies on minua yli 20 vuotta vanhempi. Sikäli olemme sopeutuneet siihen hyvin, eikä se ole tuottanut varsinaisia ongelmia. Minua…

Käyttäjä Valo9 aloittanut aikaan 04.11.2015 klo 16:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nuoruudessani tapahtui 2 raiskausta tai oikeastaan useampi, mutta kahdella kertaa. Vuosia onnistuin peittämään kaiken kunnes tuli totaali romahdus. Sain masennuslääkkeet ja pääsin terapiaan. Kaikki oli hetken hyvin. Pelot kyllä vallitsivat elämää, mutta periaatteessa kaikki oli hyvin ja luulin että tällä mennään. Nyt kuitenkin kävin niin, että suostuin lähtemään baariin ja…

Käyttäjä Heinänen84 aloittanut aikaan 26.07.2015 klo 17:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kirjoitellut tänne aikaisemminkin ongelmistamme, mutta tilanne on nyt pahentunut. Olemme olleet naimisissa kohta 5-vuotta ja meillä on pieni lapsi. Mieheni on oikeastaan aina ollut erityisen mustasukkainen, mutta alussa se tuotti ongelmia vain satunnaisesti ja kännissä. Tilanne on kuitenkin vuosien varrella vain pahentunut, siitäkin huolimatta (tai juuri siksi) että olen…

Käyttäjä Twin Peaks aloittanut aikaan 01.11.2015 klo 11:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Morjesta. Oon 39 vuotias mies, jonka maailma murskautui kaksi kuukautta sitten. Elämäni eka parisuhdekriisi. Koskaan ei ole ollut mitään riitaa, ei koskaan. Kaksitoista vuotta yhteiseloa takana, kaksi lasta ja nyt näyttää tosi pahalta. Vaimo räjäytti pommin, täysin varoittamatta, ja sanoi haluavansa erota. Ei ollut kolmatta pyörää, eikä minussakaan ole syy,…

Käyttäjä Maria_V aloittanut aikaan 28.10.2015 klo 13:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki, Kirjoitin tästä jo Elanonin sivuille, mutta siellä on kovin hiljaista. Eli ongelmani on seuraava: Tapasin mieheni nelisen vuotta sitten. Hän nautiskeli jo silloin usein kahvilassa treffeillä viiniä siinä missä minä kahvia. En kuitenkaan tajunnut tätä ongelmaksi. Perustimme uusperheen uusperheongelmineen. Sittemmin aloimme yrittää lasta, mutta se ei ole onnistunut.…

Käyttäjä Säpäle aloittanut aikaan 31.10.2015 klo 22:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on ihana yläasteikäinen tyttö, jolla on todettu masennus. Haluaisin kovasti kuulla kohtalotovereilta, miten olette apuna ja tukena. Olisin todella kiitollinen.

Käyttäjä rikottu liian monta kertaa aloittanut aikaan 29.09.2015 klo 17:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eilen tapahtui aivan uskomaton asia. Mies tuli luokseni ja täysin puskista ilmoitti, että tämä on sitten tässä. Vielä viikko sitten ilmoitti rakastavansa minua. Meillä oli todella hauskaa yhdessä ja tosiaan odotin häntä eilen. Ja hän sitten pudotti pommin välittömästi. Olen täysin rikki. Olen lähes 50-vuotias ja monia suhteita kokenut, mutta…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: