epäilenkö turhaan..

epäilenkö turhaan..

Käyttäjä aiim aloittanut aikaan 04.12.2015 klo 13:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä aiim kirjoittanut 04.12.2015 klo 13:22

Alan väsymään tähän.. Seurustelua miehen kanssa kaksi vuotta. Puolisen vuotta sitten alkoi hänellä oudot häviämiset.
Esim, saattoi sanoa mulle perjantaina että käy kaverilla tulee ajoissa, illalla laittoi viestiä että kohta tulee kyyti ja tulee sitten kotiin heti. No aina se meni siihen että eipä näkynyt yöllä, saattoi laittaa että anteeksi kun kestää jne. No,hän saattoi ilmestyä kotiin vasta seuraavana aamuna tai päivällä. Ollut kuulemma kaverien kanssa.
Mä en tiedä mutta kauhee epäilys että on ollut jonkun naisen luona..
Ja tämä ei ole jäänyt tuohon yhteen kertaan,tuollaista ollut monta monta kertaa jo..
Tämän lisäksi tulin raskaaksi ja hän sanoi että tuleva vastuu ahdistaa.
Samat katoamiset jatkui..
Kyllä mä ton tulevan vastuun ahdistuksen ymmärrän, mutta en sitä että häviää tuolla tavalla.
Raskaus ei ollut helppo, lääkäri kielsi seksin loppu raskaudessa pariksi kolmeksi kuukaudeksi, tämäkin lisää epäilyksiä toisesta naisesta… Äh.. Mies kyllä sanoo että olen maailman tärkein ja ei koskaan tekisi mitään, mutta mä en usko.
En uskalla uskoa koska jos mä petyn.
Olen kauhea ja kyttäsin miehen fb tiliä, sieltä hävisi yksi nais puolinen kaveri häneltä ketä asui tuolla paikka kunnalla missä mies vissiin yhden yön oli.. Kuvittelenkohan tämänkin.. En mä kehtaa tosta sanoa ettei mies luule että kyttään.. Mitä mä kyllä teenkin..
Anteeksi sekava kirjoitus..en tiedä mihin muuallekaan tästä kirjoittaisin…

Käyttäjä joku toinen kirjoittanut 05.12.2015 klo 14:21

En osaa sanoa missä miehesi on ja minusta pointti ei edes ole se onko naisen luona, miehen luona vai muuaalla. Pointti on se, että lupauksia on petetty ja useasti. Jos lupaa tulla kotiin niin tullaan. On törkeää käytöstä raahautua kotiin vasta seuraavana ammuna tai päivällä, jos muuta on sovittu ja luvattu. Ja enkin, kun käytös on toistuvaa. Aivan sama mielestäni missä on luuhannut.

Se on nyt sellainen juttu, että teille on lapsi tulossa (vai oliko jo synytnyt) miehen on syytä alkaa käyttäytymään sen mukaan, hän on aikuinen mies, jolla on vastuu. Tuollainen "teinimeininki" on syytä jättää. Miehesi käytös osoittaa silkkaa epäkunnioitusta sinua kohtaan. Jos mies väittää, että välittää ja olet maailman tärkein, hänen tulee näyttää se myös teoin, muuten sanat jäävät vaille pohjaa. Kuten sanotaan: ei ne sanat vaan se teot.

Sanoisin, että on parasta nostaa kissa pöydälle, kunnolla. Sinun on turha mitään häpeillä, et ole mitään väärää tehnyt. En yhtään ihmettele, että olet käynyt hänen fb-sivuillaan, onhan hän aiheuttanut teoillaan huolta ja antanut syytä epäilyyn. En sitten tiedä, kannattaako asiasta mainita, seurauksena on tod.näk. vain salasanan vaihto ja turvakoodi puhelimeen tms.