Kannabis vei mieheni

Kannabis vei mieheni

Käyttäjä Noname aloittanut aikaan 19.12.2015 klo 10:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Noname kirjoittanut 19.12.2015 klo 10:15

Tutustuin maaliskuussa mieheeni ja tunteet heräsivät heti. Hän oli toisella paikkakunnalla viikot töissä mutta lopetti ne pian kun juttumme meni vakavaksi. Kertoi myös ihan alussa että työpaikalla oli joku nainen joka oli hänestä kiinnostava mutta minä olin kiinnostavampi. Tiesin myös että mies poltti kannabista joskus ja joi paljon.
Suhteen edetessä sain tietää että hänen menneisyydessä oli paljon muutakin. Hän oli kokeillut piriä, tramaleita, erotellut panacodeista kodeiinia ja varmaan jotain muutakin mitä ei kerro. Mutten antanut sen häiritä, koska mies oli näyttänyt minulle että muuttuu (Vähensi pilven polttoa ja alkoholi jäi kokonaan sekä kaikki muu hölmöily).

Kesä meni mukavasti, mutta syksyllä mies ahdistui kun ei ole omaa asuntoa, ei töitä ja kaikki tuet mitä tulee menee auton maksuihin. Silloin pilven poltto alkoi hiljalleen lisääntyä ja tästä käytiin keskusteluja paljon.

Lokakuussa selvisi että hän saa vanhalla työpaikalla 2kk pestin. Tämän piti olla meille vaan hyväksi, mies alkaa tienata, saadaan välimatkaa toisiimme ja oltiin katseltu yhtä omakotitaloakin.
Työt alkoi ja mies piristyi silmissä. Sitten viikonlopun näkemiset muuttui siihen että mies poltti joka ilta, läheisyys ja kaikki loppui. Ei osannut kertoa mistä tämä johtuu ja olin yhtenä kysymysmerkkinä.

Nyt tilanne on se että jätin miehen viime viikon torstaina. Hänelle tuli kamala paniikki mutta sanoin ettei minkään tarvi olla lopullista. Lauantaina nähtiin ja hän oli normaali, halaili ja pussaili. Sunnuntaina sitten kertoi viestillä että kun hän aloitti uudestaan työt niin kiinnostus toista naista kohtaan nosti päätään ja on ihan sekaisin kun ei tiedä mitä haluaa. Lupasin antaa aikaa ja sanoin etten ole mihinkään lähtemässä. Ajattelin tilanteen muuttuvan kun miehellä loppuu työt siellä 22.12 ja tammikuussa alkaa täällä kotipaikkakunnalla vakituiset työt.

Maanantaina hänen piti hakea tavaroitaan meiltä, tuli kyllä muttei saanut mitään aikaiseksi ja näytti vain kovin masentuneelta. Sovittiin että hakee ne joku toinen kerta. Lähtönsä jälkeen laittoi vielä viestiä että olen hänelle rakas ja tärkeä ja haluaa olla nyt vain yksin ilman ketään.
Sen jälkeen ei kirjoteltu mitään kunnes torstaina kyselin hänen fiiliksiään ja kerroin että mulla on tosi paha olla tämän kaiken takia. Vastasi lyhyesti hänellä olevan hyvä olla.
Toissayönä hän oli laittanut minulle luultavasti pilvipäissään kuinka tämä uusi nainen on ihan ihmeellinen sielunkumppani, jotain niin spesiaalia kun voi toisen kanssa tulla sellainen yhteys. Kertoi että he istuvat hänen autossaan ja polttelevat yhdessä eikä usko että voi tuntee näin ja niin nopeasti.
Tottakai halusin jutella asiasta, vaikka sattuikin ja lopulta eilinen viestittely päättyi siihen että mies käski mun pitämään turpani kiinni ja antamaan hänen olla, koska en voi tajuta asioita koska en itse polttele.

Hyväksyn tilanteen koska mun ei tarvi tuollaisen ihmisen takia todellakaan taistella. En vaan voi käsittää että ihminen keneen tutustuin on ihan muuttunut ja vielä näin yhtäkkiä. Tuntuu hirveältä nähdä että kannabis jonka puolesta olen osittain puhunut, kaatoi suhteeni ja on miehelle niin tärkeä, että sen mukaan määrittelee ihmisen ja hänen ajattelumaailman laajuuden.
Pelkään että kun miehen työt alkaa täällä, hän herää jossain vaiheessa ja pyytää anteeksi. Tai sitten hän on entisen elämänsä vankina taas pian. ☹️