Parisuhde, koti ja perhe

11 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Biisoni aloittanut aikaan 11.01.2016 klo 11:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaipailisin mielipiteitä ja neuvoja miten tästä tilanteesta voi päästä eteenpäin. Olen seurustellut mieheni kanssa noin vuoden ja muutin pari kuukautta sitten mieheni omistamaan taloon asumaan. Ongelmamme alkoivat nostaa päätään samoihin aikoihin. Minä kipuilin hieman muuttoa ja saatoin (humalassa) sanoa asioita joita en tarkoittanut sillä olin peloissani elämänmuutoksesta. Miehelläni on takanaan…

Käyttäjä Yksin? aloittanut aikaan 11.01.2016 klo 14:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut avopuolisoni kanssa yhdessä 15 vuotta. Mieheni on juonut aina, mutta viime vuosina homma on lähtenyt kokonaan käsistä ja viimeisen vuoden aikana hän on saanut 7 viinakramppikohtausta. Ensimmäisellä kerralla heräsin yöllä järkyttävään ääneen. Mieheni piti kuolevaa eläintä muistuttavaa huutoa. Hän kouristeli rajusti, suusta tuli vaahtoa ja se oli todella…

Käyttäjä Etelätuuli aloittanut aikaan 05.01.2016 klo 14:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen parisuhteessani ajatutunut tilanteeseen jossa uskoisin (ja ystävienikin mukaan) oman hyvinvointini edellyttäisi ottamaan eron. Toisessa vaakakupissa kuitenkin painaa mieheni tahto/hyvinvointi, sekä yhteinen talo, alle kouluikäinen lapsi sekä lähes 10 vuoden yhteiselämä. Suhteemme ongelmat sikiävät miehen huonosta itsetunnosta, josta kai seurauksena hän on sairaaloisen mustasukkainen ja kontrollin haluinen. Olen pitkään yrittänyt…

Käyttäjä Lemminkäinen aloittanut aikaan 24.09.2015 klo 12:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Asun yhdessä itseäni vanhemman miehen kanssa, hän muutti luokseni ulkomailta reilu vuosi sitten. Alusta asti meillä oli paljon riitoja, hänen arvonsa ovat melkein vastakkaiset kuin minun. Rakastan kuitenkin häntä, mutta melkein päivittäin hän kohtelee minua tavalla jonka takia tunnen olevani todella arvoton ja tyhmä. Aina riitojen jälkeen hän syyllistää minua,…

Käyttäjä Katjuliini2 aloittanut aikaan 11.01.2016 klo 11:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kolme kuukautta sitten löysin uuden miesystävän alussa kaikki toimi mutta hänestä alkoi pikku hiljaa paljastua piirteitä jotka huolestuttavat minua niin etten tiedä pystynkö jatkamaan tätä suhdettamme.Hän ei luota minuun jä hän on kertonut että kaikki hänen edelliset naisystävät ovat pettäneet häntä.Kännissä hänestä tulee hirviö olemme juoneet reippaan puoleisesti koko Joulukuun…

Käyttäjä Vida aloittanut aikaan 11.01.2016 klo 14:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on ollut tapahtumarikas elämä pienestä asti. Oon asunut lapsena vuosia eripuolilla Afrikkaa ja Aasiaa isäni työn perässä. Nähnyt ja kokenut lukemattomia tilanteita vieraillessani aasialaisissa orpokodeissa (joissa muistan pienet lapset sidottuina), tavannut köyhiä katulapsia, yltäkylläisyyttä ja vaikka mitä. Mä ajattelen ja elän tunteilla. Analysoin kokoajan ja kärsin suunnatonta tuskaa maailman…

Käyttäjä Hekaah aloittanut aikaan 10.01.2016 klo 12:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 21v ja ollut avomieheni kanssa nyt yli 3 vuotta, sitä ennen tunsimme toisemme jo kavereiden kautta. Mies on aina ollut ihana ja huolehtiva, sitten yht’äkkiä miehen käytös muuttui, n. Vuosi sitten hän alkoi olee paljon äkäisempi eikä enään ollutkaan se sama ihana mies, hän alkoi olee vihainen ja todella…

Käyttäjä jonnaäiti aloittanut aikaan 10.01.2016 klo 21:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 23 vuotias nainen. Minulla on ihana, 2,5 vuotias reipas ja iloinen poika. Erosimme mieheni kanssa puoli vuotta sitten monien syiden seurauksena ja viimeiset puoli vuotta ovat olleet vaikeat. Poikani on isällään joka toinen vklp ja loput ajasta minulla. Välit entiseen mieheeni ovat huonot, koska mies ei halua niitä hyvänä…

Käyttäjä mies41 aloittanut aikaan 10.01.2016 klo 17:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhteessa on kadonnut intohimo. Seksi on ollut vähäistä, lähinnä vaimon puolelta velvollisuuden tunnosta. Nyt minultakin on halut kadonneet. Kaikki on muuten hyvin. Miten jatkaa, puhumista on kokeiltu ja pari terapiassa käyty.

Käyttäjä Chérie aloittanut aikaan 07.01.2016 klo 19:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Sain alle viikko sitten tietää mieheni maanneen toisen naisen kanssa yhtenä iltana lokakuussa. Olen viime päivät ollut kuin puulla päähän lyöty – en tiedä miten suhtautua. Ensinnäkään en tiedä, kannattaako minun lukea uskottomuuteen liittyvää materiaalia, kun mieheni oli toisen kanssa vain yhtenä iltana. Toinen nainen on toki hänen puolituttunsa…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: