Narsisti mieskö??!? Miten päästä yli ;( ??

Narsisti mieskö??!? Miten päästä yli ;( ??

Käyttäjä Rikkinäinen Sydän aloittanut aikaan 02.12.2015 klo 18:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Rikkinäinen Sydän kirjoittanut 02.12.2015 klo 18:55

Seurustelin 1.5vuotta erään miehen kanssa. Olin hänelle alusta asti rehellinen menneisyydestäni ja kerroin hänelle että olen menettänyt luottamuksen miehiin ja arvostan rehellisyyttä enemmän kun mitään. Mies sanoi että on ollut puoli vuotta sinkkuna ja pidin sitä todella lyhyenä aikana koska olin jotenkin muutenkin niin epävarma hyppäämään suhteeseen entisten juttujen vuoksi. ☹️ Kuitenkin mies vaikuttu äärettömän ihanalta ja päätettiin alkaa seurustelemaan. hän oli minulle kuin unta ja kaikki tuntui niin täydelliseltä ollakseen totta. Olin ihan pilvissä!! Kunnes eräänä päivänä suhteelta meni ensimmäisen kerran pohja.. Mies jäi 2kk seurustelun jälkeen kiinni että olikin ollut vasta sen 2kk sinkkuna mitä mua tuntenut.. Kyseenalaistin aivan kaiken ja olin erittäin rikki että mies oli koko tuon ajan valehdellut ja minulta meni pohja kokonaan kaikkeen. Kuitenkin päätettiin yrittää jatkaa ja mies lupasi tekevänsä kaikkensa jotta luottamus palautuisi.. No kuitenkin miehestä paljastui hetken päästä asioita jotka vaikuttivat taas kerran luottoon. Sillä hän kirjoitteli facebookissa vieraille naisille ja pyyteli naisia näkemään häntä ☹️ ;(… Taas tuntui kun minulta olisi mennyt kaikki.. Mies osasi aina puhua tapahtuneiden jälkeen kuinka hän korjaa kaiken ja haluaa vaan olla minun kanssani ja lähetteli minulle viestejä missä kertoi kuinka ihana olen jne.. Annoin taas vaan kaiken olla ja koitin ”unohtaa” :/ Tämä vuosi 2015 on ollutkin aivan kamala,sillä mies muuttui tammikuussa 2015 lähtien minua kohtaan todella välinpitämättömäksi,ei käynyt minun kanssani missään julkisilla paikoilla,ei kertaakaan esitellyt minua omalle perhelleen/ystävilleen.. Satunnaisia valehtuita toisista naisista jatkuvasti joihin AINA joku selitys :/ mies oli taitava vakuuttamaan aina tapahtuneiden jälkeen kuinka hän ei enää tee eikä valehtele.. lupasi aina että vie mua sinne ja tänne,mutta aina kun otin hänet takaisin mitään puheita EI TOTEUTUNUT…. Mies oli minusta äärettömän mustasukkainen ei tykännyt että kävin kavereideni kanssa baareissa mutta hän sai kyllä mennä missä ja milloin halusi. Kuulemma kavereita ei missään muualla voi nähdä kun baareissa hän perusteli aina… Mies suuttui aina aivan naurettavista asioita ja kina tilanteessa kauhea päällepäsmäri eikä minulla ollu sananvaltaa mihinkään hän jos oli päässään jonkun asian päättänyt se oli juurikin niin. Mies käytti henkistä väkivaltaa kun suuttui haukkui ja arvosteli mun elämää ja sai minut sanomisillaan tuntemaan etten ole ihmisenä yhtään mitään ☹️ Haukkui ja arvosteli minun ulkonäköäni aivan kamalilla asioilla…. Eikä koskaan ottanut vastuuta sanomistaan vaikka alkoi huomaamaan että aloin olemaan erittäin masentunut hänen käytöksen vuoksi ☹️.. Meillä ollut on/off juttua ihan kesästä asti ja nyt viikko sitten erottiin lopullisesti sillä mies oli työpäivänsä(hän on portsari) jälkeen pyytänyt vieraan naisen kotiinsa ja harrastanut tämän kanssa suojaamatonta seksiä ☹️ mies koitti tässäkin asiassa valehdella kirkkainsilmin ja selittää mitä äärettömämpiä versioita kunnes lopulta myönsi.. Tämä tapahtuma tuli minulle vasta pari pv myöhemmin tietoon ja mies oli häikäilemättä luonani jo heti seuraavana päivänä tästä tapahtuneesta!!!!!! Olin ja olen aivan rikki että minkälainen ihminen oikeasti tekee tälläistä???? Minulla on vielä todettu kohdussa jotain vakavaa ja olen menossa lääkäriin jatkotutkimuksiin ja mies TIETÄÄ sen ni vaarantaa vielä panemalla jotain ilman mitään ja sen jälkeen mua??? mies on haukkuessaan arvostellut tätä minun vaivaanikin että ”toivoo minulla olevan syöpä,ja että olem tautinen huora kuka käy klinikalla. toivoo minun kuolevan ettei kukaan kaipaa tälläistä paskaa” Tälläisiä asioita esim hän on minulle sanonu riitojen aikana. Mielelläni kuulisin että onko muilla tämän tyylisiä kokemuksia?? minulla on mennyt miehen vuoksi kokonaan itsetunto?itse kunnioitus ☹️ Tuntuu etten pääse millään yli kaikesta mitä mies tehny ja sanonu mulle.. kiitos jos jaksoit lukea loppuun.. miettinyt jopa että onko jonkum asteen persoonahäiriö tai narsismia hänellä??

Käyttäjä kardemumma kirjoittanut 18.02.2016 klo 22:33

. kiitos jos jaksoit lukea loppuun.. miettinyt jopa että onko jonkum asteen persoonahäiriö tai narsismia hänellä??

Todennäköisesti jotain. Ja ainakin hyvä manipuloimaan. Älä tuhlaa elämääsi moiseen niljakkeeseen. Oma kokemukseni on, että kun luottanus menee, on se erittäin vaikea korjata. Ei tietenkään mahdotonta, mutta ansaitset parempaa
🙂🌻🙂👍