Suruvaippa

Suruvaippa

Käyttäjä Aisha aloittanut aikaan 03.09.2014 klo 13:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Aisha kirjoittanut 03.09.2014 klo 13:33

Mulla meni ihan hyvin, uusi koulutus loppumassa ja paljon tekemistä kodin ulkopuolella.
Sitten mies alkoi vihaamaan minua.Syksy tuli nopeasti ja muutos näkyi myös mielentilassani.Olin odottanut syksyä kuuman kesän jälkeen.Jotenkin syksy toi masennuksen tänä syksynä.Olin juuri aloittanut uudessa työharjoittelussa, kun melkein heti jouduin saikulle.Oltuani työharjoittelussa, mieheni muuttui.Hän alkoi jatkuvasti haukkumaan minua kun tuli kotiin.Hän vihasi minua, tavaroitani, heitteli kirjojani ja pakotti viemään romaaneja ulos roskiin.Hän on muslimi ja hän ei halua että kotona on maallisia kirjoja.CD-soitintani hän potkaisi ja käski viedä sen pois.Hän ei kuuntele musiikkia.
”Sinä olet huono äiti”, ”Sinä olet hullu, joudut Pitkäännieneemeen, jonne kaikki alasi työntekijät joutuvat kemikaalien takia”, ”Olet kusipää, kun teet vieraille ilmaista työtä”…
tässä muutamia kommentteja häneltä minulle.Vähällä on ollut ettei oo tullut turpaan.Kotona hän on vihainen, koska hän haluaisi että olisin työtön ja tekisin hänelle ilmaista kotisiivousta päivittäin ja olisin palvelija.Hän haluaisi arvostetun akateemisen ammatin mulle.Itse hän on jättänyt työelämän ja harrastaa vain uskontoa.En tiedä miten käy, täytyy toivoa, että tää olis vaan raivokausi edellisten vuosien raivokausien joukossa.Yritän uskoa itseeni ei oo mun syy jos nykyään koulutus vaatii työharjoitteluita paljon.Viikonloppuna lähden luontoon, katson puita ja ehkä halaan puuta.Poimin sieniä nautin rauhasta ja hiljaisuudesta.Yritän parantua tästä, mutta tää aiheutti minulle pahimman kipuilun pariin vuoteen.Kaikille lämmintä ja ihanaa syksyä minulta.Luulen, että
mieheni on jotenkin kuin helvetin liekeissä, paholainen on ottanut vallan ja muuta en löydä vastaukseksi hänen riitaansa.T:Aisha

Käyttäjä kardemumma kirjoittanut 19.02.2016 klo 17:15

Mitäs elämääsi kuuluu nyt?