Loppuun palanut

Loppuun palanut

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 aloittanut aikaan 23.10.2015 klo 19:30 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 23.10.2015 klo 19:30

Tää ryhmä on niitä ihmisiä varten ketkä tuntee itsensä syystä tai toisesta loppuun palaneeksi tai melkein.

Elikkäs mun oma kokemus tästä on seuraavanlainen :
Se alkoi tänä vuonna tällä luokalla Mä koin pienen romahduksen henkisesti elikkäs Mä aloin voimaan henkisesti huonosti aluksi se oli vain semmoista pientä (alakuloisuuteen ja surullisuutta) eli ei vaikuttanut mun elämään ja opiskeluun paljoo mut sit mun huono vointisuus alkoi pahentua ja sit alkoi tulla ahdistus mukaan kuvioihin ja sit ahdistuneena jatkoin koulussa käyntiä vaikka se välillä tuntui kamalalta olla koulussa kun ahdisti liikaa mut Mä vaan yritin tsempata itseäni että ”kyllä tää ohi menee et ei tää nyt muhun oo jäämässä tää olo” mut sit se olo alkoi pikku hiljaa pahenee ja sit mukaan tuli paniikkikohtauksia jotka sai mut uupumaan todella paljon niitä tuli viikossa välillä 1-4 kertaa kun se alkoi. ☹️

Sit mun vointi alkoi hämärtyä ja pimentyä eli ” näin kaiken ja koin kaiken” negatiivisesti ja sit alkoi tulla itse tuhoisuutta suunnittelin muutaman kerran etten jatkaisi enään ja sit tietenkin aloin viiltelee ja sit tuli mukaan myös masennusta (ei oo lääkitystä) mut mun olo vain jatkoi huononemistaan sit aloin palaa loppuun pikku hiljaa eli kun taistelin itsetuhoisia ajatuksia vastaan ja sit huono vointi suutta vastaan niin aloin väsymään ja koulukin uuvutti siinä samalla oli liikaa asioita ja kokeita tehtävänä ja luettavana eikä kukaan oikeen koulussa ymmärtänyt ☹️ mua paitsi mun yks kaveri joka sit yritti auttaa mua niin paljon kuin jaksoi ja olen kiitollinen hänelle siitä 🙂 ja en ole vieläkään päässyt taistelusta pois, koska taistelen vieläkin itsetuhoisuutta vastaan ja sit vähän muitakin asioita vastaan. 😭 Mä oon henkisesti jo palanut loppuun en jaksa kerta kaikkiaan tehdä mitään ja hetken päästä myös fyysisesti ja sit mun vointi vain huononee koko ajan oon jo aika monta kertaa päättänyt etten jatkaisi elämää kun vointi on ollut ihan kamala ja sit kun millään ei oo oikein välii kun oon henkisesti palanut loppuun. 😭
😞

Enkä oikein tiedä mitä tehdä 😭

Käyttäjä lasinenkyynel kirjoittanut 02.04.2016 klo 18:32

Kyllä se elämä vielä helpottaa, ihan oikeasti. Kaikki kääntyy vielä jossain vaiheessa toisin päin. Voisitko edes yrittää sanoa jollekin, miten paha olla sulla on? Vaikka viestillä jollekin sellaiselle johon luotat, joka voisi auttaa sua eteenpäin. EI kannata jäädä yksin näiden asioiden kanssa! Asiat kyllä selkiintyy, mutta siihen tarvitsee muiden apua. En minäkään olisi enää tässä, jos ystäväni ei olisi auttanut minua. Se teki sen vastentahtoani mutta olen jälkeen päin kiittänyt sitä varmaan lähemmäs sata kertaa. Meidän ystävyys on vaan lähentynyt tässä ajan saatossa, vaikka varmasti on ollut rankkaa olla mun ystävä, se joka kuulee melkein kaiken voinnista ja ajatuksista.

En halua että luovutat! Sullon vielä elämä edessä päin. Näistä paranee kyllä, kunhan saaa apua. Oon itse ollut niiin samantapaisissa tunnelmissa ja niin moni muukin ja sen yli pääsee, se ei ole lopullista. On huonoja päiviä, mutta joskus se kääntyy ylämäeks. Ilman alamäkeä ei tule ylämäkeäkään.

oikeasti kaikki järjestyy vielä. Älä vaan satuta itseäsi ja päädy siihen viimeiseen ratkaisuun. Sinulla on mahdollisuus parantua. Se paha olo tuntuu ikuisuudelta, mutta kyllä se vielä helpottaa. Jospa joku tajuais, että tarvitset oikeasti pikaisesti apua.

Oot meille tärkeä täällä, älä tee mitään itsellesi, ole kiltti <3

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 06.04.2016 klo 08:28

lasinenkyynel kirjoitti 2.4.2016 18:32

Kyllä se elämä vielä helpottaa, ihan oikeasti. Kaikki kääntyy vielä jossain vaiheessa toisin päin. Voisitko edes yrittää sanoa jollekin, miten paha olla sulla on? Vaikka viestillä jollekin sellaiselle johon luotat, joka voisi auttaa sua eteenpäin. EI kannata jäädä yksin näiden asioiden kanssa! Asiat kyllä selkiintyy, mutta siihen tarvitsee muiden apua. En minäkään olisi enää tässä, jos ystäväni ei olisi auttanut minua. Se teki sen vastentahtoani mutta olen jälkeen päin kiittänyt sitä varmaan lähemmäs sata kertaa. Meidän ystävyys on vaan lähentynyt tässä ajan saatossa, vaikka varmasti on ollut rankkaa olla mun ystävä, se joka kuulee melkein kaiken voinnista ja ajatuksista.

En halua että luovutat! Sullon vielä elämä edessä päin. Näistä paranee kyllä, kunhan saaa apua. Oon itse ollut niiin samantapaisissa tunnelmissa ja niin moni muukin ja sen yli pääsee, se ei ole lopullista. On huonoja päiviä, mutta joskus se kääntyy ylämäeks. Ilman alamäkeä ei tule ylämäkeäkään.

oikeasti kaikki järjestyy vielä. Älä vaan satuta itseäsi ja päädy siihen viimeiseen ratkaisuun. Sinulla on mahdollisuus parantua. Se paha olo tuntuu ikuisuudelta, mutta kyllä se vielä helpottaa. Jospa joku tajuais, että tarvitset oikeasti pikaisesti apua.

Oot meille tärkeä täällä, älä tee mitään itsellesi, ole kiltti <3

Mua ahdistaa joka päivä ja haluan kuolla ja vointi menee koko ajan huonommaksi ja huonommaksi. Mä en pysty syömään enään melkein ollenkaan. Ahdistaa syöminen.

Mä en pysty kertoo kenellekkään mun voinnista mua ei uskota.

Mä en kunnolla jaksa enään mä haluun luovuttaa kokonaan.
😭😭

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 06.04.2016 klo 20:23

Rikottu tyttö,

Olet meille rakas. Nyt on se hetki, milloin täytyy mennä päivystykseen, tai soittaa kriisipuhelimeen tai hätänumeroon. Voit puhua terkkarille, psykologille, kuraattorille, tai kenelle tahansa koulun henkilökunnasta. Voit sanoa vanhemmillesi tai jollekin luotettavalle läheiselle. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin se, että sanot nyt jollekin ihmiselle, että omat voimat ei riitä ja on pakko saada apua. Aivan varmasti sua uskotaan, kun sanot ettet jaksa yksin. Hätänumero viimeistään on paikka, missä varmasti kuunnellaan.

Ihmiskeho mukautuu vähään syömiseen ja alkaa käydä säästöliekillä. Energianpuute vaikuttaa oikeastaan kaikkeen, mitä tekee. Olo on voimaton ja väsynyt, eikä ajattelukaan meinaa onnistua. Liian lyhyet yöunet aiheuttavat paljon samanlaisia oireita. Kannattaa yrittää syödä edes vähän, tai sitten ainakin jotain, missä on paljon energiaa (kuten suklaata). Samaten nukkuminen; pystytkö nukkumaan mihinkään aikaan päivästä? Päiväunet eivät korvaa yöunia, mutta kehoa ja mieltä auttaa hyvin paljon se, että se saa ainakin jossain vaiheessa päivää unta.

Sinä olet tärkeä. Ihan oikeasti olet. Se masennuksen ääni, joka syyttää sua, on pelkkää valhetta ja sen sairauden oiretta. Sinä et ole sama asia kuin masennus. Masennuksen alla on upea nuori ihminen, joka pääsee vielä varmasti elämään ja onneen kiinni. Se on totta vielä yhtenä päivänä. Koska se tulee olemaan vielä totta, pyydän, ettet luovuta nyt, etkä vahingoita itseäsi. Pyydä apua, sano jollekin että nyt on pakko saada apua. Painota sanoja PAKKO ja HETI. Kyllä niiden ihmisten on pakko tajuta se. Sinä olet tärkeä ja arvokas ja voitat tämän pahan olon vielä! 🙂

Tsemppiä ja halauksia! Voimia joka hetkeen! Sä selviät tästä kyllä! ☺️❤️

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 15.04.2016 klo 12:03

villikettu kirjoitti 6.4.2016 20:23

Rikottu tyttö,

Olet meille rakas. Nyt on se hetki, milloin täytyy mennä päivystykseen, tai soittaa kriisipuhelimeen tai hätänumeroon. Voit puhua terkkarille, psykologille, kuraattorille, tai kenelle tahansa koulun henkilökunnasta. Voit sanoa vanhemmillesi tai jollekin luotettavalle läheiselle. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin se, että sanot nyt jollekin ihmiselle, että omat voimat ei riitä ja on pakko saada apua. Aivan varmasti sua uskotaan, kun sanot ettet jaksa yksin. Hätänumero viimeistään on paikka, missä varmasti kuunnellaan.

Ihmiskeho mukautuu vähään syömiseen ja alkaa käydä säästöliekillä. Energianpuute vaikuttaa oikeastaan kaikkeen, mitä tekee. Olo on voimaton ja väsynyt, eikä ajattelukaan meinaa onnistua. Liian lyhyet yöunet aiheuttavat paljon samanlaisia oireita. Kannattaa yrittää syödä edes vähän, tai sitten ainakin jotain, missä on paljon energiaa (kuten suklaata). Samaten nukkuminen; pystytkö nukkumaan mihinkään aikaan päivästä? Päiväunet eivät korvaa yöunia, mutta kehoa ja mieltä auttaa hyvin paljon se, että se saa ainakin jossain vaiheessa päivää unta.

Sinä olet tärkeä. Ihan oikeasti olet. Se masennuksen ääni, joka syyttää sua, on pelkkää valhetta ja sen sairauden oiretta. Sinä et ole sama asia kuin masennus. Masennuksen alla on upea nuori ihminen, joka pääsee vielä varmasti elämään ja onneen kiinni. Se on totta vielä yhtenä päivänä. Koska se tulee olemaan vielä totta, pyydän, ettet luovuta nyt, etkä vahingoita itseäsi. Pyydä apua, sano jollekin että nyt on pakko saada apua. Painota sanoja PAKKO ja HETI. Kyllä niiden ihmisten on pakko tajuta se. Sinä olet tärkeä ja arvokas ja voitat tämän pahan olon vielä! 🙂

Tsemppiä ja halauksia! Voimia joka hetkeen! Sä selviät tästä kyllä! ☺️❤️

Mulla on taas alkanut tulee vahvoja itse tuhoisia ajatuksia... Mä en ymmärrä minkä takia ja miksi ja mä en ymmärrä... Mua ei kiinnosta enään elää mä vaan haluun antaa itseni luovuttaa.😭...😭...😭

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 17.04.2016 klo 11:55

Rikottu tyttö,

Älä luovuta! Juuri näillä hetkillä se eteenpäin taisteleminen tuntuu vaikealta. Tiedän kokemuksesta. Mutta juuri silloin on kaikkein tärkeintä jatkaa ja taistella. Edelleen olisin sitä mieltä, että niitä menoja kannattaisi karsia ja mahdollisesti kouluakin keventää. Mutta toki kohta on kesäloma, ja se ainakin antaa mahdollisuuden levätä enemmän.

Kannattaa oikeasti yrittää syödä sen minkä pystyy ja nukkua hyvin. Nämä kuulostavat yksinkertaisilta asioilta, mutta vaikuttavat valtavasti myös henkiseen oloon. Jos löydät itsellesi mitään sellaista tekemistä, mikä helpottaisi oloasi vähänkin, voi siinä olla jo vahva kipinä paremmasta. Sä pääset kyllä tästä pahasta olosta yli. Sitten kun jaksat, kannattaa olosta puhua suoraan jollekin auttajalle. Näitä viestejä näyttämällä voit vakuuttaa heidät olostasi.

Anna elämälle mahdollisuus, sä pääset kyllä elämään kiinni! Tsemppiä ja halauksia. ☺️❤️

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 21.04.2016 klo 18:42

villikettu kirjoitti 17.4.2016 11:55

Rikottu tyttö,

Älä luovuta! Juuri näillä hetkillä se eteenpäin taisteleminen tuntuu vaikealta. Tiedän kokemuksesta. Mutta juuri silloin on kaikkein tärkeintä jatkaa ja taistella. Edelleen olisin sitä mieltä, että niitä menoja kannattaisi karsia ja mahdollisesti kouluakin keventää. Mutta toki kohta on kesäloma, ja se ainakin antaa mahdollisuuden levätä enemmän.

Kannattaa oikeasti yrittää syödä sen minkä pystyy ja nukkua hyvin. Nämä kuulostavat yksinkertaisilta asioilta, mutta vaikuttavat valtavasti myös henkiseen oloon. Jos löydät itsellesi mitään sellaista tekemistä, mikä helpottaisi oloasi vähänkin, voi siinä olla jo vahva kipinä paremmasta. Sä pääset kyllä tästä pahasta olosta yli. Sitten kun jaksat, kannattaa olosta puhua suoraan jollekin auttajalle. Näitä viestejä näyttämällä voit vakuuttaa heidät olostasi.

Anna elämälle mahdollisuus, sä pääset kyllä elämään kiinni! Tsemppiä ja halauksia. ☺️❤️

En mä pääse. Se vaan pahenee koko ajan. Mä melkein koko ajan itken ja mä haluun itkee mut en pysty ja äääää mä en jaksa...
😭😭😭

Käyttäjä lasinenkyynel kirjoittanut 22.04.2016 klo 19:18

Kyllä sun elämä helpottaa vielä. Ei se tässä ole, mutta siihen tarvitsee apua. Yksin ei pärjää kaikessa eikä tarvitse pärjätä edes. Eikö joku oikeasti voisi auttaa sua hakemaan apua. Sinä tarvitset sitä ja ansaitset sen. Ei niin syvästä suosta nousta yksin mutta avulla se todellakin on mahdollista, kokemuksesta sanon... Ei se itsemurha ole ratkaisu... Haluan todella että paranet ja nouset vielä ja saisit apua..

Muista sinä olet arvokas ja tärkeä monelle ja sinullakin on mahdollisuus onneen! 😭☺️❤️

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 23.04.2016 klo 22:01

lasinenkyynel kirjoitti 22.4.2016 19:18

Kyllä sun elämä helpottaa vielä. Ei se tässä ole, mutta siihen tarvitsee apua. Yksin ei pärjää kaikessa eikä tarvitse pärjätä edes. Eikö joku oikeasti voisi auttaa sua hakemaan apua. Sinä tarvitset sitä ja ansaitset sen. Ei niin syvästä suosta nousta yksin mutta avulla se todellakin on mahdollista, kokemuksesta sanon... Ei se itsemurha ole ratkaisu... Haluan todella että paranet ja nouset vielä ja saisit apua..

Muista sinä olet arvokas ja tärkeä monelle ja sinullakin on mahdollisuus onneen! 😭☺️❤️

Ei monikaan halua auttaa mua koska ei välitä jos en olisi enään täällä. On ehkä todella harva ketkä oikeasti haluu että olen täällä.

Mä oon alkanut saamaan nyt todella useasti kohtauksia ja ne on tosi pahoja ja pidempiä. Ja muutenkin mulla on ollut ihan sairasta mun vointini takia koska ei jaksais eikä kiinnostaisi tehdä mitään muuta kun maata sängyssä joka päivä.

Mulla on ihan kamala oli.😭😭😭😭😭☹️

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 25.04.2016 klo 10:59

Joka päivä on yksi iso haaste mikä pitäisi selvitä. Mä en vaan jaksa. Mä oon puhki ja loppu ja hengisesti kuollut.

Se olisi varmaan parempi vain luovuttaa ja antaa olla en ainakaan enään kärsisi.
Ja ainakin kun on itse tuhoisia ajatuksia ja paljon ja aika pahoja.

Kuitenkin kaikki kuolee niin olisiko sillä väliä koska kuolisi.😭😭

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 25.04.2016 klo 19:15

Moi,

Luovuttaminen ei ole ikinä parempi vaihtoehto. Itsetuhoisista ajatuksista ja hyvinkin syvästä suosta voi aivan hyvin päästä vähitellen pois. Niin pääset sinäkin. Rohkaisen sua nyt kovasti ottamaan yhteyttä suoraan päivystykseen ja pahalla hetkellä kriisipuhelimeen tai hätänumeroon. Ne ihmiset ymmärtää ja auttaa, kun ne tajuaa, millainen olo sulla on. Sun ei kannata yhtään vähätellä oloasi, vaan sanoa suoraan samat asiat, mitä näissä viesteissäsi oot kirjoittanut. Voit myös näyttää viestit suoraan heille.

Juuri silloin apua pitää hakea, kun omat voimat eivät riitä. Juuri silloin, kun tuntuu siltä, mitä nyt kirjoitat. Sillä on ehdottomasti väliä, elääkö vai kuoleeko. Sulla on elämä ja tulevaisuus edessäsi. Sä pääset vielä kiinni iloon, onneen ja parempaan elämään. Se päivä koittaa vielä, ja matkalla sitä kohti olo muuttuu jo paljon paremmaksi.

Tsemppiä ja halauksia! Älä luovuta! ☺️❤️

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 29.04.2016 klo 10:00

villikettu kirjoitti 25.4.2016 19:15

Moi,

Luovuttaminen ei ole ikinä parempi vaihtoehto. Itsetuhoisista ajatuksista ja hyvinkin syvästä suosta voi aivan hyvin päästä vähitellen pois. Niin pääset sinäkin. Rohkaisen sua nyt kovasti ottamaan yhteyttä suoraan päivystykseen ja pahalla hetkellä kriisipuhelimeen tai hätänumeroon. Ne ihmiset ymmärtää ja auttaa, kun ne tajuaa, millainen olo sulla on. Sun ei kannata yhtään vähätellä oloasi, vaan sanoa suoraan samat asiat, mitä näissä viesteissäsi oot kirjoittanut. Voit myös näyttää viestit suoraan heille.

Juuri silloin apua pitää hakea, kun omat voimat eivät riitä. Juuri silloin, kun tuntuu siltä, mitä nyt kirjoitat. Sillä on ehdottomasti väliä, elääkö vai kuoleeko. Sulla on elämä ja tulevaisuus edessäsi. Sä pääset vielä kiinni iloon, onneen ja parempaan elämään. Se päivä koittaa vielä, ja matkalla sitä kohti olo muuttuu jo paljon paremmaksi.

Tsemppiä ja halauksia! Älä luovuta! ☺️❤️

Eilen kävi jotain kamalaa...

Mua ahdisteltiin pahasti kaupungissa päivällä 😭

Se musersi mut ja mä en uskalla liikkua kunnolla ulkona yksin mua pelottaa mä pelkään miehiä.
Mun on vaikea olla kun haluun itkee ja huutaa ja kaikkee. Mä haluun kadota kokonaan pois.😭😭
Mä voin huonosti ja nyt vielä huonommin eilisen takia mua ahdistaa ja pelottaa ja mä en kestä 😭😭😭😭

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 30.04.2016 klo 18:40

Moi,

Ääh. Tuo on kyllä aina yhtä julmaa. Pystyisitkö mitenkään puhumaan tuosta jollekin luotettavalle ihmiselle? Tai kirjoittamaan siitä vaikka net-tukeen. Se tekee aina kipeää kun joutuu kokemaan tuollaista. Muista, että se EI ole sun syytäsi. Sulle tehtiin väärin, ja se ei johdu susta mitenkään. Olethan heti yhteydessä poliisiin, jos sua pahoinpideltiin tai vastaavaa.

Kuvailet kyllä hyvin ahdistusta. Just se tunne, että haluaa kaikesta pois. Mutta muista, että se et ole sinä, vaan ainoastaan se ahdistus, joka näitä asioita huutaa. Sä voitat varmasti tämän ahdistuksen vielä. Sun päivä koittaa ja sä saat elää! 🙂

Älä luovuta! Tsemppiä ja halauksia! ☺️❤️

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 01.05.2016 klo 22:20

Rikottu tyttö😖 kirjoitti 29.4.2016 10:0

villikettu kirjoitti 25.4.2016 19:15

Moi,

Luovuttaminen ei ole ikinä parempi vaihtoehto. Itsetuhoisista ajatuksista ja hyvinkin syvästä suosta voi aivan hyvin päästä vähitellen pois. Niin pääset sinäkin. Rohkaisen sua nyt kovasti ottamaan yhteyttä suoraan päivystykseen ja pahalla hetkellä kriisipuhelimeen tai hätänumeroon. Ne ihmiset ymmärtää ja auttaa, kun ne tajuaa, millainen olo sulla on. Sun ei kannata yhtään vähätellä oloasi, vaan sanoa suoraan samat asiat, mitä näissä viesteissäsi oot kirjoittanut. Voit myös näyttää viestit suoraan heille.

Juuri silloin apua pitää hakea, kun omat voimat eivät riitä. Juuri silloin, kun tuntuu siltä, mitä nyt kirjoitat. Sillä on ehdottomasti väliä, elääkö vai kuoleeko. Sulla on elämä ja tulevaisuus edessäsi. Sä pääset vielä kiinni iloon, onneen ja parempaan elämään. Se päivä koittaa vielä, ja matkalla sitä kohti olo muuttuu jo paljon paremmaksi.

Tsemppiä ja halauksia! Älä luovuta! ☺️❤️

Eilen kävi jotain kamalaa...

Mua ahdisteltiin pahasti kaupungissa päivällä 😭

Se musersi mut ja mä en uskalla liikkua kunnolla ulkona yksin mua pelottaa mä pelkään miehiä.
Mun on vaikea olla kun haluun itkee ja huutaa ja kaikkee. Mä haluun kadota kokonaan pois.😭😭
Mä voin huonosti ja nyt vielä huonommin eilisen takia mua ahdistaa ja pelottaa ja mä en kestä 😭😭😭😭

Tänäänkin koko päivän oon ollut äksyllä tuulella koska se tapahtuminen sai mut pelkää. Mä oon vaan itkenyt ja itkenyt😭
Mä voin ihan sairaan huonosti.😭

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 02.05.2016 klo 14:45

Hei,

Pystyisitkö mitenkään nyt kertomaan olostasi jollekin? Soittamaan kriisipuhelimeen, hätänumeroon tai päivystykseen. Tai olemaan jollakin tavalla yhteydessä päivystykseen, psykologiin tai terveydenhoitajaan. He voivat varmasti auttaa sua, tai vähintäänkin etsiä sulle jonkun joka osaa auttaa sua. Nämä ihmiset tekevät työtään juuri sitä varten, että silloin kun on vaikeaa, heiltä voi pyytää apua. Heidät on koulutettu siihen ja he ovat auttaneet jo monia ihmisiä, eli heillä on myös kokemusta siitä. Ilman muuta joukkoon mahtuu niitä tyyppejä, joiden kanssa kemiat ei kohtaa eikä apua tunnu löytyvän. Mutta varmasti on myös niitä, jotka löytää oikeat sanat ja oikeat neuvot ja auttaa sua nousemaan uudestaan jaloilleen. Sä pääset vielä varmasti jaloillesi ja irti ahdistuksesta! Mutta yksin sun ei tarvitse taistella. Apua on tarjolla, ja sitä varmasti sulle annetaan, kun kerrot heille miten oikeasti voit.

Ei kannata viivyttää avun hakemista. Tai jos se olisikin viipynyt, niin kannattaa tehdä se nyt. Se ei ole myöhäistä, vaikka siltä tuntuisi. Apua voi aina saada ja parantua voi hyvinkin syvistä oloista. Sun nykyinen olo ei jatku loputtomiin, vaan se hellittää vielä ja sä parannut. En mä tätä jatkuvasti kirjoittaisi, ellen siihen uskoisi. 🙂

Tsemppiä ja jaksamista! ☺️❤️

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 09.05.2016 klo 21:53

villikettu kirjoitti 2.5.2016 14:45

Hei,

Pystyisitkö mitenkään nyt kertomaan olostasi jollekin? Soittamaan kriisipuhelimeen, hätänumeroon tai päivystykseen. Tai olemaan jollakin tavalla yhteydessä päivystykseen, psykologiin tai terveydenhoitajaan. He voivat varmasti auttaa sua, tai vähintäänkin etsiä sulle jonkun joka osaa auttaa sua. Nämä ihmiset tekevät työtään juuri sitä varten, että silloin kun on vaikeaa, heiltä voi pyytää apua. Heidät on koulutettu siihen ja he ovat auttaneet jo monia ihmisiä, eli heillä on myös kokemusta siitä. Ilman muuta joukkoon mahtuu niitä tyyppejä, joiden kanssa kemiat ei kohtaa eikä apua tunnu löytyvän. Mutta varmasti on myös niitä, jotka löytää oikeat sanat ja oikeat neuvot ja auttaa sua nousemaan uudestaan jaloilleen. Sä pääset vielä varmasti jaloillesi ja irti ahdistuksesta! Mutta yksin sun ei tarvitse taistella. Apua on tarjolla, ja sitä varmasti sulle annetaan, kun kerrot heille miten oikeasti voit.

Ei kannata viivyttää avun hakemista. Tai jos se olisikin viipynyt, niin kannattaa tehdä se nyt. Se ei ole myöhäistä, vaikka siltä tuntuisi. Apua voi aina saada ja parantua voi hyvinkin syvistä oloista. Sun nykyinen olo ei jatku loputtomiin, vaan se hellittää vielä ja sä parannut. En mä tätä jatkuvasti kirjoittaisi, ellen siihen uskoisi. 🙂

Tsemppiä ja jaksamista! ☺️❤️

Mä en pysty kertomaan kenellekkään opettajalle siitä ahdistelusta. Mä en nää mun psykiatria pitkään aikaan.

Mun vointi vain huononee mulla on just nyt kohtaus päällä että se voi selittää jis mulla on kirjoitus virheitä tässä teksitissä. Mulla on enemmän ja enemmän ja vaikeampia itsetuhoisia ajatuksia. Ja just tänään viimein 3 haavaa joista 2 oli aika syviä ja toimen oli syvempi kuin se toinrn.

Mä en enään tunne itseäni olen joku toinen ketä en tunne ja välillä tuntuu kuin olisin haamu että kun kävelen niin kävelen ihmisten läpi vaikka en oikeasti kävele mut siltä tuntuu kun ihmiset ei välitä siitä kun yritän saada kontaktia heihin. 😠

Mä haluun kuolla!!!
Eikä se olisi sallittua jos ei enään kestä miyään ei siis mitääm.☹️😭