Tää ryhmä on niitä ihmisiä varten ketkä tuntee itsensä syystä tai toisesta loppuun palaneeksi tai melkein.
Elikkäs mun oma kokemus tästä on seuraavanlainen :
Se alkoi tänä vuonna tällä luokalla Mä koin pienen romahduksen henkisesti elikkäs Mä aloin voimaan henkisesti huonosti aluksi se oli vain semmoista pientä (alakuloisuuteen ja surullisuutta) eli ei vaikuttanut mun elämään ja opiskeluun paljoo mut sit mun huono vointisuus alkoi pahentua ja sit alkoi tulla ahdistus mukaan kuvioihin ja sit ahdistuneena jatkoin koulussa käyntiä vaikka se välillä tuntui kamalalta olla koulussa kun ahdisti liikaa mut Mä vaan yritin tsempata itseäni että ”kyllä tää ohi menee et ei tää nyt muhun oo jäämässä tää olo” mut sit se olo alkoi pikku hiljaa pahenee ja sit mukaan tuli paniikkikohtauksia jotka sai mut uupumaan todella paljon niitä tuli viikossa välillä 1-4 kertaa kun se alkoi. ☹️
Sit mun vointi alkoi hämärtyä ja pimentyä eli ” näin kaiken ja koin kaiken” negatiivisesti ja sit alkoi tulla itse tuhoisuutta suunnittelin muutaman kerran etten jatkaisi enään ja sit tietenkin aloin viiltelee ja sit tuli mukaan myös masennusta (ei oo lääkitystä) mut mun olo vain jatkoi huononemistaan sit aloin palaa loppuun pikku hiljaa eli kun taistelin itsetuhoisia ajatuksia vastaan ja sit huono vointi suutta vastaan niin aloin väsymään ja koulukin uuvutti siinä samalla oli liikaa asioita ja kokeita tehtävänä ja luettavana eikä kukaan oikeen koulussa ymmärtänyt ☹️ mua paitsi mun yks kaveri joka sit yritti auttaa mua niin paljon kuin jaksoi ja olen kiitollinen hänelle siitä 🙂 ja en ole vieläkään päässyt taistelusta pois, koska taistelen vieläkin itsetuhoisuutta vastaan ja sit vähän muitakin asioita vastaan. 😭 Mä oon henkisesti jo palanut loppuun en jaksa kerta kaikkiaan tehdä mitään ja hetken päästä myös fyysisesti ja sit mun vointi vain huononee koko ajan oon jo aika monta kertaa päättänyt etten jatkaisi elämää kun vointi on ollut ihan kamala ja sit kun millään ei oo oikein välii kun oon henkisesti palanut loppuun. 😭
😞
Enkä oikein tiedä mitä tehdä 😭