Apua! Auttakaa!

Apua! Auttakaa!

Käyttäjä Katsa aloittanut aikaan 18.09.2013 klo 16:36 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Katsa kirjoittanut 18.09.2013 klo 16:36

Minä olen 14-v tyttö, jonka lapsuuteen/ varhaisnuoruuteen mahtu paljon vastoinkäymisiä, kuten koulukiusaamista ja kutos luokalta lähtien vaikea kotitilannekin.
Kotona kuulen koko ajan vaan haukkumista ja valitusta. Itsemurha on käynyt mielessä viimeisen vuoden aikana neljä kertaa ja sitä kerran jopa kokeilin, mutta en onnistunut. Tällä hetkellä vaikean kotitilanteen ja ala-asteen kiusaamisen takia mä oon ihan hukassa. Mä en tiedä kuka mä oon, mikä on mun elämän tehtävä ja onko mun elämä ees elämisen arvoista.

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 11.04.2014 klo 13:40

Opettajille oon puhunu asiasta, mut ne sanoo aina et:"Sehän on vaan pientä leikkiä". Joten heistä ei oo mitään apua. 😭
Itelleni mä en tee mitään koska en haluu näyttää ihmisille et ne voitti, vaan taistelen viimeseen asti. Vaikka sit yksin niin kun nyt näyttää. Ei mulla kun kaks ihmistä lähellä jotka suris mun lähtöö, mut mä en tee siltikään mitään itelleni. Seuraava kuraattori käynti mulla on vasta torstaina ja Sillon mä kerron sille Tän viikon ahdistuksesta ja pelosta.

Sä oot salaatti mulle aarre ja voima ☺️❤️ olispa mulla fyysisesti lähelläkin noin ihana ihminen kun Sä!! Tää et mä oon viä täs on myös sun ansioo! KIITOS sinulle siitä!

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 11.04.2014 klo 15:55

Voi ei niitä opettajia😠

Hyvä että sulla on tuo asenne Katsa! Pidä tuo taistelijan asenne! ☺️❤️
Minä todella surisin sun lähtöä. Oot tullu niin tärkeäksi mulle<3
Hyvä, kerro ihmeessä kuraattorille niin paljon ku voit. Se on tärkeetä.

Oon ilonen ku voin olla avuksi. Ja voin kertoa että sinä oot myös tosi tärkeä mulle☺️❤️

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 31.05.2014 klo 19:55

Tänään meillä oli koulun kevätjuhla ja todistusten jako. Oon ihan tyytyväinen tokariini joskin matikan numero (9) harmittaa, koska Se oli varma 10 ennen vikaa koetta, mut ei voi mitään. Onpahan jotain tsempattavaa ens vuodelle.
Tänään me tultiin kevätjuhlan jälkeen muorille ja vaarille viikoks, joskin tiistaina täytyy käydä siellä psykiatrisessa työryhmässä kotiseudulla ja sit samana iltana takas tänne.
Koko kesä on täynnä leirejä joten ehkä mun olo tästä vähän paranee ^.^

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 03.06.2014 klo 16:33

Jes! Mä selvisin siitä! Psykiatrisen nuorisotyöryhmän eka käynti sujui mallikkaasti. Nyt vaan äkkiä takas muorilaan jatkamaan lomaa 😀

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2014 klo 17:09

Hyvä sinä ja onnea myös hyvästä todistuksesta.
Minä en tänä kesänä pääse laisinkaan partioleireille ja hieman harmittaa.

Hyvää kesää.

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 03.06.2014 klo 17:21

Mikset pääse Maanvaiva?

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2014 klo 18:58

Lähden jäätikölle tutkimusryhmän mukaan heti juhannuksen jälkeen.
Nyt pidän lomaa mutta kaikki aika menee järjestelyihin ja tavaroiden pakkaamiseen.

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 04.06.2014 klo 08:58

No onneks sulla on leirien sijasta tommonen kiva reissu edessä 🙂 Sulle tulee varmasti kiva kesä. Toivottavasti muistat pakata kaiken tarpeellisen, ettei käy niinkun mulla kävi kun mentiin perheen kanssa Kanarialle ja unohdin uimapuvun 😋

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 16.06.2014 klo 21:56

Kesän leiriputki on avattu. Torstaista lauantaihin oli pikkutyttöjen leiri, jolla olin isosena. Se oli ihan mahtava leiri. Nyt on vajaa kaks viikkoo vapaata, jonka jälkeen lähden viikonlopuksi vaellukselle partio porukalla 🙂 Vaellusta varten on vielä paljon hommia hoidettavana, mut kyllä mä ne saan ajoissa hoidettua 😀
Tällä hetkellä mä voin psyykkisesti hyvin vaihtelevasti. Välillä oon onneni kukkuloilla ja välillä oon syvällä suossa enkä jaksais nousta sängystä ylös ☹️ Tänään mä oon taas taistellu painajaisista johtuvaa väsymystä ja masennuksesta johtuvia fyysisiä kipuja vastaan käymällä auttamassa tutussa firmassa jossa olin taksvärkissä ja jäin työtunteja velkaa, siellä mä ryttäsin pahvilaatikoita kierrätykseen. Sen jälkeen menin kaverille ja oltiin sen kanssa koko päivä, joten selvisin tästä päivästä melko hyvin, vaikka väsytti ja mahaan sattu.

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 10.08.2014 klo 14:23

Mitähän Katsalle kuuluu? Tuntuu että oot mun ystävä kun ollaan täällä niin paljon juteltu.🙂 Mietin sua aina ja mietin että mitähän sulle kuuluu. Jos hoksaat tän viestin niin ilmottelehan itsestäsi. Muistatko väärin, vai loppuko sulla nyt peruskoulu? Mihin kouluun meet? Ja miten on mennyt?

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 14.08.2014 klo 16:28

Kiitos kysymästä salaatti!!! Mulla ei loppunu viä peruskoulu vaan menin ysille, mut mun kaikilla ystävillä päätty ja ne lähti muualle opiskelen ☹️, mut onneks mul on niin ihana luokka et mulla on vieläkin kavereita, joiden kanssa voin olla 😀

Kesä oli mulla hyvin kiireistä, koska olin yhteensä 28 päivää leireillä ja 40 päivää pois kotoo, mikä oli ihan mahtavaa. Sen lisäks kävin neljä kertaa psykiatrisessatyöryhmässä (psykiatrisella sairaanhoitajalla), mistä on ollu valtava hyöty.

Kaikesta huolimatta kesäloman loppu eli viime loppuviikko ke-su oli mulle tosi vaikeeta aikaa, näin painajaisia, pelkäsin, itkin ja oisin vaan halunnu pois 😭
Onneks mulla on huomenna taas aika sille psykiatriselle sairaanhoitajalle ja saan puhua pahasta olosta ja pelosta.

Kiitos salaatti sanoistas. Ne lämmitti kylmää, rikkinäistä ja pelokasta sydäntäni paljon ☺️❤️
susta on tullu mulle myös hyvin tärkee ja käynkin lukemassa kuulumisias säännöllisesti <3

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 16.08.2014 klo 09:59

No hyvä että on ihana luokka ja kavereita🙂 ja Sekin on hyvä että sulla on ollut hyvä kesä. Ja hieno homma että saat apua ja se auttaa! Oon varma että joskus vielä sullakin on kaikki hyvin<3

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 21.10.2014 klo 18:23

Tänään sain psykiatrisella sairaanhoitajalla käydessäni diagnoosin ja se oli vakava masennus :'( Vaikka tiedän että oon masentunu ja sairas niin toi tieto sattu ja itketti koska mä en voi hyväksyä et mä oon oikeesti näin pahassa kunnossa ☹️ No onneks ens viikon tiistaina meillä on hoitoneuvottelu, jossa päätetään lääkkeistä ja muista hoidoista...
Nyt on vaan mentävä läpi vaikka harmaan kiven ja sinniteltävä päivä kerrallaan eteenpäin...

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 22.10.2014 klo 15:00

Katsa,

Halaan sua ajatuksissani. Onhan se ihan varmasti kova paikka, kun se tuolla tavoin kerrotaan. Mutta mä en uskokaan, että se lannistaisi sua. Tuo on niin totta kun sanot, että on mentävä harmaan kiven läpi ja jaksettava päivä kerrallaan eteenpäin. Siitä kun pidät kiinni, niin varmasti voit vielä paljon paremmin jonain päivänä. Toipuminen voi viedä oman aikansa, mutta se on joka hetken arvoista.

Toivottavasti saat sulle sopivan hoidon ja voit rauhassa alkaa kulkea kohti parempaa. Sä pystyt siihen kyllä!

Voimia ja tsemppiä ☺️❤️

Käyttäjä pandap kirjoittanut 23.10.2014 klo 01:21

Koita jaksaa! Tiistaihin kun jaksat, niin saat apua. Se on todella hyvä! Tsemppiä! ☺️❤️