Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Hei! Olen juuri 18 vuotta täyttänyt nuori tyttö ja en jaksa puhua kauniisti näistä asioista mitä minulle on tapahtunut koska sitä se ei ole! Eli vuonna 2004 minut yritettiin raiskata ja samaisena vuonna olin pahassa liikkenneonnettomuudessa ja hoidot jatkuvat tänäkin päivänä vaikka 1.6 siitä tuli jo 3 vuotta. yläasteella minut…
Hei kaikille. Olen ensimmäistä kertaa täällä. Olen 16 votias ja minulla on ollut vakava anorexia noin 2 vuotta. Nyt olen ollut vuoden verran toipilaana ja päivä päivältä elämäni on entistä normaalimpaa.🙂 Kaksi ensimmäistä vuotta sairastaessani, en halunnut edes parantua anorexiasta. Pidin sairauttani elämäni tärkeimpänä asiana. Suunnittelin eläväni elämäni ”onnellisesti” loppuun…
oon 20-vuotias nainen. elämäntilanne muuttui reilu kuukausi sitten ku muutettiin poikaystävän kanssa yhteen. seurustelua oli takana 17kk. yhteenmuutto aiheutti mulle päänsisäisen kriisin. koulussa (amk) ahdistaa käydä, kotihommat on vaikee saada tehdyksi (avomies on intissä, eli viikot yksinäni olelen), kouluhommia ei kiinnosta tehdä ja siitä tulee stressi kun ne ei oo…
Moi! Olen uusi henkilö täällä, joten esittäydyn teille ensin ennen kuin kommentoin viestejänne. Olen kohta 24 vuotta täyttävä nuori nainen ja minulla on Aspergerin syndrooma. Aspergerin lisäksi on psyykkisiä ongelmia ollut, kuten masennusta ja lievää psykoottisuutta. Olen sama henkilö kuin Aspalstan Evita ja tukirenkaan Sandra83. Olen eläinrakas, minulla on pupu…
Onko toivoa
1026-vuotta kulunut enkä tiiä mihin menossa. Kaikki menee vaan huonompaan suuntaan. Mikään ei huvita, mikään ei kiinnosta, hyvää oloa ei tule enää mistään. Oon kotona neljän seinän sisällä ja vihaan itseeni. En aikuisten puolelle viittinyt kirjoittaa, koska tuntuu että aikuinen en ole enkä varsinkaan toimi niinkuin aikuinen. Jatkuvaa epätoivoa ja…
Mitä voisin tehdä? Itseluottamuksestani on jäljellä vain rippeet, mistään ei oikein tule mitään, en osaa ajatella olevani hyvä missään.. Koko lapsuuteni ja nuoruuteni olen ollut suunnattoman ujo, yläasteella ystävällisyys oli täysin vieras käsite minulle. Ystäviä siinä vaiheessa nolla, ihmiset kohtelivat minua kuin roskaa.. tunteistani ei välitetty. Yläasteella menetin luotaamukseni vastakkaiseen…
Hei kaikille! Olen hieman päälle parikymppinen mies, jolla on mennyt asiat hiukan mönkään, ja tämän johdosta minulle on nyt alettu miettiä mm. masennuslääkitystä. Ajattelinkin nyt tiedustella, millaisia kokemuksia teillä on ylipäänsä masennuslääkkeiden käytöstä?🙄 Oma suhtautumiseni on hiukan epävarma. En oikein hirveästi tiedä mitä lääkkeitä minulle oltaisiin määräämässä, jos sellaisia päättäisin…
Hello! Lukies muitten asioita sitä alkaa miettimään, että itsellä asiat on parhaimmasta päästä, vaikka aina ei onni potkisi. Minulla on omia ongelmia kotona. Pikkuveli ryyppää/tupakoi, pikkusisko kysyy miks vanhemmat riitelee, isä ryyppää ja flirttaa muille naisille(puhumattakaan, että se valehtelee koko ajan), äiti ei kestä veljeä, isään se taas ei luota…
Masennus, paniikkihäiriö, unihäiriöt. Lukekaa tämä ja älkää tehkö samaa virhettä jonka minä tein.
13Moi kaikille! Haluan kertoa teille kokemuksesta, että älkää luovuttako, hakekaa apua ajoissa ja ottakaa apu vastaan. Aloitan kirjoittamalla oman tarinani lyhykäisyydessään ja loppuun kirjoitan sen minkä haluan teille neuvoa, ettette tee samaa virhettä jonka minä tein. Sairastuin paniikkihäiriöön ensimmäisen kerran ollessani 16v. Siitä pääsin hyvin pian eroon käydessänipsykologilla muutamaan otteeseen.…
Minulla on ongelma, jonka nimi on alemmuudentunne. Tuntuu, että syystä tai toisesta minua ei vain kunnioiteta tai oteta vakavasti. Erityisesti pojat tuntuvat joskus pitävän minua vain jonain säälittävänä pikku hölmönä, jonka kiltteyttä voi käyttää hyväkseen. Nytkin teimme jotain parityötä saksan tunneilla, tein sitä erään pojan kanssa. Puolet työstä teimme yhdessä,…