Moikka vaan kaikille!

Moikka vaan kaikille!

Käyttäjä Simblemyne aloittanut aikaan 19.02.2007 klo 15:59 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Simblemyne kirjoittanut 19.02.2007 klo 15:59

Moi!

Olen uusi henkilö täällä, joten esittäydyn teille ensin ennen kuin kommentoin viestejänne. Olen kohta 24 vuotta täyttävä nuori nainen ja minulla on Aspergerin syndrooma. Aspergerin lisäksi on psyykkisiä ongelmia ollut, kuten masennusta ja lievää psykoottisuutta. Olen sama henkilö kuin Aspalstan Evita ja tukirenkaan Sandra83. Olen eläinrakas, minulla on pupu ja hamsteri. olen nyt tämän kuun loppuun työkokeilussa jonka jälkeen jään työttömäksi ainakin toistaiseksi ja sen jälkeen on keväämmällä ehkä mahdollista päästä yhteen mukavaan työpaikkaan työelämävalmennukseen.

Käyttäjä hermy kirjoittanut 24.02.2007 klo 14:34

Moikka vaan!

Täytyy sanoa että et vaikuta kovin masentuneelta.. Mutta mikä on Aspergerin syndrooma?? -anteeksi tietämättömyyteni.

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2007 klo 11:42

Terve Evita, kiva kun tänne tulit, koska sun kaa on kiva kirjotella vaikka en koskaan saa sitä meiliä sulle lähetettyä. Koska jotenkin mun on vaikia sellaisia lähetellä vaikka ihminen olisi kuinka kiva tahansa.

asperger syndroomasta saa paljon tietoa googlella. Tälläkin foorumilla meitä asseja on jo jonkun verran.

Käyttäjä Simblemyne kirjoittanut 04.06.2007 klo 20:43

Teemassa nuori masennus kerron enemmän itsestäni ja kuulumisiani kerron myös.
voitte lukea enemmän minusta sen otsikon alta.

Käyttäjä Simblemyne kirjoittanut 06.06.2007 klo 19:02

maanvaiva kirjoitti 27.02.2007 klo 11:42:

Terve Evita, kiva kun tänne tulit, koska sun kaa on kiva kirjotella vaikka en koskaan saa sitä meiliä sulle lähetettyä. Koska jotenkin mun on vaikia sellaisia lähetellä vaikka ihminen olisi kuinka kiva tahansa.
.

Maanvaiva, mitenkäs on niitten n.s perinteisten kirjeiden laita? Eli onko sinun helpompi laitella ihan tavallisia kirjeitä? Jos haluat kirjoittaa minulle, niin voin antaa kotiosoitteeni sinulle vaikka sähköpostilla. Miten on, käykö sinulle tämä?