Surkeeta

Surkeeta

Käyttäjä titjaana aloittanut aikaan 10.06.2007 klo 19:14 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä titjaana kirjoittanut 10.06.2007 klo 19:14

Hei!

Olen juuri 18 vuotta täyttänyt nuori tyttö ja en jaksa puhua kauniisti näistä asioista mitä minulle on tapahtunut koska sitä se ei ole!
Eli vuonna 2004 minut yritettiin raiskata ja samaisena vuonna olin pahassa liikkenneonnettomuudessa ja hoidot jatkuvat tänäkin päivänä vaikka 1.6 siitä tuli jo 3 vuotta. yläasteella minut pahoinpideltiin 3 kertaa ja viime syksynä katsoin vierestä kun 4 kaveriani pahoinpideltiin kättäpidemmillä ja sitten tossa on ollut kaikki koulunkeskeytykset yms.. ☹️ ja nytten tuon pahoinpitelyn jälkeen en enää oikeen oo tiennyt että onko tässä enää mitään järkä edes elää tätä kurjaa elämää loppuun mutta muutama viikko sitten havahduin ja tajusin että ei kukaan tässä elämässä pärjää ilman omaa taistelua ja olen päättänyt jatkaa elämääni vaikka se pahalta tuntuukin ja otin 10 viikkoa vanhan kissanpennun varamentamaan sitä että jaksan elää.. ja jos en niin mulla on pieni eläin huolehdittavana.. olen ollut aina todella eläin rakas 🙂 viime joulukuussa minulla todettiin vakava masennus ja paniikkihäiriöt ja niihin syön lääkkeitä. Ihmisuhteeni oli pitkän aikaan lähes olemattomat koska 3 ”ystävääni” ei ymmärtänyt pahaa oloani ja sairautta ja ne meni sitten puhumaan minusta todella paljon pahaa ja sillä teki minulle vaan enemmän pahaa oloa.. ja se johti siihen että suurinosa ystävistäni käänsi minulle selkänsä.. mutta muutama hetki sitten nämä ystäväni tuli nöyränä pyytämään minulta anteeksi ja 3 kaveriani jatkaa samaa rataa vielläkin.. mutta olen päättänyt jättää tämä kolme kyseistä henkilöä omaan arvoon ja unohtaa että he olivat edes joskus kavereitani! Olen elämäni aikana rakastanut 2 poikaa yli kaiken ja kummatkin leikki tunteillani ja yritti päästä vaan ”pukille”… joten elämässäni ei ole ketään yhtä tosi tärkeää jonka kainaloon voisi käpertyä ja kuunnella kuinka sydän lyö ja en saa nauttia kenenkään kosketuksista aamuun asti ☹️ päätin nytten kertoa vähän että mitä minulle on käynyt ja jakaa kokemuksiani.. koska ne on liian isoja yksin kannettavaksi.. voimia jokaiselle joka ei ole helpolla päässyt elämässä! Mutta ainakin minua vastoinkäymiset on kasvattanut ihmisenä ja suostun näkemään asiat niin että niissä on kaksi puolta ja olen aina sen heikomman puolella voimia!

Ja hyvät ihmiset nauttikaa kesästä kun se kerta tänne pohjolaan on saapunut HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE <3