Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Tässä tarinaani: Olen kohta 18v. nuori nainen ja tunnen kohta jääväni lopullisesti kaikkien sortuvien asioiden alle… 😞 Eli siis noin puolitoista vuotta sitten nuorisopsykiatrian poliklinikalla diagnosoitiin masennus ja syömishäiriö (bulimian ja ortoreksian tyyppistä), määrättiin lääkkeeksi Seronil 20mg (joka nyt tuntuu liian pieneltä määrältä). Terapiakäyntejä myös sovittiin mutta kävin vain muutamilla…
minulla ei ole enää elämäniloa. en tiedä miksi elän, en tiedä miksi edelleen tuijottelen maailman menoa. mikään ei enää innosta, mikään ei tunnu mukavalta, koko elämä on harmaata, joka lipuu ohitse. istun ja tuijottelen ikkunasta ulos kaikki päivät, koska en yksinkertaisesti jaksa nousta, eikä minulla toisaalta ole tekemistäkään. tekisi mieli…
Help me.
8Hmm, mistäköhän tässä pitäisi aloittaa. Sanottaneen että onhan tässä kyse koko elämästäni. Joka on kestänyt vasta neljätoista vuotta. Biologinen isäni jätti minut ja äitini kun olin noin kolmen vuoden ikäinen. Hän ei ollut sellainen ihminen joka kykenisi huolehtimaan lapsesta. Sellainen hän oli alkoholisti ja narkkari, joka vietti paljon aikaansa vankilassa.…
Olen nyt vähän yli parikymppinen nuori nainen. Käyn edelleen terapiassa, vaikka syksyllä kaiken kamalan päättymisestä tulee täyteen viisi vuotta. Tämä tulee olemaan pitkä ja osittain kyyneleiden täyttämä paluu menneisyyteeni, joka selittää miksi olen millainen olen.. Olin 12-vuotias, kun äitini alkoi tapailla salaa isäni kaveria. Se johti siihen, että yhtenä iltana…
Pelkään hirveästi otsikkooni liittyvää asiaa. Näin eilen unta jossa raivosin äidilleni. En huutanut niinkuin esim. riidellessä, vaan jotenkin nauroin sekopäisesti ja huusin pelottava virne naamallani. Uni muistui yhtäkkiä mieleeni ja alkoi pelottamaan. Mulla on joskus oikeassa elämässäkin semmoinen ajatus esim. katsoessa peiliin että jos kasvoillani olisi kauhea sekopäinen ilme, semmoinen…
Mä en tiedä oikein mitä tekisin kun mä käytän aika suuren osan ajastani siihen että vain kadehdin muiden elämää. Katson kuva-gallerioista ikäisteni nuorten kuvia, joissa he ovat ystäviensä kanssa ja nauravat, ovat nättejä ja hyvännäköisiä ja niin sanotusti ”suosittuja”. Heillä on paljon kavereita jotka ovat kaikki myöskin hyvännäköisiä. Useimmiten he…
Mulla on vain yksi paras ystävä, jolle voin puhua kaikesta. Hänelle voin kertoa ihastuksistani jne. Kuitenkin aina hänen selän takanaan vihaan häntä, koska hän on luokan paras, häntä mielestäni suositaan. Hänen vanhempansa ovat opettajia, paljon rahaa, oma tietokone ja kaikki! Talo järven rannalla..😞 Tuntuu kun mulla ei olisi mitään.
En oikein tiedä saako tänne vain alottaa uutta threadia, mutta jos minä jotain kerron ku kaikki muutkin. 🤔 Minun masennus alkoi muutama vuosi sitten, kun isoäiti kuoli. Hänellä oli syöpä joka tappoi hänet hitaasti ja kivuliaasti. Sitten kuoli yllättäen täti sairauskohtaukseen, hän oli about 35v vanha. Minun suku on aina…
Melkein on käynyt samallalailla paitsi että hän oli varattu.. Hän kertoi että heidän suhde tuntui kaveri-suhteelta. Rakastuin häneen ja hän tiesi tunteistani ja hän vastasi tunteisiini. Vietimme erään illan kahdestaan😋 meillä oli mukavaa ja sitten meni pari päivää ja kysyin että mikä hänellä oli ja oliko hän suuttunut minulle.. Hän…
en ymmärrä tätä net-tuki liveä tiistaisin ja torstaisin. miten keskusteluun pääsee mukaan? pitääkö olla täsmälleen oikeaan aikaan klikkaamassa jotain vai mitä? nytkin on päivystys käynnissä ja haluaisin mukaan, mutta eipä onnistu. tai olen tyhmä.