Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Juhe aloittanut aikaan 13.06.2011 klo 01:06 kohteessa Nuorten foorumi

Oon yrittäny itse murhaa kuudesti, viiltelen, juon (kiljua ja muuta…), kukaan ei välitä musta, oon agressiivinen, ajattelen itse murhaa, ajattelen toisten tappamista, oon kuulemma masentunut hyvin pahasti, ja syön paljon erilaisia lääkkeitä mitä mun pitäis tehä?!

Käyttäjä Inkku69 aloittanut aikaan 16.06.2011 klo 19:52 kohteessa Nuorten foorumi

Moi. En tänne aiemmin ole kirjottanut, mut nyt sitten päätin tänne yrittää purkaa koko elämäni. Isä on alkoholisti, jota en ole nytten nähnyt päälle vuoteen. Äiti ex-alkoholisti, mutta nyt ollut kuivilla noin kuusi vuotta. Isosisko sairastaa vakavaa masennusta, jolle tehty diagnoosi, että hän tekee itsemurhan ennen kuin täyttää 30-vuotta. Kun…

Käyttäjä ReikoooDam aloittanut aikaan 15.06.2011 klo 00:55 kohteessa Nuorten foorumi

Kaikki alkoi vanhempien erosta ja siitä että äidin piti laittaa mun hoitoon jonkun lihavan tädin luokse. Se täti oli kauhea. Se Repi tukasta, löi, pakotti syömään, laittoi istumaan kylmään pimeään autotalliin ilman liikkumis mahdollisuutta (olin syöttötuolissa). En osannu kertoo (olin siis 3-5 vuotias) ja kuka mua ois muutenkaan uskonu? en…

Käyttäjä Lovehateyou aloittanut aikaan 15.06.2011 klo 10:41 kohteessa Nuorten foorumi

En osaa nauttii elämästäni ! minua on kiusattu ala-asteella mutta ei ylä-asteella enään.Masennuin kun oma isä ei pitännyt yhteyttä moneen vuoteen ja sit koko elämä meni muutenki perselleen en saanu nähä kavereitani enään. Minulla on perhe joka rakastaa mua mutta silti se ei auta. Olen viilelly ja se oli ainut…

Käyttäjä sussu2 aloittanut aikaan 10.06.2011 klo 01:38 kohteessa Nuorten foorumi

en tiedä mitä teen elämälläni olen viillelly paljon ja mulla on näkyviä arpia siitä mulla on perhe joka rakastaa mua mut silti olen aika melankoolinen ihminen äidilläni todettiin puoltoista vuotta sitten syöpä ja minä masennuin siitä kovasti minua on myös kiusattu koulussa ala-asteella sekä ylä-asteella ne oli rankkoja aikoja mulle…

Käyttäjä goodbeliever aloittanut aikaan 11.06.2011 klo 23:35 kohteessa Nuorten foorumi

Erosin juuri tyttöystävästäni ( kahden naisen välinen juttu oli juu). On niin maan perusteellisen petetty ja väärinkohdeltu olo, kun sain vuoden kestäneen suhteemme jälkeen kuulla, että 2/3 osa vuotta hän oli ollut kanssani ilmeisesti sen kummemmin rakastamatta minua, ja että se rakkaus kestikin sen kuuluisan alkuhuuman ja ihastumisen ajan. Hän…

Käyttäjä Binksu aloittanut aikaan 24.05.2011 klo 19:49 kohteessa Nuorten foorumi

Pelkään välillä ’hirveästi” kuolemaa. Jos huomaan jonkun uuden vaivan itselläni niin pelko iskee että kuolen. Mikä auttaisi tähän? Miten mun tulisi ns. ”piristää” mieltä ja saada se positiiviseks. Ja jos tuntuu että ahdistaa niin mitä olisi hyviä keinoja saada mieli rauhalliseksi. En koe itseäni masentuneeksi, mutta välillä iskee tunne että…

Käyttäjä perusjuha aloittanut aikaan 29.05.2011 klo 23:36 kohteessa Nuorten foorumi

Joo kirjottelen taas, koska tuli vähän lisää ongelmia. Eli aikasemmin oli se, että oon aina väsyny alakulonen ahdistunu ja pelkään kaikkea ja on sellanen olo et oon ihan yksin. Nyt en enää yksin kertasesti jaksa kaikki on liian raskasta mikään ei huvita ja mistään en löydä mitään hyvää. Pää on…

Käyttäjä XXX aloittanut aikaan 02.06.2011 klo 13:21 kohteessa Nuorten foorumi

Kerron nyt tilanteeni perinpohjin. Perheeseeni kuuluu isä, äiti (jotka ovat kyllä nyt eronnut), 2 vuotta vanhempi sisko, 2 vuotta nuorempi sisko, 4 vuotta nuorempi pikkuveli ja 6 vuotta nuorempi veli. Turvakodeissa oli käyty äitini kanssa useasti (isää karkuun en tiennyt miksi) silti vanhempani ovat aina palannut yhteen. Aloitanpa kertomisen vuodesta…

Käyttäjä vittumitäpaskaa aloittanut aikaan 03.06.2011 klo 00:22 kohteessa Nuorten foorumi

Oon täys paska kirjottamaan tunteista/mietteistä, mutta joo mää ny yritän. Mulla oli syksyllä 2010 vaikea masennus, josta sitten pääsin yli hoidon avulla. Sen jälkeen elämä oli oikeestaa pelkillä ruusilla tanssimista ja on vieläkin, mut silti mulla on sellane olo, ett haluisin kuolla. En tunne itseeni arvottomaks, huonoks tai masentuneeks. Tykkään…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: