ongelmia

ongelmia

Käyttäjä perusjuha aloittanut aikaan 29.05.2011 klo 23:36 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä perusjuha kirjoittanut 29.05.2011 klo 23:36

Joo kirjottelen taas, koska tuli vähän lisää ongelmia. Eli aikasemmin oli se, että oon aina väsyny alakulonen ahdistunu ja pelkään kaikkea ja on sellanen olo et oon ihan yksin. Nyt en enää yksin kertasesti jaksa kaikki on liian raskasta mikään ei huvita ja mistään en löydä mitään hyvää. Pää on ihan totaallisen sekasin enkä pysty keskittymään mihinkään koulu menee ihan pisin v*ttua sen takia etten pysty ajattelemaan mitään kunnolla. Vihaan itseäni ja haluun vaan eroon itsestäni. Mun läheiset sanoo kaikki et mun pitää esittää ainakin iloista, jotta heillä olis helpompaa, mut se ei tahdo onnistuu enää. Lisäks kaikki sanoo mulle koko ajan sitä että oon kuulemma liian laiha vaikka kun katson peiliin näytän noin 500 kiloselta porsaalta. Mulle on monet sanonu et pitää hankkia hoitoa ja muuta tollasta, mut en vaan uskalla/saa aikaseks mennä puhumaan kenellekkään, koska mun asenne lääkäreitä kohtaan on tyyliin ”ei ne kuitenkaan mitään osaa”. 😯🗯️

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 10.06.2011 klo 10:34

Hei!
Tuossa vasemmallahan valikossahan on sellainen kohta kuin LINKO ja sieltä etsi OMA TUKI. Voit kirjoittaa tarinasi ihan seikkaperäisesti asiantuntijalle ja saat vastauksen päivän parin viiveellä. Voisit kysyä esim. mitä tekisit? Kenen puoleen ensiksi kääntyisit? Voisit kirjoittaa vähän seikkaperäisemmin, viestisi on melko lyhyt. Anna palaa vaan kaikki mikä ahdistaa. Kerro myös taustoja. Rukoilen puolestasi. ek2006