Kiitos jos jaksat lukea !

Kiitos jos jaksat lukea !

Käyttäjä vittumitäpaskaa aloittanut aikaan 03.06.2011 klo 00:22 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä vittumitäpaskaa kirjoittanut 03.06.2011 klo 00:22

Oon täys paska kirjottamaan tunteista/mietteistä, mutta joo mää ny yritän.

Mulla oli syksyllä 2010 vaikea masennus, josta sitten pääsin yli hoidon avulla. Sen jälkeen elämä oli oikeestaa pelkillä ruusilla tanssimista ja on vieläkin, mut silti mulla on sellane olo, ett haluisin kuolla. En tunne itseeni arvottomaks, huonoks tai masentuneeks. Tykkään elämästäni, minulla on paljon hyviä ystäviä joiden kanssa jutella jne jne.
Miein usein mikä on tän mun elämän tarkotus ja miks mun pitäis elää tää. Itse ajattelen että ihminen on eläin niiku koira tai marsu. Sen ei oo pakko elää. En ymmärrä elämän tarkotusta.
Haluaisin tietää mitä tapahtuu kuolen jälkeen, sytyykö uudestaa? Meneekö OIKEESTI sielu taivaaseen? Mitä sillo tapahtuu? Tapahtuuko mtn? Oon monta kertaa miettiny myös sitä ett voisin päättää päiväni tässä elämässä, en surullisin mielin tai masentuneena kuitenkaa 🙂
Tiiän että tänne jäis monta ihmistä suremaan kuolemaani, mutta se vituttaa, että en pysty selitäämään heille, että ei niitte tarvii surra ! Esim. Hamsteris kuolee, ei sitä jaksa surra ku sellaset 2vk, nii ihmisen kuolemaa mällätään 2vuotta. Turhaa sanon minä !

Nyt ku luen täst kohtaa tätä tekstiä, se ei kuulosta läheskää samalta ku mun pään sisäl 😀

Palaan taas tähän ihminen ja koira juttuun. Miks ihminen käy töissä, miks sen pitää opiskella? Ku ihminen OSTAA koiran sille opetetaan muutama juttu jolla se pärjää loppu elämänsä. Ihmiselle jauhetaan jostai ISOTOOPEISTA ja mitä helvettiä ihminen tekee jollain isotoopeilla? Miten se auttaa sitä elämässä? Tai miten lasketaan joku lasku? Oke kyl mää ymmärrän no jotkut kerto ja plus laskut, mut niitä joitan mitä opetetaan esim. lukiossa. Ei niillä tee mtn. Se on karu totuus.

Mietin monesti tälläsiä ikuisuuskysymyksiä joihin ei pakolta saa vastausta, mut ton kuolema jutskan kanssa oon vellonu pitempää. En ymmärrä miks elän ja miks mun pitää elää? Ihmisen elämässä ei oo mitään järkee. 80% kärsii elämästään, joten miks meijä pitää olla täällä?

Eieiei.

Mut joo kiitos jos jaksoit lukee🙂

Olis ihan jees, jos joku kommentois mulle tähä jtn omia ajatuksia, jos ne on ees yhtää saman tapast mitä tää oli !

Kiitos !

Käyttäjä hps0 kirjoittanut 05.06.2011 klo 17:58

Mietin ihan samoja juttuja. Ja sitä että jos joku sanoo että jossain on pöytä ja joku toinen sanoo ettei oo, niin kumpi on oikeessa. Eikös molemmat oo? Vai pitääkö kysyä siltä pöydältä itseltään onko se olemassa.

Joskus kumminkin pääsee helpommalla kun opettelee tuon ihmisten "paskan jauhamisen" ja yrittää vaan olla miettimättä liikaa. Tässä maailmassa on vaan 80% jutuista ihan turhaa. En tiiä miks.

Käyttäjä Lunasy kirjoittanut 05.06.2011 klo 21:41

luin kertomasi ja totesin että pohdin itsekin samoja asioita. miksi pitäs jatkaa elämää kun ei elämästä kumminkaan selviä hengissä.
en näe järkeä kärsimyksen jatkamiseksi, toisaalta elämässä jotain hyvääkin, en tiedä vain mitä.

se jokin hyvä pitää mut ainakin tässä maailmassa, vaikkakin se vituttaa suuresti.