Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 21:16 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 21:16

Minua on nuoruudesta keski-ikäisyyteen asti vaivannut ajatuksien vastus, joka ilmenee silloin kuin yritän ajatella itsenäisesti ja muistella menneisyyttä toisella tavalla kuin ajatukseni haluavat minun muistelevan ja ajattelevan, kuten anteeksi antavasti ja huonot puolet unohtavasti.

En haluaisi muistella riidanaiheita, ja sitä millaista oli kuin suutuin, vanhempani suuttuivat, veljeni suuttui, kälyni suuttui, veljenpoikani suuttuivat. En tiedä mikä oli pahin raivo.

Käyttäjä kirjoittanut 15.03.2020 klo 18:57

Miesystäväni mielestä korona-viirus on kuin keskenjäänyt rakastelu, jota ei ole vietykään loppuun, ja minulla on tuo kokemus miesystäväni kanssa, joka ei kyennyt seksiin kanssani, koska hänellä on ilmeisesti muita naisystäviä, joiden kanssa hän tuntee seksuaalista tarvetta purkautua.  👿😈

Ilmeisesti hän on varattu näihin seksuaalisiin suhteisiinsa siinä määrin, ettei hän voinut ottaa enää muita seksuaalisia suhteita huomioon kunnollisesti, ja intiimisti. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2020 klo 13:12

Tänä keväänä tulee talvi myöhässä, ulkona sataa lunta. Mistä se saa alkunsa, ja mihin se johtaa. Ehkä nyt tulee vielä pakkastakin. Mistä niin päättelen, kuka minut on laittanut tuollaisia ajattelemaan, miksi en lopeta heti.  😁😆😴

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2020 klo 14:54

Kuulen omituisia ääniä. En tiedosta mistä on kyse. 😁😆😴

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2020 klo 14:14

En tiedä mitä ajattelisin tästä kaikesta, mitä nykyään tapahtuu. Minulla on harha-aistimuksia, jotka painottuvat tämän korona-viruksen leviämiseen naapureiden keskuuteen. Nämä aistia kyselevät ja vaistoa tarkoittavat varotoimeenpiteet saattavat minut tukalaan asemaan. Olen kuin lennätin-asema ilman virkailijaa. Nämä satelliitti-yhteydet ja puhuminen metrien päästä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2020 klo 07:29

Huomenta Pikimiten. En kyllä nyt muuta keksi sanomista mutta tsemppiä sulle.

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2020 klo 19:24

Noi on ihan normaaleja ajatus-harha-aistimuksia, sellaisia ajatuksia on kaikilla jotka joutuvat tekemisiin erillaisien ihmisten kanssa, joita ei saa samanlaisiksi ihmisiksi. Täytyy vain kyetä hyväksymään erillä tavalla ajattelevat ihmiset, tai pysytellä etäällä sillä tavalla ajattelevista ihmisistä, raamatussa seksuaalisuudesta puhutaan paljon. Uskotteko Jumalaan!  😁😆😴

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2020 klo 12:02

Kotitöitä!

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2020 klo 15:03

Onkohan kaikilla kaikki perustuslailliset ihmisoikeudet? 😁 Entä muut perustuslailliset oikeudet?  😁

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2020 klo 18:31

😁 Hyväntuulisuus saattaa tarttua. Pidä varasi. Saatat parantua kokonaan ilman lääkitystäsi.  😆Eikä ole sanottua ettet toipuisi kokonaisvaltaisesti, vaikka maa on pullollaan muita naisia.  😴

En silti usko sen tekevän nimenomaan minua kovinkaan onnelliseksi ja hyväntuuliseksi, koska olen kokenut kovia elämäni aikana sillä tavoin olosuhteiden armoilla. 😁 Muistan kuinka keräsin niihin aikoihin huomiota osakseni kuin en osannut aavistaa mistä tässä kaikkessa oli kysymys.  😆  Silloin sain elämääni tosiaan outoja tyyppejä, jotka olivat enemmän sillä tavoin olemassa.  😆  Näitä seurasi katastrofaalinen ohimenevä sukupuolellinen esitys.  😴

Näistä ihme-esityksistä sain lopulta tarpeekseni, koska olin vain nais-puolinen henkilö. 😁😆😴

 

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2020 klo 11:26

" Tulen ja teräksen ihana nainen voittaa"

Sai härkä sarvet, hepo kaviot, jalat nopsat sai jänis, hirmuhampaat sai jalopeura, kala sai uimataidon, lintu sai siipilentimensä, mies urhomielen, joka ei ole naisen osa.

Mi häll` on osa? Kauneus. Ei kilpeä niin vahvaa, ei keihästä niin tuimaa, tulen ja teräksen ihana nainen voittaa.

Anakreon, 6 vuosis. e. kr.