Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 21:16 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 21:16

Minua on nuoruudesta keski-ikäisyyteen asti vaivannut ajatuksien vastus, joka ilmenee silloin kuin yritän ajatella itsenäisesti ja muistella menneisyyttä toisella tavalla kuin ajatukseni haluavat minun muistelevan ja ajattelevan, kuten anteeksi antavasti ja huonot puolet unohtavasti.

En haluaisi muistella riidanaiheita, ja sitä millaista oli kuin suutuin, vanhempani suuttuivat, veljeni suuttui, kälyni suuttui, veljenpoikani suuttuivat. En tiedä mikä oli pahin raivo.

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2020 klo 13:58

Ei olleetkaan kuin naaraita molemmat, mustia, valkoisin maskein. Papu ja Nappi. Nämä uudet kissat, jotka eivät totu kovin helposti vallitseviin olosuhteisiin, ja vierastavat meitä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2020 klo 06:43

Näyttää siltä kuin Papu olisi ainut kissa jolla on ruokahaluja, Kissi ja Nappi eivät oikein syö kunnolla, johtuukohan se lisääntymiskyvyn puutteesta, kuin kaikki nämä kissat on leikattu. Olen huomannut ettei syöminen ole yksikertaista leikatulle kissalle. 😺😸😹 ja 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2020 klo 19:13

Huomenna sanon hyvästit papulle ja napille, ne lähtevät entiseen kotiinsa nauttimaan elämästänsä. 😺😸 Me jäämme Kissin kanssa kahdestaan, niin on parasta. 👿😸

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2020 klo 13:13

On taas hiljaista ja rauhallista. Sisäiset äänet muistuttavat ottamaan ja viemään unohtuneen kakkalapion oikealle omistajalle, se täytyy tehdä välikäsien kautta.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2020 klo 08:47

Siivosin kaikki kissanhiekat ja vein roskat. Nyt on puhdasta, ja Kissi voi ottaa rauhallisesti elämänsä, eikä muita kissoja ole kuin naapureissa. Itse saan ehkä yhtä hyvänolon kuin sain ennenkuin tämä kissa operaatio käynnistyi. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2020 klo 09:17

Mietin kuinka lääkäri on kyennyt olemaan huomioimatta tuota " Harha-aistimusta!"        Ja miksi ne " Harha-aistimukset tulevat esiin kuin olen Lääkärissä?"    Miksi niiden " Harha-aistimuksien pitäisi kohdistua minuun?"     Miksi ne " Harha-aistimukset tulevat esiin kuin olen sair. hoit.lla?"

Kuinka voisin uskottavasti olla sairastamatta " Harha-aistimuksia?"

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2020 klo 17:48

Mietin mitä " Harha-aistimuksia pidän tupakoina?"     Ja kuinka koskaan " Voin lopettaa tupakoimisen, kuin minulla on nuo Harha-aistimukseni, joita pidän tupakoimisenani?"

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2020 klo 20:09

Jospa kykenisin olemaan edes 2 viikkoa polttamatta, ja ostamatta lisää tupakkaa, niin saisin säästetyksi vähän rahaa risteilyä varten, sitten voisin säästää seuraavaa risteilyä varten rahaa.

Muuten veljeni kävi kylässä, enkä pummannut häneltä rahaa. Hyvä minä. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 07.02.2020 klo 07:19

En ole kyennyt olemaan polttamatta tupakkaa, jostain syystä se täydentää tekemiseni niin hyvin.

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2020 klo 09:36

Nyt yritän säästää pitemmällä aikavälillä Tukholman risteilylle rahaa, sinne pitäisi lähteä maaliskuun puolenvälin jälkeen. Ehkä nyt onnistun paremmin, mutta tupakoimista en sen tähden yritä lopettaa, ehkä pidän taukoja välillä. 😁🙏

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2020 klo 07:40

Tänä aamuna nauroin ajatus-harha-aistimuksilleni, olivat niin potenttiaalisia miehiä etten muuta oikein voinut, johtuen jostain mitä olin tehnyt, mutta HE eivät saaneet vastakaikua, joka harmitti minua. 😁😈😁👿😁 TE.

Hieman harmittaa kuin en ole persoonallinen henkilö sillä tavoin kuin pitäsi, jotta treffit onnistuisivat minulta. HE-TE.

 

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2020 klo 20:50

Tänään minua häiritsee ajatukset-harha-aistimukset siitä etten saisi kirjoittaa tänne nyt enää mitään. Olin kuuntelemassa muita ihmisiä kuin itseäni, ja ajatukseni-harha-aistimukseni ovat sitä mieltä etten häiritse enää ketään läsnäolollani, kuten saattaisin kuvitella tehneeni. 😁🙏

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2020 klo 07:23

Minulla oli aamusta ajatus-harha-aistimuksia, joiden tarkoituksenmukaisuudesta voisin olla montaa erimieltä, koskien minua, olenko oikeasti olemassa itse, vai teeskentelenkö vain olevani itse olemassa oleva. Olenko itse se henkilö, joka tekee aamutoimeni? Varmasti? 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 09:04

Minulla on ajatus-harha-aistimuksia sukupuolestani ja seksuaalisuudestani, johtuen minun kiinnostumisestani muiden ihmisten näistä puolista, sukupuolesta ja seksuaalisuudesta. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 12:43

Minulla on ajatus-harha-aistimuksia psykkisestä hoitosuhteestani, joka kyseenalaistaa 😁😁itsensä kunnes olen päässyt sukupuolellisista ja seksuaalisista ajatus-harha-aistimuksistani.