Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 21:16 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 21:16

Minua on nuoruudesta keski-ikäisyyteen asti vaivannut ajatuksien vastus, joka ilmenee silloin kuin yritän ajatella itsenäisesti ja muistella menneisyyttä toisella tavalla kuin ajatukseni haluavat minun muistelevan ja ajattelevan, kuten anteeksi antavasti ja huonot puolet unohtavasti.

En haluaisi muistella riidanaiheita, ja sitä millaista oli kuin suutuin, vanhempani suuttuivat, veljeni suuttui, kälyni suuttui, veljenpoikani suuttuivat. En tiedä mikä oli pahin raivo.

Käyttäjä kirjoittanut 25.10.2019 klo 16:39

Suvaitsevaisesti elämänkokemuksen hyväksyen, katsoen luottavaisesti tulevaisuuteen.

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2019 klo 20:15

Viime aikoina on ollut joitain asioita jotka ovat olleet työläitä ajatumaailmalleni, kuten fyseologiset syyt, joiden koen muuttavan ulkonäköäni liikaa, ja käytöstapojani.

Käyttäjä kirjoittanut 29.10.2019 klo 07:16

Eilen laitoin hiukseni kiinni soljella päälaelleni, illalla otin soljen pois, ja voi sitä elämää. Kumpa ei tarvitsisi kokea sellaista enää.

Kissani on kotikissa, sillä on tapana tulla illalla nuolemaan minun hiuksiani, kuin olen levoton, silloin se ei nuku ennenkuin olen nukahtanut.

Ja kissani nuolee myös jalkojani, kuin minulla ei ole sukkia, tai kenkiä, ja pyörii jaloissani kuin yritän kävellä. Se on hyvin hellyydenkipeä.

Käyttäjä kirjoittanut 30.10.2019 klo 06:29

Minun on vaikeata nukahtaa kuin ajatukseni kokoajan laukkaavat eteenpäin, enkä saa niitä pysähtymään kuin villi hevoset vaaran uhatessa.

Käyttäjä kirjoittanut 01.11.2019 klo 07:01

Näin kummallista unta kuninkaallisista, jotka eivät halunneet mennä naimisiin, ja perimysjärjestyksestä joka velvoitti avioitumaan määrätyn ikäisenä.

Unessa olin kuninkaallisten hyvä ystävä, ja he keskustelivat kanssani siitä kuinka onnekas olin kuin minun ei olettettu menevän naimisiin, ja elävän elämäni onnellisesti loppuun asti, saman kumppanin kanssa.

Uni loppui siihen etteivät kaikki kuninkaalliset mene naimisiin. Se tuntui tosi omituiselta, olisin varmaan itsekin mennyt naimisiin jos minua olisi valtio siihen kannustanut.

Käyttäjä kirjoittanut 03.11.2019 klo 10:22

Meillä on taloyhtiön talkoot tänään. Nyt ei ole ostettu alkoholia, vain ruokaa ja limua. Toivotaan myös lapsien saavan osallistua syömiseen ja yhdessä oloon.

Käyttäjä kirjoittanut 05.11.2019 klo 15:03

Sairauslomaa 4.11-10.11.2019

Käyttäjä kirjoittanut 05.11.2019 klo 18:00

Näin naapurissa asuneen miehen yrittävän aukaista verkkokellaria vasaralla. En puuttunut asiaan. Tänään tuli isännöitsijältä postia asiasta. Kirjoitin isännöisijälle asiasta sähköpostiin. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2019 klo 11:05

Menneitä murehdin. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 08.11.2019 klo 10:36

Ajattelen hyvin vähän asioita, välillä ei tule mieleeni mitään pitkiin aikoihin, en tiedä onko se ihan normaalia.

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2019 klo 18:20

En tunne olevani ihan kunnossa, mennäkseni kouluun, olo on alakuloinen, ja lievästi vainoharhainen kyetäkseni kestämään koulupäiväni. Olen ollut tälläisenä koulussa. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2019 klo 16:53

Taas viikko sairauslomaa.

Olen yrittänyt olla ajattelematta turhia, mutta turhaan, eikä enää löydy Raamatustakaan turhuuksia ja epäuskoisuutta, niinkuin ennenvanhaa ennen kirkon uudistusta löytyi vielä.

Käyttäjä kirjoittanut 15.11.2019 klo 11:44

Tänään viikonloppua kohti, hyvin se menee, ja ensi viikolla kouluun. Olen nyt ollut 2 viikkoa poissa koulusta, sairauslomalla. Psyyke on vähän helpottanut. Enää ei ihmisten varjot häiritse minua, vaikka ihmisillä olisi asiaa toisillensa, ei minulle.

Käyttäjä kirjoittanut 16.11.2019 klo 18:05

Olin taas ulkona ystäviäni tapaamassa. Tulin kotiin juuri, ja söin mikrossa lämmittämääni lasagea. Täällä on niin hiljaista ja rauhallista näin lauantai-iltana. Pidän tästä paikasta asua. Olen ajatellut muuttaa, mutta tähän mennessä olen lopulta aina muuttanut mieleni, minun on niin hyvä olla täällä. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 18.11.2019 klo 17:14

Miten muistan järjestää asiani aamulla klo. 9.00-10.00 edunvalvontani kanssa. Siellä on uudet ihmiset töissä.