Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 21:16 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 21:16

Minua on nuoruudesta keski-ikäisyyteen asti vaivannut ajatuksien vastus, joka ilmenee silloin kuin yritän ajatella itsenäisesti ja muistella menneisyyttä toisella tavalla kuin ajatukseni haluavat minun muistelevan ja ajattelevan, kuten anteeksi antavasti ja huonot puolet unohtavasti.

En haluaisi muistella riidanaiheita, ja sitä millaista oli kuin suutuin, vanhempani suuttuivat, veljeni suuttui, kälyni suuttui, veljenpoikani suuttuivat. En tiedä mikä oli pahin raivo.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2020 klo 16:39

Sivu-persoonien vaikutukset; Harha-aistimukset! 😁😂

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2020 klo 16:39

Näen ja kuulen olemattomia eli harha-aistimuksia, joita on jokaisella ihmisellä, eikä vain ns. skitsofreenikolla. Erillaisia ihmisiä ja erillaisia elementtejä kuin oik.ympäristössäni on/on ollut.

Nämä harha-astimukset tulevat suurista " itikasta/uuhi " kuvitelmista, joita minulla muka on/olisi ollut, kuin otin pois hoitohenkilökunnan työtä helpoittavan luvan katsoa minun tietojani eli henkilökohtaisia tallennettuja tietoja hoidoistani, joita käytettiin liikaa.

Minun henkilökohtaiset tietoni ja henkilökohtaiset lääkitykseni ovat henkilökohtaisia asioitani.

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2020 klo 18:54

Kamalasti haja-ääniä! Jotka käsittelevät henkilötieto-asioita! Pitäisikö hankkia uusi passi tai henkilöllisyys-todistus! Ei ehkä ihan vielä, mutta muutaman kuukauden kuluessa! Maaliskuussa menee passi vanhaksi, eikä ole henkilöllisyystodistusta! 😁 Millainenhan siitäkin tulisi, jos sen nyt joutuisi hankkimaan! Osaisiko se vastata, kaikkiin kysymyksiinsä kuvansa voimalla! 😁 Sellainen se on ennenkin ollut, passi! 😁 Ihan skitsofreenikko!

Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2020 klo 15:44

Nyt pitäisi olla hyvä tasainen lääkitys, jolla harhat pysyvät kurissa. 😁 Tänään pistettiin injektio, seuraavan kerran huhtikuussa. 😀😂

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2020 klo 05:26

😀 Olen jumissa itseni kanssa, enkä haluaisi harrastaa seksiä joka on minulle yhdentekevää. En tiedä kuinka tästä tilanteesta on tullut minulle pakkomielle. 😀

Jotenkin olen vain itsekseni järjestänyt asioitani niin etten löydä tilanteestani mitään ulospääsy mahdollisuutta, kuin olen levännyt tarpeeksi, ja minulla ei ole mitään tärkeätä tekemistä, tilanne on hankala ja poltan liikaa tupakoita kestääkseni sen, mutta en silti pidä tarpeellisena harrastella itsetyydytystä. 😀 Miksi on näin?

Enkö voisi huolettomasti heittäytyä sängylle ja aloittaa itseni tyydyttämisen? Just niin, en ole ollut halukas tekemään. Koska minulla on harha-astimuksia jotka kieltävät minulta sen nautinnon, ja vetoavat siihen ettei ns. skitsofreniaa sairastavat tee sellaista itsetyydytystä, vaan heillä on sivu-persoonat jotka tyydyttävät kaikki, tai jos sivu-persoonat eivät tyydytä tätä halua, ei heidän tarvitse tyydytyä minun haluistani, jotka ovat ns. skitsofreenisia. 😀

Tämä tilanne on ollut vakio, jopa useamman vuosi-kymmenen ajan. 😀 Sen siitä saa ettei saisi sopivaa lääkitystä, vaan lääkitys vie yöunet ja jättää kaiken keskeneräisesti harhoina lepäämään yön ylitse, ja antamaan huonoja neuvoja harhoina, tilanteen kytemisestä kuin ennen tulipaloa. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2020 klo 12:50

Kävin syömässä Ravintola Capellassa. Ruoka oli hyvää, ja palvelussa ei moittimista, meinasin jäädä kiinni ajatuksienluennasta. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2020 klo 14:24

Lääkkeeni 😀 Trevicta 525 Mg Injektioneste, 1/joka 3 kk.
Haittavaikutukset 😀
Lääkkeen yleisin haittavaikutus on unettomuus. Joskus saattaa esiintyä myös hengitystie- ja virtsatietulehduksia, influenssaa, verensokerin nousua, painon nousua tai laskua, heikentynyttä ruokahalua, levottomuutta, ahdistuneisuutta, masennusta, liikehäiriöitä, uneliaisuutta, huimausta, päänsärkyä, vapinaa, sydämen nopealyöntisyyttä, yskää, nenän tukkoisuutta, verenpaineen nousua, mahavaivoja, hammassärkyä, lihas- ja nivelkipuja, maidonvuotoa, kuumetta, voimattomuutta, väsymystä, pistoskohdan reaktioita ja naisilla kuukautishäiriöitä. Mahdolliset väsymys, pyörtyminen ja näön sumeneminen voivat heikentää ajokykyä.

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2020 klo 18:22

Viime öinen unettomuus ei saa toistua, mutta ottaa päähän kuin pitää ottaa enemmän lääkettä, kuin aiemmin tuli otettua, jotta saisin unen päästä kiinni. 😁 Miten jaksan lähteä ystäväni kanssa Tallinnan Risteilylle nyt Lauantaina. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 17.01.2020 klo 16:52

😁 Minulla on yli 70 vuotias kummi-täti, joka on huonokuuloinen ja kärsii reumatismista, nyt hänellä on ilmennyt sydänvaivoja, ja mystisiä ääniä, joita hän kuulee öiseen aikaan, kuin muut nukkuvat. Hän ilmaisee paheksuntansa näistä öisistä äänistä, jotka eivät anna hänen nukkua kaikessa rauhassa, siinä kerrostalossa, jossa hän asustaa. Hän kuulee jonkun 😁 lukevan kirjaa ääneen. 🙏😁 Yleensä öiseen aikaan kello 22.00-7.00 välisenä aikana. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2020 klo 05:57

Ei pidä olla itsestäänselvyydesti olemassa oleva, kuin on kyse psyykkisestä sairaudesta, muuten joutuu olemaan sairas muidenkin puolesta, ja sellaisten jotka eivät tiedä tämän henkilön edes olevan olemassa oleva, vaan ajattelevat ihan muita henkilöitä siinä (ehkä) tapauksessa olemassa oleviksi. Tätä on turha yrittää opettaa kenellekään ihmiselle tai eläimelle, sen joko hyväksyy, tai sitten ei hyväksy. Sääliksi käy, mutta mitään ei mahda.

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2020 klo 17:00

On 😁 näkö vähän, ja kuulo vähän harhainen. 🙊

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2020 klo 09:06

Kuinka voisi olla järjestelemättä muiden elämää, järjestellessänsä omaa elämäänsä? Pitäisikö tyytyä yksityiseen asioiden selvittelyyn?

 

Käyttäjä kirjoittanut 23.01.2020 klo 17:52

Kävin viime lauantaina Tallinnan risteilyllä. Elämys sinänsä, olemme menossa uudestaan Tallinnan risteilylle 19.2 ja siitä saattaa tulla yhtä ikimuistoinen risteily.

Menen Tukholman risteilylle toisen ystäväni kanssa 22.3-24.3. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja rahat riittävät, varsinkin kuin minun pitää uusia passini ennen risteilyitä.

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2020 klo 12:48

Ajatuksien kulkiessa määrättyä rataansa, koen olevani itsestäni seuraava persoonallisuus, joka viittaa siihen, etten ole muodostanut selkeätä käsitystä persoonallisuudestani vielä. 🙏 Kuvittelen tuntevani itseni ja persoonallisuuteni hyvin, mutten ole varma, ettei minulta ole jäänyt huomioimatta jotain persoonallisuuteni osa-aluetta. 🙏 Näin ollen olen tulevaisuudestani epävarma.

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2020 klo 12:04

Minulle tulee tänään 2 uutta kissaa, nippe ja nappi ovat sisaruksia. Minulla on ennestään 1 kissa, joka on tottunut olemaan ainut kissani, nyt olen puhunut hänelle uusista kavereista joita hän saa kohta, ja hän osaa jo odottaa heitä saapuviksi. 😺😸 Ongelma on siinä etten tiedä mitään näistä kissoista ennestään, ja minulla on niistä jo määrätynlainen mielikuva. 😻

Huomioin etteivät nämä 2 kissaa ole ollenkaan syrjäänvetäytyviä, ja ovat välittömiä, ja huomionhakuisia. 😺😸 Minun pitää varoa mihin astun, ja aluksi voi tulla koti-ikävä. 😻 Nämä kissat ovat 4 vuotiaita, ja uros, ja naaras. Edellinen kissani on yli 8 vuotias.