Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Ajatuksien kaiku kuin yritän ajatella itsenäisesti

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 21:16 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 21:16

Minua on nuoruudesta keski-ikäisyyteen asti vaivannut ajatuksien vastus, joka ilmenee silloin kuin yritän ajatella itsenäisesti ja muistella menneisyyttä toisella tavalla kuin ajatukseni haluavat minun muistelevan ja ajattelevan, kuten anteeksi antavasti ja huonot puolet unohtavasti.

En haluaisi muistella riidanaiheita, ja sitä millaista oli kuin suutuin, vanhempani suuttuivat, veljeni suuttui, kälyni suuttui, veljenpoikani suuttuivat. En tiedä mikä oli pahin raivo.

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2020 klo 09:48

Minun on vakeata uskoa hyvään tahtoon, joka ei muutu pahaksi tahdoksi. 👿😈 Hyvän ja pahan erotus on niin häviävän pieni. 😁😁 Enkä ymmärrä niiden vaikutuksia persoonalliseen seksuaalisuuteen oikealla tai väärällä tavalla. 😁👿 Mitä se merkitsee minun persoonalliselle seksuaalisuudelle on minulta kokonaisvaltaisesti mennyt piiloon. 😁😈

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2020 klo 20:17

NAURU PIDENTÄÄ IKÄÄ: HEH HEH HE HE HEE!

ITKU PITKÄSTÄ ILOSTA: NYYH NYYH NYYH NYYH!

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2020 klo 11:23

Mikä 😁 muunlainen tapa käy persoonallisesta seksuaalisuudesta? Kuinka aistia omat 😁 tarpeensa persoonalliseen seksuaalisuuteensa?

Mitä tehdä kuin ajatusmaailma ei kestä olla ilman persoonallista seksuaalisuutta, mutta  ymmärrys ja järki kieltäytyvät uskomasta moiseen persoonalliseen seksuaalisuuteen, jota pitäisi kyetä yksinään tyydyttämään? 😁

 

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2020 klo 16:09

Minulla on lapsuudestani asti ollut sellainen ns. ajatus-harha-aistimus etten saisi olla 😁😁seksuaalisesti niin aktiivinen, koska se on ns. insesmi, jos harjoittaa seksuaalisuuttansa niin aktiivisesti. 😁😁 Enkä tiedä vielä keski-ikäisenäkään, mitä sille pitäisi tehdä, ettei näin olisi!  😁😁

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2020 klo 21:19

Tänään on ajatukseni tyrkyttäneet huonoja neuvoja vähän ajan perästä kokonaisen päivän, en tiedä loppuuko tämä ajatus-harha-aistimus yön ajaksi, vai tuleeko nämä uniini asti. 😴

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2020 klo 06:54

Näin unta koulun käymisestä, mutta en tunnistanut itseäni unestani, en ollut itseni näköinen, niinkuin yleensä unissa en ole itseni näköinen. Milloin olen nähnyt unta siitä että katson peiliin ja näen vieraan ihmisen?

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2020 klo 17:50

Olen 😁 miettinyt, miltä tuntuu hiljaisuus?

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2020 klo 10:11

Minulla on ajatuksien-harha-aistimuksien kanssa ongelma, en olekaan sekstannut miehen kanssa. Näen ja kuulen kuinka se vaikuttaa ponenttiaalisiin miehiin, joilla on hyväksyttävät motivaatiot ottaa siitä itseensä.  😁😁😁

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2020 klo 19:02

Henkilökohtaisista syistä moninaiset intiimit asiat ovat tulleet mieleeni, ja olen niistä saanut monipuolisesti nauttia tämän päivän aikana, kuten perheen intiimistä kynttilä-illallisesta.

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2020 klo 19:14

Moninaiset syyt henkilökohtaiselle ja intiimille kanssakäymiselle. En kyennyt olemaan puuttumatta minua käristäviin tuliin, joita tarjosin vaihtoehdoksi suhteelle Ukkomiehen kanssa.

Minua on käyttetty ennenkin rouva-henkilöiden-mielenmuuttamiseen, joten olen tutulla maaperällä. Tämä teatteri-esitys/kulisseihin joutuneesta Ukkomiehestä, joka on välittömästi etsimässä tunteita ja elämänsä sisältöä, saisi olla käsikirjoitettuna teatterin esityksenä katsottavissa myös TVstä, ja kuunnelmana Radiossa.

Tämän asian käsitteleminen henkilökohtaisella ja usein intiimillä tavalla, teatterin-katsomossa, saisi jo olla käsitelty asia, lipunmyyntikojussa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2020 klo 17:03

Mielikuvitus on ollut liikkeellä, mutta ei se ole pahantahtoista mielikuvitusta, en vain näe järkeä siinä että kaikki pitäisi kyetä rinnastamaan harha-aistimuksiin, kuten nyt nuo matka tarjoukset joita sain sähköpostiini, joiden mukaan 300e pääsee 7vrk. aurinkolomalle. 😴

Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2020 klo 07:17

Tuli mielenyhtymiä ystävistäni ja huomasin kuinka vaikeata on hyväksyä yksinkertaisia ratkaisuja, kuten joka ikisellä on kehonsa vaikka se laihduttaisi liikakilojansa pois.  😁

Samalla täytyy myöntää etten ole itse vielä valmis hyväksymään ns. omaa kehoani.  😁

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2020 klo 08:05

Aamusta tulin lukeneeksi Nikean Uskontunnustuksen, siitä lähti harha-aistimukset liikkeelle, ja kuin lapset ne leikkivät Raamatun Jumalan Kanssa. Niiden lasten leikkimisestä tuli mieleeni, etten ole itse Raamatun Jumala, vaikka olen käskenyt säätä, ja sää on totellut, sekä sanomiseni Raamatun Jumalalle, ettei aina tekisi niinkuin minä haluan, mutten tarkoittanut ettei ikinä saisi tehdä niinkuin minä haluan. Silloin halusin sade-kuurojen tuovan minut kuulevien maailmaan takaisin, niinkuin minun pitäisikin olla olemassa olevana. Nyt haluaisin etten olisi sokeiden ja raajarikkoisten maailmassa, vain pääsisin poistumaan sieltä kipua tuottamatta, ja hutiloinnitta. Miksi Raamatun Jumala Siunaa minua aina vajaavaisesti?

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2020 klo 19:42

Paniikinomaisesti todellisuudessa toimitaan vaaranuhatessa, niinkuin nyt korona-viiruksen kanssa, olemmeko nyt tulleet shokkivaiheeseen. Monia rajoituksia on luotu, ja ...

Hiipiikö maailmaamme mörkö nimeltänsä lainsäädäntö, joka velvoittaa valvomaan rajoituksien noudattamista ... BÖÖ ...

Käyttäjä kirjoittanut 15.03.2020 klo 05:44

Kaikki koronan uhrit eivät selviä hengissä, mutta löydetäänkö heidät ajoissa! Kaipaako; kukaan uhria! Muistuu mieleeni nuo ajat, jolloin mieleeni leijui ruumiita, joita en synnyttänyt maailmaan takaisin!